Warszawa ponownie zamieniła się w stolicę biegania. W ostatni weekend września odbył się 47. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski, a tysiące zawodników i kibiców wzięło udział w sportowym święcie pełnym emocji, atrakcji i charytatywnego wsparcia. Sponsor tytularny wydarzenia przypomniał o idei #MójMaraton, podkreślając, że każdy mierzy się na co dzień ze swoimi wyzwaniami i potrzebuje wsparcia, aby je pokonać.
Hasło tegorocznej edycji maratonu nawiązywało do codziennych zmagań, które towarzyszą zarówno sportowcom, jak i każdemu z nas.
– Maraton to wyjątkowy symbol pokonywania trudności i stawiania czoła licznym przeszkodom, które tak naprawdę w ogromnej części pojawiają się przed samym startem, z dala od aparatów i wzroku wiwatujących za barierkami kibiców. Nie trzeba jednak przebiec 42 kilometrów, żeby czuć się zwycięzcą we własnym biegu. Każdy z nas na co dzień mierzy się z indywidualnymi wyzwaniami i kamieniami milowymi. Z naszego doświadczenia wiemy, jak ważne jest w tym wszystkim posiadanie wsparcia i takie wsparcie chcemy dawać. Na trasie i poza nią – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
W ramach wydarzenia przy Pałacu Kultury i Nauki odbyło się Expo Sport&Fitness, gdzie w specjalnej strefie #MójMaraton uczestnicy mogli skorzystać z badań spirometrycznych, ankiet autodiagnostycznych, a także podzielić się swoimi refleksjami w instabudce. Organizatorzy zadbali o to, by każdy znalazł coś dla siebie, łącząc sportowe emocje z profilaktyką zdrowotną i rozrywką.
H2 Strefy kibica i wyjątkowa atmosfera w centrum stolicy
Energia kibiców to nieodłączny element maratonu. W tym roku szczególną rolę odegrała strefa kibica Nationale-Nederlanden zlokalizowana w samym centrum Warszawy, na skrzyżowaniu ulic Świętokrzyskiej i Mazowieckiej. To właśnie tam na uczestników i kibiców czekał piętrowy autobus z otwartym dachem, spotkanie z trenerem Piotrem Galusem, a także muzyczna oprawa DJ-a i występy cheerleaderek. Podobne punkty wsparcia pojawiły się również przy trasie biegu, m.in. na Placu Inwalidów i Moście Poniatowskiego, gdzie wolontariusze dbali o dostęp do napojów i dopingowali uczestników. Dodatkowe atrakcje w Marathon Fan Zone obejmowały strefę wspinaczkową dla dzieci, strefę chillu, aktywności artystyczne oraz muzykę na żywo.
– Czujemy się mocno związani ze środowiskiem sportów biegowych w Polsce i to niewątpliwa przyjemność móc po raz kolejny bezpośrednio wspierać ich w tak fenomenalnej imprezie. Tym bardziej dokładamy wszelkich starań, żeby doping niosący się po warszawie słychać było możliwie jak najdalej, a to wszystko odbywało się w fantastycznej atmosferze. 47. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski to dla biegaczy i sympatyków aktywności fizycznej prawdziwe święto, a Warszawa staje się tym samym maratonową stolicą. Jako sponsor tytularny chcemy, żeby biegacze czuli nasze wsparcie na każdym kroku, tak samo jak nasi klienci podczas swojego życiowego maratonu– dodaje Marta Maszewska-Danielewicz.
Integralną częścią wydarzenia była również akcja #BiegamDobrze. Zawodnicy mogli prowadzić charytatywne zbiórki na rzecz wybranych fundacji, a trzy osoby, które zgromadziły największe kwoty do soboty 27 września, otrzymały od ubezpieczyciela dodatkowe wsparcie. Jak możemy przeczytać, największa zbiórka zyskała 15 tysięcy złotych, druga 10 tysięcy złotych, a trzecia 5 tysięcy złotych.
– Każdy kilometr pokonany na trasie maratonu w ramach akcji #BiegamDobrze ma większe znaczenie. Ten niesamowity wysiłek zawodników przekłada się na pomoc dla najbardziej potrzebujących – dla tych, którzy #swójmaraton przeżywają każdego dnia, mierząc się z bardzo trudnymi wyzwaniami. Wspierając po raz kolejny akcję #BiegamDobrze, doceniamy zaangażowanie zawodników tworzących charytatywne zbiórki – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej i rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden.
Niewątpliwie za sprawą akcji setki biegaczy połączyły sportowe wyzwanie z realnym wsparciem osób w trudnej sytuacji, pokazując, że maraton to nie tylko sport, lecz także solidarność i odpowiedzialność społeczna.
Źródło: Nationale-Nederlanden
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…