Miesięcznik „Home&Market” przyznał TUZ Ubezpieczenia nagrodę „Srebrny Parasol 2021”. Redakcja doceniła ubezpieczyciela za nieustanny wzrost wyników finansowych i wprowadzanie na rynek nowych produktów wychodzących naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Na początku warto przypomnieć, że 12-stronicowy „Raport Srebrny Parasol”, poświęcony jest w całości branży ubezpieczeniowej.
– Jak w rzeczywistości wygląda świadomość potrzeb ubezpieczeniowych tak wśród Polaków indywidualnie, jak i wśród przedstawicieli biznesu? I na jednym i na drugim polu jest w tym kontekście sporo do zrobienia. I tę niezbędną pracę wykonują nagrodzone przez kolegium redakcyjne „Home&Market” firmy ubezpieczeniowe: TUZ Ubezpieczenia w kategorii ubezpieczeń majątkowych i Uniqa TUnZ w kategorii ubezpieczeń na życie. Szczegółową odpowiedź na pytanie, dlaczego właśnie one znalazły uznanie redakcji, znajdziecie Państwo poświęcając czas lekturze raportu. Wyróżnionym gratulujemy, a Czytelnikom życzymy wielu inspiracji wynikających z analizy tekstów przygotowanych przez ekspertów – możemy przeczytać w artykule otwierającym raport.
Z komunikatu opublikowanego przez ubezpieczyciela wynika, że raport zawiera ogólne informacje na temat TUZ Ubezpieczenia. Redakcja podkreśla w nim „ogromną przemianę, jaka nie zdarzyła się w żadnym innym towarzystwie ubezpieczeniowym”. Jest też mowa o elastycznym i przyjaznym traktowaniu agentów, brokerów i klientów przez TUZ, a także ogólnie jest opisana oferta towarzystwa.
Srebrny Parasol dla TUZ Ubezpieczenia
Jak możemy przeczytać, redakcja przyznając TUZ nagrodę „Srebrny Parasol” wzięła pod uwagę, że w portfolio produktów znajdują się między innymi polisy komunikacyjne (OC, AC All Risks, Assistance, NNW), jak i Bezpieczny Dom – ubezpieczenie domu lub mieszkania, które jest jedynym produktem ubezpieczeniowym nominowanym w tym roku do Godła „TERAZ POLSKA”.
Tekst, który pojawił się w tym wydaniu magazynu „Home&Market” kończy się stwierdzeniem redakcji:
„Ambicje TUZ, aby stać się asem rynku i liderem w pewnych obszarach, stały się rzeczywistością”.
Źródło: TUZ Ubezpieczenia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…