Aktualności

Kolejne wyróżnienie dla ubezpieczenia Bezpieczny Dom

TUZ Ubezpieczenia zajął pierwsze miejsce w rankingu ubezpieczeń i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel wyprzedził między innymi Generali i Allianz. To kolejne w tym roku wyróżnienie dla ubezpieczenia Bezpieczny Dom. 

Sukces TUZ Ubezpieczenia 

„Rzeczpospolita” ogłosiła wyniki rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań. TUZ Ubezpieczenia zajął pierwsze miejsce wyprzedzając między innymi Generali i Allianz. To kolejne już wyróżnienie produktu Bezpieczny Dom. 

– Ten rok jest absolutnie wspaniały. Zwycięstwo w prestiżowym rankingu „Rzeczpospolitej” to kolejny sukces TUZ Ubezpieczenia, jeden z najcenniejszych w historii naszej firmy. Można go porównać jedynie z otrzymaniem Godła „Teraz Polska” i zwycięstwami w rankingu „Gazety Ubezpieczeniowej” dla najlepszych ubezpieczeń domów i mieszkań oraz w rankingu „GU” dla ubezpieczeń dla dzieci i młodzieży – mówi Dawid Piasecki, członek Zarządu TUZ Ubezpieczenia. 

Z opublikowanych informacji wynika, że to Dawid Piasecki był głównym inicjatorem starań o Godło „Teraz Polska”, zwolennikiem udziału w konkursach i w prestiżowych rankingach oraz starań o poprawę jakości i wizerunku firmy i produktów. W zarządzie TUZ Ubezpieczenia jest odpowiedzialny między innymi za sprzedaż, marketing i PR. 

Warto przypomnieć, że TUZ Ubezpieczenia to  pierwsze od 10 lat towarzystwo ubezpieczeniowe, które zostało nagrodzone Godłem „Teraz Polska”. 

Bezpieczny Dom – produkt flagowy TUZ Ubezpieczenia 

Przedstawiciel ubezpieczyciela zaznacza, że ubezpieczenie Bezpieczny Dom powstało dzięki współpracy zarówno pracowników towarzystwa, jak i klientów oraz agentów. Dzięki temu jest to tak wyjątkowy produkt. 

 – To bardzo miłe, że ciężka praca twórców produktu i jego opiekunów przyniosła tak wspaniały efekt. Gdy dwa lata temu zaczynaliśmy pracę nad tym projektem, chcieliśmy, żeby był wyjątkowy, przyjazny, taki naprawdę do polubienia. Główną autorką tego ubezpieczenia jest Magdalena Stefan, ale Bezpieczny Dom powstał przy udziale wielu naszych klientów, naszych agentów, menedżerów sprzedaży i pracowników. Szerokie konsultacje z naszą siecią sprzedaży wniosły wiele dobrego do tego produktu. To właśnie współpraca grupy zaangażowanych fachowców sprawiła, że powstało takie wyjątkowe na polskim rynku ubezpieczenie. Bezpieczny Dom to nasz produkt flagowy, ale na nim nie poprzestajemy. Tworzymy nowe atrakcyjne ubezpieczenia, rozwijamy te starsze i… z pewnością nie zamierzamy spocząć na laurach – tłumaczy Dawid Piasecki. 

Ubezpieczenie odpowiadające na potrzeby klientów 

Magdalena Stefan podkreśla, że ubezpieczenie Bezpieczny Dom stworzono z myślą o aktualnych potrzebach klientów. 

Ubezpieczenie Bezpieczny Dom zostało stworzone z myślą o naszych rodzinach i miało odpowiadać na potrzeby naszych Klientów w nieustannie zmieniającym się świecie. W prace nad powstawaniem tego ubezpieczenia włożyłam całe serce, więc jako twórca produktu jestem zaszczycona, że produkt został doceniony Godłem „Teraz Polska”. To utwierdzi Klientów TUZ Ubezpieczenia, że dokonali właściwego wyboru – mówiła Magdalena Stefan tuż po przyznaniu Godła „Teraz Polska” firmie TUZ Ubezpieczenia. 

Autorka ubezpieczenia podkreśla, że obecne wyróżnienie potwierdza, że stworzono wyjątkowy produkt. Nie ma przypadku w tym, że po otrzymaniu znaku „Teraz Polska” Bezpieczny Dom jest doceniany i nagradzany przez kolejne bardzo opiniotwórcze i niezależne podmioty, takie jak dziennik „Rzeczpospolita”, a wcześniej między innymi przez „Gazetę Ubezpieczeniową” i „Gazetę Finansową”. 

Taki zestaw nagród i wyróżnień od tak prestiżowych podmiotów to dla nas ogromny powód do dumy i radości(…) Cieszę się, że wygraliśmy, ale doceniamy też klasę naszych konkurentów. Gratulacje należą się wszystkim wyróżnionym przez redakcję „Rzeczpospolitej” – przyznaje Dawid Piasecki. 

Źródło: TUZ Ubezpieczenia 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

8 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

8 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago