Kolejna odsłona kampanii PZU „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” kładzie szczególny nacisk na bezpieczeństwo pieszych. Kampania Fundacji PZU ma zachęcać kierowców do zwracania szczególnej uwagi na pieszych, jak mówią statystki – co piąty pieszy w Unii Europejskiej ginie właśnie w naszym kraju.
Winni są po obu stronach – zarówno kierowcy jaki i piesi w większości nie przestrzegają przepisów ruchu drogowego. Andrzej Klesyk, Prezes Zarządu PZU SA dodaje; „Sukces ubiegłorocznej edycji kampanii „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” utwierdził nas w przekonaniu, że warto oprzeć działania na pozytywnym przekazie. Również i w tym roku będziemy zachęcać bliskich kierowców do angażowania się w poprawę bezpieczeństwa na drodze.
Rodzina, przyjaciele czy znajomi mogą uświadomić im, że każdy z nich jest także pieszym. Wierzymy, że może to w znaczący sposób wpłynąć na zmianę zachowań kierowców wobec przechodniów”. W ramach kampanii zrealizowano badanie w którym wyniki jednoznacznie ukazują lekceważenie przez kierowców przepisów. 50 % badanych potwierdziło bowiem, że nie zwalnia w miejscach przeznaczonych dla pieszych. Również i piesi nie są bez winy, 28% przyznało, że wymusza pierwszeństwo przejścia przez jezdnie, część osób nie zwraca tez uwagi na sygnalizację świetlną , część również przechodzi w miejscach niedozwolonych.
Podobnie jak w ubiegłym roku, symbolem kampanii jest niebieskie serce, które umieszczone w samochodzie ma przypominać kierowcy o bezpieczeństwie pieszych.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…