Categories: Aktualności

Nowa odsłona kampanii #drogadozdrowia

Największy polski ubezpieczyciel rusza z nową odsłoną kampanii „Droga do zdrowia z PZU”. Dotychczas mobilne gabinety zdrowia odwiedziły 13 miejscowości w całym kraju – wykonano wówczas 6 tysięcy badań. W tej chwili ubezpieczyciel kontynuuje swoje działania na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa.

Droga do zdrowia z PZU

Z opublikowanych informacji wynika, że podczas akcji „ Droga do zdrowia z PZU” wykonano 6 tysięcy badań – w efekcie uratowano kilka żyć. Od początku czerwca do końca sierpnia mobilne gabinety zdrowia odwiedziły 13 miejscowości w całej Polsce, przemierzając tysiące kilometrów. Wówczas mieszkańcy i turyści mogli bez zapisów i bezpłatnie wykonać serię badań, między innymi EKG, USG, zmierzyć ciśnienie krwi, a następnie skonsultować wyniki z lekarzem. Teraz ubezpieczyciel rusza z ogólnopolską kampanią prewencyjną #drogadozdrowia, która ma promować działania na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa.

– Chcemy uświadomić Polakom, że mają ogromny wpływ na swoje zdrowie. Nasze codzienne nawyki i wybory w zakresie zdrowego odżywiania, aktywności fizycznej i regularnych badań profilaktycznych mają kolosalne znaczenie. Pandemia koronawirusa jeszcze mocniej uzmysłowiła nam, że zdrowie to najwyższa wartość i trzeba o nie dbać każdego dnia – wyjaśnia Robert Lubański, dyrektor ds. prewencji PZU.

Zmiany codziennych zachowań Polaków

Okazuje się, że mimo tego, że aż 85 procent Polaków w wieku 18-65 lat uważa, że warto podejmować działania, by cieszyć się zdrowiem jak najdłużej, jedynie 14 procent badanych w sposób zdecydowany i świadomy wybiera zdrowy styl życia i przestrzega zalecanych terminów badań profilaktycznych – tak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie PZU w kwietniu 2021 r.* Dlatego w tej chwili ambicją ubezpieczyciela jest to zmienić i wpłynąć na codzienne zachowanie Polaków.

– Przekaz naszej nowej kampanii brzmi: „Droga do zdrowia to świadomy, chociaż czasami niełatwy wybór. Ale warto wykonać na niej nawet mały krok, aby poprawić jakość swojego życia. Każdy z nas ma wpływ na swoje zdrowie”. Chcemy wesprzeć odbiorców kampanii w ich drodze do zdrowia, dlatego udostępnimy im wiedzę naszych ekspertów i najlepsze praktyki  oraz profesjonalne porady, jak zadbać o swoje zdrowie – dodaje Robert Lubański.

Kampanią prewencyjna #drogadozdrowia

W ramach kampanii ubezpieczyciel zaprasza do odwiedzenia strony internetowej drogadozdrowiazpzu.pl. Umieszczono na niej artykuły i webinary z zakresu między innymi dietetyki, profilaktyki chorób cywilizacyjnych czy aktywności fizycznej, przygotowane przez ekspertów medycznych, trenerów personalnych i influencerów. Dodatkowo w telewizji, radiu i internecie wyemitowane zostaną 30 i 15- sekundowe spoty. Co więcej działania prowadzone będą także w mediach społecznościowych.

 Akcja ubezpieczyciela ma potrwać do października.

* Badanie przeprowadzone w kwietniu 2021 r. na zlecenie PZU przez agencję IQS na próbie N=1500 wśród reprezentatywnej grupy Polaków w wieku 18-65 lat.

Źródło: PZU SA

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

23 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

23 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago