LUX MED Ubezpieczenia, ubezpieczyciel należący do Grupy LUX MED wprowadził na rynek innowacyjny produkt – Ubezpieczenie Szpitalne LUX MED. Produkt nosi nazwę Pełna Opieka.
Opublikowane przez firmę informacje wskazują, że Ubezpieczenie Szpitalne LUX MED – Pełna Opieka to pierwsza na rynku polisa „All risk”. Produkt zapewnia opiekę szpitalną w szpitalach Grupy LUX MED oraz starannie dobranych szpitalach partnerskich. Co więcej, ubezpieczenie obejmuje całość leczenia: od diagnostyki szpitalnej, przez zabiegi planowe, pomoc w nagłych przypadkach, aż po rehabilitację poszpitalną i przegląd zdrowia. Wyróżnikiem oferty jest Koordynator Opieki Szpitalnej, który wspiera i prowadzi pacjenta od momentu zgłoszenia, przez cały proces leczenia w szpitalu. Ubezpieczenie obejmuje wszystkie procedury z danych obszarów medycznych, poza wyraźnie wskazanymi wyjątkami.
Ubezpieczenie Szpitalne LUX MED – Pełna Opieka składa się z trzech elementów:
Firma zaznacza, że dokładne informacje o poszczególnych wariantach ubezpieczenia można znaleźć w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU).
Warto zauważyć, że nową usługę promuje kampania reklamowa. Jej hasło to: „Odetchnij – zadbamy o Ciebie”.
– Hasło kampanii ubezpieczyciela z Grupy LUX MED to „Odetchnij – Zadbamy o Ciebie”. W kreacjach pokazaliśmy sytuacje, które mogą spotkać każdego z nas. Mowa tutaj o konieczności leczenia w szpitalu w związku z nagłym i nieprzewidzianym pogorszeniem stanu zdrowia, ale też planowaną operacją czy porodem. Pokazujemy unikalne benefity Ubezpieczenia Szpitalnego LUX MED – Pełna Opieka – dostęp do kompleksowego leczenia w komfortowych szpitalach oraz kompleksową opiekę i koordynację leczenia, dzięki którym pobyt w szpitalu nie musi być stresujący – mówi Paweł Masiukiewicz, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Grupy LUX MED.
Jak możemy przeczytać, kampania potrwa do końca czerwca. Jest realizowana na platformach VOD, w radio, mediach społecznościowych oraz w sieci Google. Spoty reklamowe można obejrzeć między innymi na kanale Grupy LUX MED na YouTube.
Źródło: LUX MED
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…