TUZ Ubezpieczenia wprowadziło na rynek nowy produkt skierowany dla przewoźników drogowych. Polisa to nowość w ofercie specjalistycznych ubezpieczeń, które są skierowane do konkretnych grup zawodowych.
Ze względu na rosnące zapotrzebowanie na polskim rynku transportowym, wprowadzenie OC Przewoźnika Drogowego jest kontynuacją przyjętej strategii firmy do ofert ubezpieczeń specjalistycznych dla konkretnych grup zawodowych.
Nowy produkt TUZ Ubezpieczenia skierowany jest do polskich przewoźników drogowych, którzy przewożą osoby i mienie. Polisa obejmuje ochroną zobowiązania przewoźnika lub sprawy, które są skierowane przeciw niemu w związku z wykonywaną działalnością. Roszczenia finansowe mogą wynikać z nieprzewidzianego zdarzenia losowego, co skutkuje niemożnością spełnienia zobowiązania lub roszczenia finansowego.
Na temat nowego produktu wypowiedział się Piotr Zadrożny, prezes zarządu TUZ Ubezpieczenia:
„Chcemy być postrzegani jako towarzystwo specjalizujące się w ubezpieczeniach odpowiedzialności cywilnej różnych grup zawodowych, których wprowadzenie w innych zakładach jest nieopłacalne ze względu na wąską grupę odbiorców. W przeciwieństwie do innych towarzystw właśnie w takiej specjalizacji widzimy swoją rolę. Jako że jesteśmy firmą polską, pragniemy wspierać krajowe grupy zawodowe oferując im specjalistyczne ubezpieczenia”
Wprowadzenie produktu OC Przewoźnika Drogowego to jeden z elementów realizacji strategii ubezpieczyciela, która przewiduje przekształcenie firmy w towarzystwo butikowe.
Źródło: TUZ Ubezpieczenia, gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…