Categories: Bezpieczeństwo

Niebieskie serce PZU znów przypomina o bezpieczeństwie na drodze.

Kolejna odsłona kampanii PZU „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” kładzie szczególny nacisk na bezpieczeństwo pieszych. Kampania Fundacji PZU ma zachęcać kierowców do zwracania szczególnej uwagi na pieszych, jak mówią statystki – co piąty pieszy w Unii Europejskiej ginie właśnie w naszym kraju.

Winni są po obu stronach – zarówno kierowcy jaki i piesi w większości nie przestrzegają przepisów ruchu drogowego. Andrzej Klesyk, Prezes Zarządu PZU SA dodaje; „Sukces ubiegłorocznej edycji kampanii „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” utwierdził nas w przekonaniu, że warto oprzeć działania na pozytywnym przekazie. Również i w tym roku będziemy zachęcać bliskich kierowców do angażowania się w poprawę bezpieczeństwa na drodze.
 
Rodzina, przyjaciele czy znajomi mogą uświadomić im, że każdy z nich jest także pieszym. Wierzymy, że może to w znaczący sposób wpłynąć na zmianę zachowań kierowców wobec przechodniów”. W ramach kampanii zrealizowano badanie w którym wyniki jednoznacznie ukazują lekceważenie przez kierowców przepisów. 50 % badanych potwierdziło bowiem, że nie zwalnia w miejscach przeznaczonych dla pieszych. Również i piesi nie są bez winy, 28% przyznało, że wymusza pierwszeństwo przejścia przez jezdnie, część osób nie zwraca tez uwagi na sygnalizację świetlną , część również przechodzi w miejscach niedozwolonych.
 
Podobnie jak w ubiegłym roku, symbolem kampanii jest niebieskie serce, które umieszczone w samochodzie ma przypominać kierowcy o bezpieczeństwie pieszych.
 
Źródło: www.pzu.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago