Categories: Aktualności

Kolejne wyróżnienie dla ubezpieczenia Bezpieczny Dom

TUZ Ubezpieczenia zajął pierwsze miejsce w rankingu ubezpieczeń i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel wyprzedził między innymi Generali i Allianz. To kolejne w tym roku wyróżnienie dla ubezpieczenia Bezpieczny Dom. 

Sukces TUZ Ubezpieczenia 

„Rzeczpospolita” ogłosiła wyniki rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań. TUZ Ubezpieczenia zajął pierwsze miejsce wyprzedzając między innymi Generali i Allianz. To kolejne już wyróżnienie produktu Bezpieczny Dom. 

– Ten rok jest absolutnie wspaniały. Zwycięstwo w prestiżowym rankingu „Rzeczpospolitej” to kolejny sukces TUZ Ubezpieczenia, jeden z najcenniejszych w historii naszej firmy. Można go porównać jedynie z otrzymaniem Godła „Teraz Polska” i zwycięstwami w rankingu „Gazety Ubezpieczeniowej” dla najlepszych ubezpieczeń domów i mieszkań oraz w rankingu „GU” dla ubezpieczeń dla dzieci i młodzieży – mówi Dawid Piasecki, członek Zarządu TUZ Ubezpieczenia. 

Z opublikowanych informacji wynika, że to Dawid Piasecki był głównym inicjatorem starań o Godło „Teraz Polska”, zwolennikiem udziału w konkursach i w prestiżowych rankingach oraz starań o poprawę jakości i wizerunku firmy i produktów. W zarządzie TUZ Ubezpieczenia jest odpowiedzialny między innymi za sprzedaż, marketing i PR. 

Warto przypomnieć, że TUZ Ubezpieczenia to  pierwsze od 10 lat towarzystwo ubezpieczeniowe, które zostało nagrodzone Godłem „Teraz Polska”. 

Bezpieczny Dom – produkt flagowy TUZ Ubezpieczenia 

Przedstawiciel ubezpieczyciela zaznacza, że ubezpieczenie Bezpieczny Dom powstało dzięki współpracy zarówno pracowników towarzystwa, jak i klientów oraz agentów. Dzięki temu jest to tak wyjątkowy produkt. 

 – To bardzo miłe, że ciężka praca twórców produktu i jego opiekunów przyniosła tak wspaniały efekt. Gdy dwa lata temu zaczynaliśmy pracę nad tym projektem, chcieliśmy, żeby był wyjątkowy, przyjazny, taki naprawdę do polubienia. Główną autorką tego ubezpieczenia jest Magdalena Stefan, ale Bezpieczny Dom powstał przy udziale wielu naszych klientów, naszych agentów, menedżerów sprzedaży i pracowników. Szerokie konsultacje z naszą siecią sprzedaży wniosły wiele dobrego do tego produktu. To właśnie współpraca grupy zaangażowanych fachowców sprawiła, że powstało takie wyjątkowe na polskim rynku ubezpieczenie. Bezpieczny Dom to nasz produkt flagowy, ale na nim nie poprzestajemy. Tworzymy nowe atrakcyjne ubezpieczenia, rozwijamy te starsze i… z pewnością nie zamierzamy spocząć na laurach – tłumaczy Dawid Piasecki. 

Ubezpieczenie odpowiadające na potrzeby klientów 

Magdalena Stefan podkreśla, że ubezpieczenie Bezpieczny Dom stworzono z myślą o aktualnych potrzebach klientów. 

Ubezpieczenie Bezpieczny Dom zostało stworzone z myślą o naszych rodzinach i miało odpowiadać na potrzeby naszych Klientów w nieustannie zmieniającym się świecie. W prace nad powstawaniem tego ubezpieczenia włożyłam całe serce, więc jako twórca produktu jestem zaszczycona, że produkt został doceniony Godłem „Teraz Polska”. To utwierdzi Klientów TUZ Ubezpieczenia, że dokonali właściwego wyboru – mówiła Magdalena Stefan tuż po przyznaniu Godła „Teraz Polska” firmie TUZ Ubezpieczenia. 

Autorka ubezpieczenia podkreśla, że obecne wyróżnienie potwierdza, że stworzono wyjątkowy produkt. Nie ma przypadku w tym, że po otrzymaniu znaku „Teraz Polska” Bezpieczny Dom jest doceniany i nagradzany przez kolejne bardzo opiniotwórcze i niezależne podmioty, takie jak dziennik „Rzeczpospolita”, a wcześniej między innymi przez „Gazetę Ubezpieczeniową” i „Gazetę Finansową”. 

Taki zestaw nagród i wyróżnień od tak prestiżowych podmiotów to dla nas ogromny powód do dumy i radości(…) Cieszę się, że wygraliśmy, ale doceniamy też klasę naszych konkurentów. Gratulacje należą się wszystkim wyróżnionym przez redakcję „Rzeczpospolitej” – przyznaje Dawid Piasecki. 

Źródło: TUZ Ubezpieczenia 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago