LINK4 wprowadza zmiany w ubezpieczeniu DOM. Ubezpieczyciel rozszerza zakres ochrony oraz wprowadza nową usługę w ramach Assistance Mieszkanie – Assistance Informatyczny. Ale to nie wszystkie nowości, jakie czekają na klientów LINK4.
W odpowiedzi na potrzeby klientów, ubezpieczyciel wprowadził zmiany w ubezpieczeniu DOM. Do jednej z istotniejszych nowości możemy zaliczyć tą, związaną z zamieszkiwaniem ubezpieczonej nieruchomości. Wcześniej w przypadku, gdy mieszkanie było niezamieszkałe pow. 90 dni, LINK4 nie ponosił odpowiedzialności za szkodę, która w tym czasie powstała. Aktualnie pojawił się zapis mówiący o tym, że nieruchomość nie może być pozbawiona opieki – w wypadku domu/mieszkania powyżej 90 dni, a gdy mowa o domku letniskowym ponad 180 dni w roku.
– Chcąc utrzymać dobry i konkurencyjny produkt, musimy się zmieniać i wciąż rozwijać swoją ofertę. Ale przede wszystkim obserwować, jakie są oczekiwania naszych klientów oraz partnerów i wychodzić im naprzeciw – mówi Agata Ambroziak-Rogulska, dyrektor Departamentu Produktu LINK4.
Firma rozszerzyła również listę zdarzeń losowych, za które ponosi odpowiedzialność w ramach ubezpieczenia DOM. Teraz szkoda wyrządzona przez opady deszczu – bez względu od ich natężenie – jest objęta ochroną LINK4. Zwiększono także limity odpowiedzialności za szkody w ruchomościach domowych znajdujących się w pomieszczeniach przynależnych: w przypadku ubezpieczenia od zdarzeń losowych i kradzieży – z 15 do 25 procent sumy ubezpieczenia ruchomości, a w przypadku ubezpieczenia od wszelkich ryzyk – z 20 do 30 procent sumy ubezpieczenia ruchomości. Ubezpieczyciel rozszerzył też ochronę o ruchomości znajdujące się na zabudowanych: balkonach, loggiach, tarasach i ogrodach zimowych.
Firma podwyższyła także limity odpowiedzialności za szkody spowodowane przez dzikie zwierzęta – w przypadku ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka – z 20 tys. zł do 10 procent sumy ubezpieczenia murów (maksymalnie 40 tys. zł). Kolejną zmianą jest także włączenie do ochrony blaszanych garaży w ramach budynków gospodarczych. Korzystne zapisy wprowadzono w przypadku elementów stałych domu czy mieszkania. Od teraz należą do nich także meble kuchenne w zabudowie czy szafy wnękowe, bez konieczności dodatkowego ich ubezpieczania w ramach ruchomości. LINK4 pokrywa ochroną od stłuczenia również szklane elementy stanowiące składową część okapów, piekarników czy kuchenek mikrofalowych. A to nie wszystko. W ramach ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej w życiu prywatnym ubezpieczyciel rozszerzył ochronę o odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez ubezpieczonego w częściach wspólnych nieruchomości.
Nowość pojawiła się także w ramach Assistance domowego. Aktualnie ubezpieczeni w LINK4 mają prawo skorzystać także z Assistance informatycznego. Produkt ten zapewnia m.in. wsparcie informatyczne i doradztwo prawne w wypadku włamania na konto na portalu społecznościowym, do skrzynki e-mail, otrzymania lub otworzenia podejrzanej wiadomości lub podejrzanego załącznika oraz tzw. szkody na e-reputacji, czyli gdy nasze dobre imię ucierpi np. przez opinie głoszone przez innych użytkowników sieci.
Więcej informacji na temat zakresu ubezpieczenia DOM można znaleźć Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia produktu, które znajdują się na stronie LINk4.
Warto dodać, że zmiany w ubezpieczeniu DOM zainicjowały kampanię marketingową LINK4, która promowana jest za pomocą spotu reklamowego „Smoki nie istnieją” stworzonego z pomocą AI.
źródło: LINK4
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…