Do pracy

Leadenhall: agenci zarobią na linkach sprzedażowych

  • 25 marca wszyscy agenci Leadenhall zyskali nowe narzędzie, które umożliwia ich klientom dokończenie zakupu ubezpieczenia online. 
  • Każda zawarta na odległość umowa zasila konto agenta, którego unikalny kod wpisany jest automatycznie w przekazywany klientowi formularz. 
  • Sprzedawać tym kanałem można na początek dwa ubezpieczenia – na życie LifeUp oraz od utraty dochodu dedykowane księgowym. 
  • Dzięki uproszczonemu zestawowi pytań, klient otrzymuje ofertę w 30 sekund, a do podpisania umowy wystarczy mu kilka minut. 

Leadenhall rozpoczyna sprzedaż w modelu B2B2C w całej sieci agencyjnej. Od teraz, każdy pośrednik może wysłać klientowi link inicjujący proces sprzedaży lub kod QR, w którym „zaszyty” jest także jego unikalny identyfikator. Konsument w dogodnym dla siebie miejscu i czasie zapoznaje się z produktem,  wylicza składkę, wybiera ofertę, wypełnia formularz, opłaca polisę, a w przypadku produktu LifeUp weryfikuje także swoją tożsamość online. Agent otrzymuje pełną prowizję, a polisa i oferta trafiają na jego konto w systemie transakcyjnym Leadenhall Insurance System (LIS). 

– Od zawsze powtarzamy, że agenci znajdują się w centrum naszej uwagi, a wprowadzonym właśnie rozwiązaniem pokazujemy, że za deklaracją idą konkretne działania. Dajemy pośrednikom szansę na poprawę efektywności i wprowadzenie relacji z klientami w XXI wiek. Korzyści są nie do przecenienia – sprzedaż odbywa się dzięki agentom, ale nie muszą oni już wyliczać i prezentować oferty, wypełniać formularzy z danymi osobowymi, zadawać klientom krępujących pytań o PESEL czy stan zdrowia. Nie uczestniczą także w pobieraniu składki czy weryfikacji tożsamości kupującego. Oszczędzają w ten sposób czas, a należna im prowizja nalicza się automatycznie i to w tej samej wysokości, co w tradycyjnym modelu sprzedaży – wyjaśnia Rajmund Rusiecki, CEO w Leadenhall Insurance. 

Na życie i od utraty dochodu 

Obsługa transakcji w bardzo prosty sposób opiera się na dobrze znanym agentom systemie LIS. Zalogowany do niego pośrednik otrzymuje osobisty kod QR lub link, który przekazuje klientowi. Starannie dobrane do „samoobsługi” produkty to: 

  • Leadenhall LifeUp – ubezpieczenie na życie, które można kupić bez zbędnych formalności, takich jak badania lekarskie czy ankieta medyczna. Polisa zapewnia wypłatę 100% sumy ubezpieczenia (maks. 500 tys. zł) w przypadku śmierci w wypadku oraz rosnącą z czasem sumę ubezpieczenia w razie śmierci z innej przyczyny. Produkt adresowany jest do osób w wieku od 18 do 60 lat. Sprawdza się m.in. jako finansowe zabezpieczenie rodziny lub sposób na spłatę prywatnych i zawodowych zobowiązań. Bezpieczeństwo wypłaty gwarantuje reasekuracja w Reinsurance Group of America (RGA). 
  • Ubezpieczenie utraty dochodu dla księgowych zapewnia finansowe wsparcie w razie niezdolności do pracy, do której doszło w wyniku choroby lub nieszczęśliwego wypadku. Ochrona gwarantuje wysokie wypłaty miesięczne (do 65% przychodów sprzed okresu ubezpieczenia) przez nawet 2 lata. Ubezpieczycielem jest prestiżowy i od zawsze specjalizujący się produktach niszowych Lloyd’s. 

– Oddajemy w ręce agentów technologię, z którą wiążemy duże nadzieje. Na otwarcie wybraliśmy dwa produkty, ale oczywiście dość szybko zamierzamy skierować do tego modelu kolejne. Przejrzysta konstrukcja polis Leadenhall i elastyczność naszego systemu transakcyjnego sprawiają, że nie mamy w tym zakresie zaporowych ograniczeń. Choć oczywiście pewien „reinżyniering” jest niezbędny, by klient sam łatwo poradził sobie z transakcją. Będziemy uważnie wsłuchiwać się w głos agentów i dalszy rozwój tego modelu sprzedaży w dużej mierze uzależniamy od ich potrzeb – dodaje Rajmund Rusiecki. 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Tysiące kierowców bez ważnego OC?! KNF uderza w DallBogg – sprawdź, czy Twoja polisa jest legalna!

​Od piątku, 11 kwietnia 2025 roku, klienci firmy ubezpieczeniowej DallBogg nie mogą odnowić swoich polis…

7 godzin ago

UNIQA z tytułem Najlepszej Firmy Ubezpieczeniowej 

UNIQA otrzymała tytuł Najlepszej Firmy Ubezpieczeniowej w Polsce. Kapituła Konkursu Liderów Świata Finansów doceniła ubezpieczyciela za…

11 godzin ago

PZU zmienia dobrowolne ubezpieczenie OC Ogólnej 

PZU wprowadził zmiany do dobrowolnego ubezpieczenia OC Ogólnej. Produkt dzięki rozszerzonemu zakresowi terytorialnemu, elastycznemu zakresowi…

11 godzin ago

Fundacja PZU podpowiada jak rozpoznać fake newsa, clickbait, deepfake’a 

Fundacja PZU wystartowała z kampanią edukacyjno-społeczną #CzystyPrzekaz. W ramach akcji Magda Gessler, Mikołaj Roznerski i Szymon…

11 godzin ago

Nowy przewodnik prewencyjny dla firm od UNIQA 

UNIQA udostępniła nową wersję przewodnika prewencyjnego dla firm. W publikacji można znaleźć sprawdzone metody minimalizacji…

1 dzień ago

Ubezpieczenie sprzętu AGD, RTV lub PC – jakie niesie korzyści? 

Posiadając w domu wartościowy sprzęt AGD, RTV i komputery warto rozważyć jego ubezpieczenie – zwłaszcza…

1 dzień ago