TUW PZUW uruchomiło nową witrynę internetową. Strona w nowej odsłonie jest nie tylko przejrzysta w formie, ale również atrakcyjna pod względem graficznym. Aby ułatwić klientom wyszukiwanie ubezpieczyciel podzielił ofertę na branże i rodzaje ubezpieczeń.
Ruszyła nowa witryna internetowa TUW PZUW. Ubezpieczyciel podkreśla, że strona jest przejrzysta w formie, czytelna w treści oraz atrakcyjna pod względem graficznym.
– To nasza wizytówka. Ma w przystępny sposób informować o tym, kim jesteśmy, co robimy i jakie korzyści płyną z naszej oferty. Chcemy, aby użytkownicy mogli w szybki i prosty sposób znaleźć potrzebne im informacje dotyczące zarówno ubezpieczeń, które proponujemy, jak też obsługi, którą zapewniamy. Opisujemy, na czym polegają ubezpieczenia wzajemne i jak bogata jest ich historia – mówi prezes TUW PZUW Rafał Kiliński.
Z opublikowanych informacji wynika, że pod względem wizualnym strona została dostosowana do standardów Grupy PZU, do której należy TUW PZUW. Witryna w nowej odsłonie wprowadza także pewne nowości.
– Przyświecało nam założenie: wszystkie informacje w jednym miejscu. Dlatego – na podobnej zasadzie, jak w portalach informacyjnych – wprowadziliśmy na podstronach odnośniki „Zobacz także”, które kierują do pokrewnych wiadomości, a także „Zapraszamy do kontaktu” z danymi osób, które mogą służyć pomocą. Zredagowaliśmy na nowo całą treść, aby była bardziej przystępna. Wprowadziliśmy nowy podział oferty – na branże i rodzaje ubezpieczeń, aby ułatwić wyszukiwanie – tłumaczy Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych Piotr Bugajski, autor koncepcji strony i jej treści.
Jak możemy przeczytać, nad techniczną realizacją projektu czuwali Piotr Żukowski z Biura Zarządu i Administracji oraz Patryk Gmurek z Biura IT w TUW PZUW.
TUW PZUW w krótkim czasie stał się liderem rynku ubezpieczeń wzajemnych. Ubezpieczyciel z dwuletnim wyprzedzeniem osiągnął strategiczny cel zakładany na 2024 rok, osiągając ponad miliard złotych rocznego przypisu składki.
– Sukces zobowiązuje. Będziemy rozwijali i aktualizowali stronę wraz z rozwojem naszej działalności. Zależy nam na tym, aby była jak najbardziej pomocna i łatwa w obsłudze dla wszystkich – zapowiada prezes Rafał Kiliński.
Warto przypomnieć, że należące do Grupy PZU towarzystwo obejmuje ochroną zarówno przedsiębiorstwa, podmioty lecznicze, samorządy jak i instytucje publiczne i kościelne. Natomiast pod względem przypisu składki posiada około jednej trzeciej udziału w rynku ubezpieczeń wzajemnych w Polsce.
Źródło: TUW PZUW
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…