Ubezpieczenie podróżne dla osób, które wypoczywają w Polsce to nowy produkt w ofercie Europa Ubezpieczenia. Klienci ubezpieczyciela mogą liczyć na szeroki zakres ochrony w atrakcyjnej cenie.
Na odświeżenie swojej oferty skierowanej dla klientów spędzających urlop lub wakacje w Polsce zdecydowała się Europa Ubezpieczenia. Z początkiem czerwca ubezpieczyciel wprowadził do sprzedaży produkt „Travel Polska”, który zastąpił oferowane wcześniej ubezpieczenie „NNW Polska”. Nowa polisa zapewnia klientom kompleksową ochronę podczas wypoczynku. Co więcej, produkt jest dopasowany do potrzeb osób, wyjeżdzających zarówno samodzielnie, jak i w grupach zorganizowanych.
– Naszą misją jako jednego z liderów rynku ubezpieczeń turystycznych w Polsce jest zapewnienie klientom spokojnego i beztroskiego wypoczynku. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na odświeżenie krajowego produktu podróżnego. W ubezpieczeniu „Travel Polska” połączyliśmy szeroki zakres ochrony z atrakcyjną ceną – mówi Tomasz Janas, ekspert ds. ubezpieczeń turystycznych w Europa Ubezpieczenia.
Dla klientów przygotowano cztery warianty ochrony – różnią się one zakresem i sumami ubezpieczenia, wynoszącymi do 40 tys. zł w przypadku następstw nieszczęśliwych wypadków i do 150 tys. zł w przypadku odpowiedzialności cywilnej.
Ubezpieczyciel podkreśla, że ubezpieczenie „Travel Polska” zostało dostosowane do potrzeb osób, stawiających podczas urlopu na aktywny, sportowy wypoczynek. W wariancie VIP i The Best ubezpieczenia mogą oni liczyć na m.in. na ochronę podczas uprawienia sportów wysokiego ryzyka (np. windsurfing, kitesurfing czy narciarstwo), ochronę sprzętu sportowego, pokrycie kosztów akcji ratowniczej czy rehabilitacji pod wypadku.
Jak możemy przeczytać, ubezpieczenie „Travel Polska” dostępne jest w cenie od 35 groszy za jeden dzień ochrony, a rodziny i grupy zorganizowane mogę liczyć na dodatkowe zniżki.
Ubezpieczyciel zaznacza, że produkt można kupić u agentów turystycznych i ubezpieczeniowych współpracujących z Europą Ubezpieczenia oraz za pośrednictwem infolinii towarzystwa.
Źródło: Europa Ubezpieczenia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…