Koalicja, do której oprócz MetLife należy 26 firm, opiera się na współpracy jednostki ONZ „UN Women” z przedstawicielami sektora prywatnego, środowiska akademickiego i organizacji non-profit. Działania koalicji koncentrują się na rozwoju rynku innowacji pod kątem wzmacniania pozycji kobiet oraz wyrównywania szans.
MetLife ogłosił przystąpienie do koalicji podczas forum z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, które odbyło się 4 marca w siedzibie firmy w Nowym Jorku.
– Zaproszenie MetLife do koalicji UN Women Global Innovation Coalition for Change jest potwierdzeniem naszego zaangażowania na rzecz różnorodności i integracji oraz rozwoju innowacyjnych rozwiązań, które są źródłem szans dla wszystkich – powiedział Michel Khalaf, prezes MetLife w Stanach Zjednoczonych i w regionie EMEA oraz nowo powołany dyrektor generalny MetLife. – Cieszymy się z możliwości współpracy w ramach koalicji, dzięki której będziemy mogli przyczyniać się do większych zmian na rzecz kobiet na całym świecie.
Więcej informacji na temat zaangażowania MetLife na rzecz różnorodności znajduje się na stronie internetowej poświęconej tym kwestiom: https://www.metlife.com/diversity, a także na https://www.internationalwomensday.com/MetLife. Informacje o aktualnościach oraz działaniach związanych z Międzynarodowym Dniem Kobiet 2019 znajdują się pod #innovateforchange.
Również w Polsce priorytetem MetLife jest wspieranie działań zwiększających różnorodność
i wyrównujących szanse kobiet w biznesie. Dlatego przy okazji wprowadzania strategii Różnorodności i Współpracy w 2013 r. uruchomiono Klub Kobiet w Biznesie, który działa w ramach Global Women’s Network – społeczności kobiet w MetLife. Najważniejszym celem Global Women’s Network jest inicjowanie działań ukierunkowanych na zatrudnianie kobiet oraz określenie szans i zadań sprzyjających rozwojowi, które pozwolą stworzyć grupę przyszłych liderek.
– Dla firmy, która prowadzi działalność na całym świecie różnorodność – w kontekście płci, pochodzenia i wieku – jest siłą napędową rozwoju i osiągania sukcesów, ponieważ pomaga nam lepiej zrozumieć, doceniać i przedstawiać specyficzne punkty widzenia pracowników, klientów i partnerów biznesowych – powiedziała Anna Gołąb-Jarosz, Dyrektor Departamentu Zasobów Ludzkich w MetLife.
źródło: Metlife
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…