Z pewnością jest już a późno, aby znacząco zmienić swoje tegoroczne wyniki sprzedażowe. Jednak grudzień to doskonały czas, by podjąć decyzję o wdrożeniu nowych rozwiązań, które pomogą Twojej agencji ubezpieczeniowej odnieść większy sukces w przyszłym roku.
Ostatnie miesiące pokazują, że w dzisiejszych czasach klienci oczekują nowych rozwiązań. Jak zatem odpowiedzieć na ich potrzeby? Przede wszystkim warto dostosować się do nowych wymagań związanych ze sprawną i zdalną obsługą. A posiadanie odpowiednich narzędzi, takich jak program sprzedażowy dla agentów SuperAgent z pewnością otwiera nowe możliwości – to nie tylko efektywna sprzedaż, wydajna obsługa czy właściwe przechowywanie danych, ale też budowanie pozytywnych doświadczeń klienta.
SuperAgent to niezawodny i funkcjonalny program dla agentów ubezpieczeniowych, który łączy w sobie szybki kalkulator i CRM. Pozwala między innymi na:
Bez wątpienia SuperAgent dostarczając w przyjazny sposób rozwiązania współczesnego rynku ubezpieczeń usprawni pracę Twojej agencji ubezpieczeniowej.
Jest już za późno na znaczącą zmianę tegorocznych wyników sprzedażowych, ale nowy rok to nowe możliwości. Dlatego zrób sobie prezent już dziś i ciesz się efektywną pracą swojej agencji ubezpieczeniowej. I pamiętaj, że decyzje, które podejmiesz w ciągu najbliższych kilku tygodni, będą odgrywać bardzo ważną rolę w tym, czy będziesz mógł świętować swój sukces za kolejnych 12 miesięcy.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…