mBank swoją pierwszą mobilną polisę wprowadził w 2016 roku. Była to oferta dotycząca ubezpieczenia turystycznego. W chwili obecnej, oprócz polisy turystycznej można wykupić również ubezpieczenie nieruchomości oraz ubezpieczenie na życie. Jak jednak podkreśla Tomasz Raczyński, odpowiedzialny za ofertę ubezpieczeń mBanku – klienci coraz więcej spraw załatwiają na telefonie, dlatego w ostatnim czasie tak duży nacisk kładziemy na rozwój właśnie tego kanału.
Tak. Nasi klienci większość swoich spraw załatwiają na smartfonach. Dlatego nasze produkty muszą być widoczne i klikalne na mobilu. Dotyczy to zarówno OWU, jak i odpowiedniego procesu pozwalającego na szybki zakup polisy przez telefon. Nie możemy więc nie rozwijać tego kanału sprzedaży. Co ciekawe osoby, które kupują ubezpieczenia w naszej aplikacji często wybierają opcje szersze niż ci korzystający z tradycyjnej ścieżki. Są bardzo świadomi tego co chcą i co kupują. Nie mają problemu z podjęciem decyzji. Przykładem może być „Ubezpieczenia życia i zdrowia dla Ciebie i bliskich”. Klienci, którzy kupili to ubezpieczenie na smartfonie wybierali zazwyczaj szeroki zakres i decydowali się na zakup polisy także dla partnera i dzieci.
Generalnie chcemy, żeby nasza oferta była dostępna we wszystkich kanałach jakie mamy w banku. Ale ponieważ klienci coraz więcej spraw załatwiają na telefonie, to od ponad 3 lat główny nacisk kładziemy na rozwój tego kanału. Pierwszą mobilną polisę wprowadziliśmy w 2016 roku. Było to ubezpieczenie turystyczne. Teraz w aplikacji można kupić także ubezpieczenie nieruchomości oraz wspominaną już „życiówkę”. A do końca roku w apce pojawi się jeszcze jeden produkt.
Produkt dostępny jest od czerwca tego roku. Jego wprowadzenie było kontynuacją naszej strategii. Chcemy by klient mógł kupić nasze produkty w każdym dostępnym w banku kanale. Ubezpieczenie powstało we współpracy z AXA oraz klientami mBanku, którzy oceniali m.in. zakres ubezpieczenia. Obie firmy położyły też duży nacisk by wszystkie dokumenty, w tym ogólne warunki ubezpieczenia były napisane zrozumiałym dla każdego językiem.
Ochrona dla klienta:
Ochrona dla bliskich:
Do młodych osób docieramy kontekstowo. Nie są oni zainteresowani ubezpieczeniem na życie, bo mówiąc najprościej są jeszcze młodzi i nie mają poważnych zobowiązań. Ale już polisa turystyczna czy mieszkaniowa może być im potrzeba. Młodzi są aktywni i coraz częściej wyjeżdżają za granice. Chętnie wtedy kupują ubezpieczenia, szczególnie jeśli planują podczas urlopu nie tylko zwiedzać, ale też jeździć na nartach czy nurkować. Ich świadomość w tym zakresie wzrasta. Wiedzą, że nie mają wystarczającej gotówki na koncie by opłacić np. leczenie w szpitalu czy akcje ratowniczą, więc szukają polisy by się zabezpieczyć. Często ubezpieczają też u nas swoje pierwsze auto i wynajmowane mieszkanie. Nasze produkty dają bowiem możliwość ochrony mienia w wynajmowanym mieszkaniu. Kontaktują się z nami również w kwestii polisy NNW. Szczególnie na początku roku akademickiego, gdy w dziekanacie usłyszą, że potrzebują takiej polisy.
Fot. mBank
INTER Polska ogłosiła start II edycji Programu Stażowego. Dzięki tej inicjatywie studenci i absolwenci mogą…
Grupa PZU podsumowała kwartalne wydarzenia rynkowe i wyniki inwestycyjne DFE PZU. Wynika z nich, że w…
UNIQA wprowadziła zmiany w swoich ubezpieczeniach komunikacyjnych. Ubezpieczyciel oferuje nowości produktowe i zapewnia jeszcze szerszą…
Przed nami majówka. Dla wielu z nas to dobra okazja do podróży własnym autem. Zwłaszcza,…
Liczba osób oszczędzających na emeryturę z TFI PZU wynosiła w połowie kwietnia ponad milion. Co…
Do wyzwań współczesnej gospodarki śmiało możemy zaliczyć zmiany klimatyczne. Wpływają one zarówno na życie codzienne,…