Dzisiejszą rozmową z Panią Katarzyną Rudzką, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych i Zdrowotnych w InterRisk kończymy cykl wywiadów na temat ubezpieczenia szkolnego NNW. Wszystkie dotychczasowe rozmowy znajdziecie Państwo w zakładce wywiady.
Wrześniowy powrót do szkoły stał się faktem. Mimo wątpliwości, jakie nasuwały się przed rozpoczęciem roku szkolnego, uczniowie są już w szkołach. Zauważalnym trendem jest popularyzacja dostępności oferty ubezpieczenia szkolnego w formie elektronicznej. Bardzo ważne jest, aby ubezpieczyciele udostępniali możliwość zawierania zdalnych polis, na przykład za pomocą stron internetowych czy przeznaczonych do tego portali.
Przede wszystkim rodzice powinni być przekonani, że wybierają najlepszą ochronę dla swojego dziecka. Co roku polisy InterRisk wybiera około 2 milionów uczniów i studentów. Decydują się oni na sprawną likwidację szkód i ofertę dostosowaną do ich potrzeb, dzięki możliwości wyboru spośród 5 opcji głównych i 27 dodatkowych.
Wiemy także, że dla rodziców ważne są indywidualne korepetycje zapewnione dzięki EDU Plus Assistance. W tym roku jako nowość wprowadziliśmy do oferty m.in. e-Rehabilitację, dzięki której uczeń może ćwiczyć pod okiem doświadczonego fizjoterapeuty w domu. Ważnym elementem naszej oferty jest opcja dodatkowa Telemedycyna, która daje ubezpieczonym dostęp do konsultacji przez telefon, czat lub wideorozmowę z internistą, pediatrą lub porady dietetycznej. Nasze rozwiązania zapewniają poczucie komfortu, nawet wtedy gdy nie ma możliwości wyjścia z domu.
InterRisk jest przygotowany na różne okoliczności i umożliwia zgłoszenie szkody także zdalnie, bez konieczności wizyty w placówce oświatowej czy u pośrednika. Można tego dokonać na 4 sposoby:
InterRisk był mocno zaangażowany w pomoc w zdalnym nauczaniu. Wspólnie z partnerami Librus, Google i Cisco już w maju rozpoczęliśmy projekt #WspieramyZdalneNauczanie, w ramach którego przeszkoliliśmy 900 szkół i 23 584 nauczycieli z całej Polski zarówno z obsługi systemów do zdalnej nauki, jak i z metodyki takich zajęć. Jesteśmy dumni, że udało nam się zorganizować i przeprowadzić tak duże przedsięwzięcie oczywiście przy pomocy naszych partnerów biznesowych.
InterRisk dołożył starań, by nawet w przypadku nauki zdalnej uczniowie i ich rodzice mieli poczucie bezpieczeństwa. Warto podkreślić, ze EDU Plus już dwukrotnie zostało wyróżnione tytułem Rodzinnej Marki Roku w latach 2019 i 2020.
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…