LINK4 realizuje strategię omnichannel w sprzedaży bezpośredniej. Klienci zyskali właśnie dostęp do nowego portalu obsługowo – sprzedażowego. W nowym serwisie jest m.in. bardzo szybki kalkulator ubezpieczeń, który pozwala obliczyć składkę za polisy OC czy AC już w kilka sekund.
Firma LINK4 udostępniła właśnie klientom nowy portal obsługowo – sprzedażowy. Serwis obok innowacyjnego kalkulatora ubezpieczeń komunikacyjnych, zawiera również czytelny i intuicyjny interfejs z łatwą nawigacją oraz wygodną wyszukiwarkę, uproszczone i przejrzyste formularze a także opcję wyboru preferowanej formy kontaktu (np. czat lub rozmowa telefoniczna). Co więcej, ubezpieczyciel zintegrował również oferty w kanale online i call center i wprowadza na szeroką skalę automatyzację procesów sprzedażowych.
– W LINK4 realizujemy konsekwentnie strategię omnichannel w sprzedaży bezpośredniej. Nowy portal internetowy z innowacyjnym kalkulatorem produktów motoryzacyjnych w połączeniu z automatyzacją i personalizacją procesów sprzedażowych zapewni jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom – mówi wiceprezes LINK4 Michał Chyczewski.
Jak wdrożone rozwiązania wpływają na doświadczenia zakupowe klientów? Osoby rozpoczynające poszukiwanie oferty w kanale online, mogą kontynuować proces zakupu ze wsparciem konsultanta, a następnie samodzielnie zmodyfikować zakres polisy i zrealizować zakup na portalu internetowym w dogodnym dla siebie momencie. Należy podkreślić, że w trakcie tej podróży zakupowej „oferta” podąża za klientem, podobnie jak i przyznane rabaty. Ubezpieczyciel podkreśla, że nowy system sprzedażowy rozpoznaje zachowania i preferencje klienta i definiuje na ich podstawie kolejne kroki w komunikacji, których celem jest ułatwienie zakupu.
Jak możemy przeczytać, zarówno nowy portal, jak i integracja zdalnych kanałów sprzedażowych stanowią kolejne elementy transformacji cyfrowej realizowanej przez LINK4 – oparte są one o koncepcję organizacji „data driven”.
– To kolejny etap łączenia świata digitalu z tradycyjnymi formami obsługi. Nasi klienci preferują różne formy kontaktu i korzystają z różnych narzędzi, dlatego połączenie ścieżek zakupu ubezpieczenia to naturalny krok w spełnianiu ich oczekiwań. Dążymy do tego, by użytkownicy mogli wykorzystywać wiele kanałów, które im odpowiadają w danej chwili, do skorzystania z najbardziej korzystnej dla nich oferty – podkreśla Bogumił Perzyna, dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct.
Źródło: LINK4
Zdrowie, bezpieczeństwo finansowe i ochrona przed skutkami niespodziewanych zdarzeń są fundamentalne dla stabilności każdej rodziny. Istnieje jednak wiele trudnych do…
Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić ten czas w Polsce, a…
7 maja, koło Namysłowa, odbyło się wspólne szacowanie szkód, jedno z wielu jakie obecnie są prowadzone przez VH Polska na…
PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…
Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…
Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…