Categories: Aktualności

MetLife dołącza do globalnej koalicji na rzecz kobiet

MetLife jest pierwszą firmą ubezpieczeniową, która dołączyła do UN Women Global Innovation Coalition for Change –  globalnej koalicji ONZ promującej różnorodność.

 


Koalicja, do której oprócz MetLife należy 26 firm, opiera się na współpracy jednostki ONZ „UN Women” z przedstawicielami sektora prywatnego, środowiska akademickiego i organizacji non-profit. Działania koalicji koncentrują się na rozwoju rynku innowacji pod kątem wzmacniania pozycji kobiet oraz wyrównywania szans.
MetLife ogłosił przystąpienie do koalicji podczas forum z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, które odbyło się 4 marca w siedzibie firmy w Nowym Jorku.

 
– Zaproszenie MetLife do koalicji UN Women Global Innovation Coalition for Change jest potwierdzeniem naszego zaangażowania na rzecz różnorodności i integracji oraz rozwoju innowacyjnych rozwiązań, które są źródłem szans dla wszystkich – powiedział Michel Khalaf, prezes MetLife w Stanach Zjednoczonych i w regionie EMEA oraz nowo powołany dyrektor generalny MetLife. – Cieszymy się z możliwości współpracy w ramach koalicji, dzięki której będziemy mogli przyczyniać się do większych zmian na rzecz kobiet na całym świecie.
Więcej informacji na temat zaangażowania MetLife na rzecz różnorodności znajduje się na stronie internetowej poświęconej tym kwestiom: https://www.metlife.com/diversity, a także na https://www.internationalwomensday.com/MetLife. Informacje o aktualnościach oraz działaniach związanych z Międzynarodowym Dniem Kobiet 2019 znajdują się pod #innovateforchange.

 

 

Również w Polsce priorytetem MetLife jest wspieranie działań zwiększających różnorodność
i wyrównujących szanse kobiet w biznesie. Dlatego przy okazji wprowadzania strategii Różnorodności i Współpracy w 2013 r. uruchomiono Klub Kobiet w Biznesie, który działa w ramach Global Women’s Network – społeczności kobiet w MetLife. Najważniejszym celem Global Women’s Network jest inicjowanie działań ukierunkowanych na zatrudnianie kobiet oraz określenie szans i zadań sprzyjających rozwojowi, które pozwolą stworzyć grupę przyszłych liderek.

 

 

– Dla firmy, która prowadzi działalność na całym świecie różnorodność – w kontekście płci, pochodzenia i wieku – jest siłą napędową rozwoju i osiągania sukcesów, ponieważ pomaga nam lepiej zrozumieć, doceniać i przedstawiać specyficzne punkty widzenia pracowników, klientów i partnerów biznesowych – powiedziała Anna Gołąb-Jarosz, Dyrektor Departamentu Zasobów Ludzkich w MetLife.

 

źródło: Metlife

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Bezpieczeństwo w podróży – jak wybrać dopasowane ubezpieczenie turystyczne? 

Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…

7 dni ago

Jak uzyskać odszkodowanie bez danych sprawcy? 

Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…

7 dni ago

Nie każda szkoda z OC – sprawdź, kiedy ubezpieczenie nie zadziała 

Choć obowiązkowe ubezpieczenie OC zapewnia szeroką ochronę w razie szkód wyrządzonych osobom trzecim, nie działa…

7 dni ago

Więcej niż jedna diagnoza – druga opinia medyczna w praktyce 

Niepewność wobec diagnozy lub sposobu leczenia to codzienność wielu pacjentów. Jednak druga opinia medyczna daje…

7 dni ago

Transformacja TUZ Ubezpieczenia 

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła zmianę formy prawnej TUZ Ubezpieczenia z towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych na spółkę…

7 dni ago

Ranking, który mówi więcej niż statystyka. Gdzie w Polsce żyje się najlepiej? 

Warszawa, Lublin i Olsztyn to liderzy najnowszego rankingu jakości życia PZU Lokalnie. Wyniki opracowane we…

7 dni ago