PZU wprowadza na rynek abonamenty PZU Sport. W ramach produktu można korzystać z oferty ponad 2700 obiektów na terenie całej Polski. Warto przypomnieć, że PZU Sport to benefit pracowniczy oferowany firmom zatrudniających co najmniej 10 osób.

Debiut PZU w branży fitness

Z opublikowanych na stronie PZU informacji wynika, że ubezpieczyciel od lat angażuje się w promocję aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia wśród Polaków. A projekt abonamentów sportowo-rekreacyjnych, który dziś jest szeroko wdrażany, był przygotowywany od dwóch lat w PZU Pomoc. Jak możemy przeczytać, PZU Sport ma już umowy z ponad 2700 obiektów na terenie całej Polski. Są wśród nich zarówno siłownie, kluby fitness i gimnastyczne, jak i baseny, szkoły tańca, kluby sztuk walki, studia jogi, parki linowe, lodowiska, obiekty ze ściankami wspinaczkowymi, sauny i wiele innych. Ubezpieczyciel zapewnia, że liczba obiektów stale się zwiększa – tylko w minionym miesiącu zakontraktowano kolejnych 100.

– To kolejny krok w kierunku tworzenia kompleksowych ekosystemów produktowych i usługowych, co zakłada nowa strategia Grupy PZU. Wykorzystamy nasze możliwości, pomysły i know-how we wszystkich segmentach, w których działamy, by dostarczyć całościowe rozwiązania określonym grupom klientów, np. biznesowi, seniorom czy młodym, chcącym żyć zdrowo i aktywnie. Abonamenty sportowo-rekreacyjne PZU Sport będą naturalnym dopełnieniem oferowanego pracodawcom systemu pozapłacowych benefitów pracowniczych, który obejmuje m.in. pakiety ubezpieczeniowe, opiekę medyczną, tanie pożyczki dla pracowników w portalu PZU Cash. Nasz debiut w segmencie fitness już spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów korporacyjnych. Będziemy systematycznie wzbogacać PZU Sport o nowe funkcje i możliwości – mówi prezes PZU dr Beata Kozłowska-Chyła.

Benefity pracownicze od PZU

Obecnie PZU Sport to benefit, który finansują lub współfinansują swoim pracownikom pracodawcy. Oferta jest konkurencyjna cenowo, a koszt abonamentu dla pracownika jest zależny od wielkości firmy oraz poziomu dofinansowania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Pracodawcy mają do wyboru dwa warianty – karnet open, dający wstęp na wszystkie obiekty i rodzaje zajęć, albo pakiet ekonomiczny, który można dowolnie konfigurować pod względem liczby wejść, rodzajów zajęć lub lokalizacji wybranych obiektów. Co ważne pracownicy mogą wykupić tego typu usługi także dla osoby towarzyszącej i dzieci. Warto zauważyć, że w dobie pandemii, ubezpieczyciel umożliwił również zawieszenie opłat w przypadku wprowadzenia lockdownu.

PZU Sport – intuicyjny system obsługi

Okazuje się, że korzystanie z obiektów i zajęć w ramach PZU Sport jest wyjątkowo łatwe i wygodne. Wynika to z tego, że cały proces jest w pełni cyfrowy – nie trzeba mieć fizycznej karty. Jak to wygląda w praktyce?  Aplikacja mojePZU, która zawiera między innymi rozbudowany moduł sportowy, umożliwia wybór interesującej nas aktywności i miejsca, a system automatycznie generuje kod, który musimy okazać przy wejściu do obiektu sportowego. Co ważne w aplikacji umieszczone będzie także zdjęcie użytkownika, dzięki czemu nie trzeba okazywać dowodu tożsamości w recepcji obiektu.

– Wiemy jak klienci cenią swój czas i czego oczekują, dlatego postawiliśmy na maksymalnie proste narzędzie i intuicyjny system obsługi, zarówno dla pracodawców, jak i użytkowników PZU Sport. Cała komunikacja odbywa się online, co nie jest dziś standardem na rynku.  Firmom oferujemy pełne wsparcie we wdrożeniu narzędzia i administrowaniu nim – wskazuje Grzegorz Goluch, prezes PZU Pomoc, które jest operatorem PZU Sport.

Jak podaje PZU, użytkownicy abonamentu PZU Sport będą mieć także dostęp do ofert partnerów ubezpieczyciela, między innymi takich jak zniżki na sprzęt i odzież sportową, produkty i usługi dietetyczne oraz inne.

Źródło: PZU SA