Oferowane przez Open Life Grupowe Ubezpieczenie na Życie „Ochrona w Grupie” zostało nagrodzone wśród grudniowych wyróżnień redakcji Gazety Ubezpieczeniowej. Produkt ten został uznany za PRODUKT MIESIĄCA XII 2023 roku.
Open Life poinformowało, że najnowsza modyfikacja Grupowego Ubezpieczenia na Życie „Ochrona w Grupie” została nagrodzona wśród grudniowych wyróżnień redakcji Gazety Ubezpieczeniowej jako PRODUKT MIESIĄCA XII 2023 roku. W uzasadnieniu redakcji można przeczytać, że nagroda została przyznana w uznaniu dla oferty rozszerzonej o trzy nowe ryzyka, a także ochronę w przypadku 111 zdarzeń chorobowych ubezpieczonego, małżonka lub partnera oraz dziecka, takich jak m.in. stwardnienie zanikowe boczne, przejście mikroudaru, ciężkie zatrucie tlenkiem węgla czy nabyta przewlekła choroba serca.
Ubezpieczyciel jest wdzięczny nie tylko twórcom produktu za ich ciężką pracę, ale także redakcji tygodnika za dostrzeżenie potencjału i innowacyjności oferty Open Life. Warto przypomnieć, że Dominika Kmietowicz-Hankus, dyrektor Departamentu Produktów Ubezpieczeń Grupowych i twórca nowej wersji ubezpieczenia przedstawia „Ochronę w Grupie” jako kompleksowy produkt, podążający za rozwojem medycyny oraz ryzykami zdrowotnymi, z jakimi coraz częściej spotykamy się w życiu codziennym.
Warto dodać, że Gazeta Ubezpieczeniowa co miesiąc przyznaje wyróżnienia w 6 kategoriach, w tym między innymi Produkt miesiąca, Ubezpieczyciel miesiąca czy Wydarzenie miesiąca.
Przypomnijmy, że na początku grudnia Open Life wprowadziło szereg zmian w Grupowym Ubezpieczeniu na Życie „Ochrona w Grupie”, które skierowane jest do firm zatrudniających minimum 21 osób. Ich celem było rozszerzenie zakresu ochrony oraz doprecyzowanie obszarów, w których zaobserwowano potrzebę dokładniejszego zabezpieczenia ubezpieczonych.
W efekcie owych modyfikacji ubezpieczenie „Ochrona w Grupie” wprowadza trzy nowe ryzyka:
oraz rozszerzenie zakresu, a także zmiany w ubezpieczeniach na wypadek Ciężkich chorób Ubezpieczonego, Małżonka albo Partnera oraz Dziecka.
Źródło: Open Life
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…