LUX MED Ubezpieczenia, ubezpieczyciel należący do Grupy LUX MED wprowadził na rynek innowacyjny produkt – Ubezpieczenie Szpitalne LUX MED. Produkt nosi nazwę Pełna Opieka.
Opublikowane przez firmę informacje wskazują, że Ubezpieczenie Szpitalne LUX MED – Pełna Opieka to pierwsza na rynku polisa „All risk”. Produkt zapewnia opiekę szpitalną w szpitalach Grupy LUX MED oraz starannie dobranych szpitalach partnerskich. Co więcej, ubezpieczenie obejmuje całość leczenia: od diagnostyki szpitalnej, przez zabiegi planowe, pomoc w nagłych przypadkach, aż po rehabilitację poszpitalną i przegląd zdrowia. Wyróżnikiem oferty jest Koordynator Opieki Szpitalnej, który wspiera i prowadzi pacjenta od momentu zgłoszenia, przez cały proces leczenia w szpitalu. Ubezpieczenie obejmuje wszystkie procedury z danych obszarów medycznych, poza wyraźnie wskazanymi wyjątkami.
Ubezpieczenie Szpitalne LUX MED – Pełna Opieka składa się z trzech elementów:
Firma zaznacza, że dokładne informacje o poszczególnych wariantach ubezpieczenia można znaleźć w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU).
Warto zauważyć, że nową usługę promuje kampania reklamowa. Jej hasło to: „Odetchnij – zadbamy o Ciebie”.
– Hasło kampanii ubezpieczyciela z Grupy LUX MED to „Odetchnij – Zadbamy o Ciebie”. W kreacjach pokazaliśmy sytuacje, które mogą spotkać każdego z nas. Mowa tutaj o konieczności leczenia w szpitalu w związku z nagłym i nieprzewidzianym pogorszeniem stanu zdrowia, ale też planowaną operacją czy porodem. Pokazujemy unikalne benefity Ubezpieczenia Szpitalnego LUX MED – Pełna Opieka – dostęp do kompleksowego leczenia w komfortowych szpitalach oraz kompleksową opiekę i koordynację leczenia, dzięki którym pobyt w szpitalu nie musi być stresujący – mówi Paweł Masiukiewicz, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Grupy LUX MED.
Jak możemy przeczytać, kampania potrwa do końca czerwca. Jest realizowana na platformach VOD, w radio, mediach społecznościowych oraz w sieci Google. Spoty reklamowe można obejrzeć między innymi na kanale Grupy LUX MED na YouTube.
Źródło: LUX MED
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…