Tegoroczny jesienny sezon ubezpieczenia upraw już wystartował. Już od 26 września rolnicy mogą ubezpieczyć swoje uprawy także w VH Polska. Jak wygląda oferta ubezpieczyciela? Czy ubezpieczenia upraw sprzedawane przez firmę objęte są dopłatami z budżetu państwa?
Już od 26 września rolnicy mogą ubezpieczyć swoje uprawy w VH Polska. W tym sezonie rolnicy będą mogli objąć ochroną uprawy zbóż ozimych (pszenica ozima, pszenżyto ozime, jęczmień ozimy, żyto ozime) oraz uprawy rzepaku ozimego. Klienci mają także możliwość dobrania odpowiedniej ochrony z linii Produktu Secufarm® Zima ubezpieczając ujemne skutki przezimowania, grad, przymrozki wiosenne, deszcz nawalny i huragan.
Warto dodać, że ubezpieczenia upraw sprzedawane przez VH Polska objęte są dopłatami z budżetu państwa do 65% składki.
Z opublikowanych informacji wynika, że ubezpieczenia zarówno dla rzepaku i zbóż dostępne będą w pakietach:
Co więcej, każdy z pakietów może zostać rozszerzony o niepodlegające dopłatom ryzyko ognia.
Z kolei ubezpieczenie ujemnych skutków przezimowania oferowane jest z ryczałtem wypłaty odszkodowania na poziome 15% lub 25% sumy ubezpieczenia.
Ubezpieczyciel dodaje, że ubezpieczenie rzepaku ozimego możliwe jest bez konieczności jednoczesnego ubezpieczania zbóż ozimych.
Jak możemy przeczytać, odpowiedzialność za szkody może rozpocząć się już od 8% ubytku w plonie – warunkiem jest wykupienie dodatkowej klauzuli. Okres ochrony, w przypadku ryzyka ujemnych skutków przezimowania, trwa od 1 grudnia do 30 kwietnia. Z kolei w pakietach zawierających ryzyko przymrozków wiosennych, po wybraniu nieodpłatnej klauzuli specjalnej odpowiedzialność VH Polska za przymrozki rozpoczyna się już od 21 marca pod warunkiem osiągnięcia przez rośliny określonych faz rozwojowych zależnych od rodzaju uprawy i trwa do 30 czerwca.
Niezmiennie, w takich ryzykach jak grad, deszcz nawalny, huragan ubezpieczyciel odpowiada za szkody do 100% sumy ubezpieczenia. Co istotne, nie stosuje również udziałów własnych.
Źródło: VH Polska
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…