Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zwrócił uwagę na to, że jego Duński odpowiednik publicznie ostrzegł przed problemami z płynnością finansową Gefion Insurance A/S. Jeżeli ubezpieczyciel do końca roku nie znajdzie 5 milionów euro, to interesy jego klientów mogą być zagrożone.
W ostatnim roku wielokrotnie pisaliśmy o problemach jakie skupiają się wokół duńskiego ubezpieczyciela, który działa na polskim rynku. Był to również jeden z tematów żywo dyskutowanych na naszej Facebookowej grupie. Jeszcze w lipcu pisaliśmy o kontroli ubezpieczyciela, w którą zaangażowani byli pracownicy KNF.
Większość właścicieli zarejestrowanych pojazdów kupując obowiązkowe OC kieruje się przede wszystkim ceną. Wychodzą oni bowiem z założenia, że skoro suma i zakres ubezpieczenia jest dla wszystkich taka sama, po co przepłacać. Ponadto w zdecydowanej większości myślenie, że „nie my będziemy z polisy korzystać, tylko kierowca w którego samochód uderzyliśmy” przesądza o tym, że standard obsługi klienta nie ma w zasadzie znaczenia (wyjątek stanowi Bezpośrednia Likwidacja Szkód, ale prowadzące w Polsce działalność zagraniczne zakłady ubezpieczeń do niego niej należą).
Gdyby doszło do ogłoszenia upadłości Gefion, posiadacze umów ubezpieczenia OC po upływie 3 miesięcy stracą ochronę ubezpieczeniową i muszą zawrzeć nową umowę ubezpieczenia. Za brak OC posiadaczy pojazdów mechanicznych grozi opłata karna, której wysokość zależna jest od liczby dni, przez które posiadacz pojazdu pozostawał bez ochrony ubezpieczeniowej oraz od rodzaju tego pojazdu.
Źródło: alebank.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…