Categories: Aktualności

Nagroda „Srebrny Parasol” dla TUZ Ubezpieczenia

Miesięcznik „Home&Market” przyznał TUZ Ubezpieczenia nagrodę „Srebrny Parasol 2021”. Redakcja doceniła ubezpieczyciela za nieustanny wzrost wyników finansowych i wprowadzanie na rynek nowych produktów wychodzących naprzeciw oczekiwaniom klientów. 

Raport na temat rynku ubezpieczeń 

Na początku warto przypomnieć, że 12-stronicowy „Raport Srebrny Parasol”, poświęcony jest w całości branży ubezpieczeniowej.  

Jak w rzeczywistości wygląda świadomość potrzeb ubezpieczeniowych tak wśród Polaków indywidualnie, jak i wśród przedstawicieli biznesu? I na jednym i na drugim polu jest w tym kontekście sporo do zrobienia. I tę niezbędną pracę wykonują nagrodzone przez kolegium redakcyjne „Home&Market” firmy ubezpieczeniowe: TUZ Ubezpieczenia w kategorii ubezpieczeń majątkowych i Uniqa TUnZ w kategorii ubezpieczeń na życie. Szczegółową odpowiedź na pytanie, dlaczego właśnie one znalazły uznanie redakcji, znajdziecie Państwo poświęcając czas lekturze raportu. Wyróżnionym gratulujemy, a Czytelnikom życzymy wielu inspiracji wynikających z analizy tekstów przygotowanych przez ekspertów – możemy przeczytać w artykule otwierającym raport. 

Elastyczny i przyjazny ubezpieczyciel 

Z komunikatu opublikowanego przez ubezpieczyciela wynika, że raport zawiera ogólne informacje na temat TUZ Ubezpieczenia. Redakcja podkreśla w nim „ogromną przemianę, jaka nie zdarzyła się w żadnym innym towarzystwie ubezpieczeniowym”. Jest też mowa o elastycznym i przyjaznym traktowaniu agentów, brokerów i klientów przez TUZ, a także ogólnie jest opisana oferta towarzystwa

Srebrny Parasol dla TUZ Ubezpieczenia 

Jak możemy przeczytać, redakcja przyznając TUZ nagrodę „Srebrny Parasol” wzięła pod uwagę, że w portfolio produktów znajdują się między innymi polisy komunikacyjne (OC, AC All Risks, Assistance, NNW), jak i Bezpieczny Dom – ubezpieczenie domu lub mieszkania, które jest jedynym produktem ubezpieczeniowym nominowanym w tym roku do Godła „TERAZ POLSKA”. 

Tekst, który pojawił się w tym wydaniu magazynu „Home&Market” kończy się stwierdzeniem redakcji:

Ambicje TUZ, aby stać się asem rynku i liderem w pewnych obszarach, stały się rzeczywistością”. 

Źródło: TUZ Ubezpieczenia 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago