Wywiady

Ochrona uczniów i studentów bez względu na miejsce nauki – Katarzyna Rudzka z InterRisk

Dzisiejszą rozmową z Panią Katarzyną Rudzką, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych i Zdrowotnych w InterRisk kończymy cykl wywiadów na temat ubezpieczenia szkolnego NNW. Wszystkie dotychczasowe rozmowy znajdziecie Państwo w zakładce wywiady.

Uczniowie wrócili do nauki stacjonarnej. Zarówno dyrektorzy placówek oświatowych, jak i rodzice muszą poradzić sobie z wyzwaniami związanymi między z innymi z wyborem odpowiedniego ubezpieczenia. Co zatem na temat ubezpieczeń szkolnych mogą powiedzieć ubezpieczyciele?

Wrześniowy powrót do szkoły stał się faktem. Mimo wątpliwości, jakie nasuwały się przed rozpoczęciem roku szkolnego, uczniowie są już w szkołach. Zauważalnym trendem jest popularyzacja dostępności oferty ubezpieczenia szkolnego w formie elektronicznej. Bardzo ważne jest, aby ubezpieczyciele udostępniali możliwość zawierania zdalnych polis, na przykład za pomocą stron internetowych czy przeznaczonych do tego portali.

Czym powinni kierować się rodzice, wybierając ubezpieczenie dla dziecka?

Przede wszystkim rodzice powinni być przekonani, że wybierają najlepszą ochronę dla swojego dziecka. Co roku polisy InterRisk wybiera około 2 milionów uczniów i studentów. Decydują się oni na sprawną likwidację szkód i ofertę dostosowaną do ich potrzeb, dzięki możliwości wyboru spośród 5 opcji głównych i 27 dodatkowych.

Wiemy także, że dla rodziców ważne są indywidualne korepetycje zapewnione dzięki EDU Plus Assistance. W tym roku jako nowość wprowadziliśmy do oferty m.in. e-Rehabilitację, dzięki której uczeń może ćwiczyć pod okiem doświadczonego fizjoterapeuty w domu. Ważnym elementem naszej oferty jest opcja dodatkowa Telemedycyna, która daje ubezpieczonym dostęp do konsultacji przez telefon, czat lub wideorozmowę z internistą, pediatrą lub porady dietetycznej. Nasze rozwiązania zapewniają poczucie komfortu, nawet wtedy gdy nie ma możliwości wyjścia z domu.

W jaki sposób rodzice mogą zgłosić szkodę z polisy szkolnej? Czy konieczna jest wizyta w placówce oświatowej, która pośredniczyła w zawarciu umowy ubezpieczenia?

InterRisk jest przygotowany na różne okoliczności i umożliwia zgłoszenie szkody także zdalnie, bez konieczności wizyty w placówce oświatowej czy u pośrednika. Można tego dokonać na 4 sposoby:

  • telefonicznie, dzwoniąc na InterRisk Kontakt 22 575 25 25,
  • mailowo na adres szkody@interrisk.pl,
  • przez formularz na stronie www.interrisk.pl,
  • pocztą tradycyjną: kompletną dokumentację należy wysłać na adres: Przegr. Pocztowa nr 3334 40-610 Katowice

Sytuacja zmienia się bardzo dynamicznie. Czy InterRisk jest przygotowany na powrót do nauki zdalnej?

InterRisk był mocno zaangażowany w pomoc w zdalnym nauczaniu. Wspólnie z partnerami Librus, Google i Cisco już w maju rozpoczęliśmy projekt #WspieramyZdalneNauczanie, w ramach którego przeszkoliliśmy 900 szkół i 23 584 nauczycieli z całej Polski zarówno z obsługi systemów do zdalnej nauki, jak i z metodyki takich zajęć. Jesteśmy dumni, że udało nam się zorganizować i przeprowadzić tak duże przedsięwzięcie oczywiście przy pomocy naszych partnerów biznesowych.

InterRisk dołożył starań, by nawet w przypadku nauki zdalnej uczniowie i ich rodzice mieli poczucie bezpieczeństwa. Warto podkreślić, ze EDU Plus już dwukrotnie zostało wyróżnione tytułem Rodzinnej Marki Roku w latach 2019 i 2020.

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

1 godzinę ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

1 godzinę ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

20 godzin ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

20 godzin ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

23 godziny ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

23 godziny ago