Warta Zdrowie to nowe grupowe ubezpieczenie zdrowotne, które powstało we współpracy z Grupą LUX MED. Produkt skierowany jest do małych oraz średnich firm i zapewnia dostęp do świadczeń medycznych, w tym wizytę u lekarza POZ w 24 godz. lub specjalisty w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych.
Z badań wynika, że aż 82 proc. Polaków obawia się o zdrowie swoje oraz swoich bliskich. Niestety z uwagi na to, że dostęp do publicznej opieki zdrowotnej w ostatnich latach pogorszył się, wielu z nas coraz częściej decyduje się na korzystanie z prywatnych usług medycznych.
Niewątpliwie rola ubezpieczycieli w organizacji i finansowaniu tego typu usług jest i będzie bardzo istotna. Dane Polskiej Izby Ubezpieczeń pokazują, że na koniec 1 kw. 2023 r. liczba osób posiadających prywatne ubezpieczenie zdrowotne wzrosła o 12,5 proc. r/r do 4,3 mln. Między innymi i te statystyki wpłynęły na decyzję Warty o zbudowaniu nowej linii biznesowej tj. ubezpieczeń zdrowotnych.
– Coraz więcej Polaków dostrzega potrzebę dbania o siebie i swoich bliskich. Liczne kampanie społeczne czy miniona pandemia zwracają uwagę na stan naszego zdrowia. W efekcie benefity takie jak pakiety medyczne to dziś jedne z najbardziej pożądanych świadczeń pozapłacowych. Widzimy wyraźnie potrzeby Polaków dlatego też proponujemy naszym klientom nowe, kompleksowe ubezpieczenie zdrowotne – komentuje Marek Twardowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów w TUnŻ Warta.
Nowy produkt – Warta Zdrowie, ma stanowić mocne uzupełnienie oferty grupowych ubezpieczeń na życie, w których Warta ma bardzo silną pozycję rynkową. Ubezpieczenie powstało we współpracy z Grupą LUX MED.
– Chcąc chronić to, co dla Polaków najważniejsze, postanowiliśmy rozszerzyć ofertę grupową o ubezpieczenie zdrowotne. Zależało nam na zróżnicowanym zakresie świadczeń, wysokiej jakości opieki i jej dostępności, dlatego naszym partnerem została Grupa LUX MED, która posiada sieć ponad 270 placówek własnych i ponad 3000 placówek współpracujących w całej Polsce, w których oferuje szeroki i profesjonalny zakres usług – dodaje Marek Twardowski.
Dzięki nowej ofercie przedsiębiorcy z sektora MŚP będą mogli zapewnić swoim pracownikom oraz ich najbliższym (małżonkom/partnerom, dzieciom) profesjonalną opiekę medyczną. Obejmuje ona m.in. konsultacje lekarskie oraz badania laboratoryjne i diagnostyczne świadczone na terenie całej Polski w ponad 270 placówkach własnych i ponad 3000 placówek współpracujących.
– Współpraca Grupy LUX MED z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Warta nabiera tempa. Wspólnie wprowadzamy na rynek ubezpieczenie Warta Zdrowie, które mam nadzieje stanie się najczęściej wybieranym ubezpieczeniem zdrowotnym w kategorii Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Zapraszam do zapoznania się z ofertą tego unikalnego rozwiązania – mówi Bartosz Kapczyński, członek zarządu ds. sprzedaży i obsługi klienta w Grupie LUX MED.
Z opublikowanych informacji wynika, że z ubezpieczenia grupowego Warta Zdrowie mogą skorzystać pracownicy małych i średnich firm, które zatrudniają już od 3 pracowników. Co ważne, ochroną mogą być objęci wszyscy zatrudnieni lub wybrana grupa, a także ich małżonkowie lub partnerzy (do 69 roku życiu) oraz dzieci (do 18 lat). Ubezpieczenie zbudowane jest z sześciu pakietów, które różnią się zakresem świadczeń medycznych. Dzięki temu poszczególni pracownicy mogą wybrać pakiet, który będzie najlepiej dopasowany do ich oczekiwań. Należy podkreślić, że w ramach Warta Zdrowie ubezpieczeni mają zapewniony dostęp do lekarza podstawowej opieki medycznej w 24 godziny. Z kolei na wizytę u lekarza specjalisty ubezpieczony będzie mógł się umówić w terminie do 7 dni roboczych. Klienci będą mogli skorzystać zarówno z wizyt stacjonarnych, jak i konsultacji telefonicznych czy konsultacji online oraz refundacji i planów profilaktycznych. W zależności od wybranego pakietu pracownicy mają również możliwość skorzystania m.in. z diagnostyki laboratoryjnej i obrazowej, szczepień przeciwko grypie i tężcowi, a także konsultacji z dietetykiem, psychiatrą, psychologiem lub logopedą.
Nowa oferta ubezpieczyciela wdrażana jest w czasie wysokiej inflacji i presji płacowej. Niestety brak odpowiednich kandydatów jest problemem dla ponad połowy pracodawców – blisko co trzeci uważa, że potencjalni pracownicy posiadają niewystarczające kompetencje. Z tego powodu tak ważne jest dziś posiadanie konkurencyjnej oferty świadczeń pozapłacowych, które zwiększają atrakcyjność przedsiębiorstw w oczach kandydatów i umacniają lojalność obecnych pracowników.
– Nasze nowe ubezpieczenie zdrowotne, przygotowane z cenionym partnerem, jakim jest LUX MED, pozwoli pracownikom lepiej zadbać o swoje zdrowie, ułatwiając im dostęp do usług medycznych. Dla pracodawców z sektora MŚP oznacza to z kolei zmniejszenie absencji chorobowych w swoim zespole oraz istotne uatrakcyjnienie oferty benefitów. Dodatkowo, w przypadku finansowania części lub całości składki, przedsiębiorcy mają możliwość wliczenia tego wydatku w koszty uzyskania przychodu – dodaje Marek Twardowski.
Źródło: Warta
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…