Dzisiejszą rozmową z Panią Katarzyną Rudzką, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych i Zdrowotnych w InterRisk kończymy cykl wywiadów na temat ubezpieczenia szkolnego NNW. Wszystkie dotychczasowe rozmowy znajdziecie Państwo w zakładce wywiady.
Wrześniowy powrót do szkoły stał się faktem. Mimo wątpliwości, jakie nasuwały się przed rozpoczęciem roku szkolnego, uczniowie są już w szkołach. Zauważalnym trendem jest popularyzacja dostępności oferty ubezpieczenia szkolnego w formie elektronicznej. Bardzo ważne jest, aby ubezpieczyciele udostępniali możliwość zawierania zdalnych polis, na przykład za pomocą stron internetowych czy przeznaczonych do tego portali.
Przede wszystkim rodzice powinni być przekonani, że wybierają najlepszą ochronę dla swojego dziecka. Co roku polisy InterRisk wybiera około 2 milionów uczniów i studentów. Decydują się oni na sprawną likwidację szkód i ofertę dostosowaną do ich potrzeb, dzięki możliwości wyboru spośród 5 opcji głównych i 27 dodatkowych.
Wiemy także, że dla rodziców ważne są indywidualne korepetycje zapewnione dzięki EDU Plus Assistance. W tym roku jako nowość wprowadziliśmy do oferty m.in. e-Rehabilitację, dzięki której uczeń może ćwiczyć pod okiem doświadczonego fizjoterapeuty w domu. Ważnym elementem naszej oferty jest opcja dodatkowa Telemedycyna, która daje ubezpieczonym dostęp do konsultacji przez telefon, czat lub wideorozmowę z internistą, pediatrą lub porady dietetycznej. Nasze rozwiązania zapewniają poczucie komfortu, nawet wtedy gdy nie ma możliwości wyjścia z domu.
InterRisk jest przygotowany na różne okoliczności i umożliwia zgłoszenie szkody także zdalnie, bez konieczności wizyty w placówce oświatowej czy u pośrednika. Można tego dokonać na 4 sposoby:
InterRisk był mocno zaangażowany w pomoc w zdalnym nauczaniu. Wspólnie z partnerami Librus, Google i Cisco już w maju rozpoczęliśmy projekt #WspieramyZdalneNauczanie, w ramach którego przeszkoliliśmy 900 szkół i 23 584 nauczycieli z całej Polski zarówno z obsługi systemów do zdalnej nauki, jak i z metodyki takich zajęć. Jesteśmy dumni, że udało nam się zorganizować i przeprowadzić tak duże przedsięwzięcie oczywiście przy pomocy naszych partnerów biznesowych.
InterRisk dołożył starań, by nawet w przypadku nauki zdalnej uczniowie i ich rodzice mieli poczucie bezpieczeństwa. Warto podkreślić, ze EDU Plus już dwukrotnie zostało wyróżnione tytułem Rodzinnej Marki Roku w latach 2019 i 2020.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…