High altitude photo of puffy clouds lit by the sun.
PZU rozszerza ofertę ubezpieczeń dla podróżnych. Pasażerowie lecący za granicę na pokładzie samolotów LOT będą mogli ubezpieczyć się na wypadek nagłego zachorowania na COVID-19. Polisa dotyczy wyjazdów, które nie przekraczają 30 dni i udziela ochrony ubezpieczeniowej przed wszystkimi mutacjami choroby.
Nowa oferta PZU zapewnia ochronę ubezpieczeniową pasażerom LOT-u już od momentu ich wyjścia z domu, aż do powrotu. W przypadku zachorowania na COVID-19 ubezpieczyciel pokryje koszty leczenia oraz wypłaci świadczenie za pobyt w szpitalu. Ochroną objęty jest także bagaż, który do tej pory w takich sytuacjach często pozostawiany był bez opieki na lotnisku lub w hotelu.
Co więcej polisa zadziała również, gdy podróżny będzie zmuszony odwołać swój lot z powodu zachorowania na COVID-19 lub konieczności odbycia kwarantanny. W takiej sytuacji ubezpieczyciel pokryje poniesione już koszty związane z planowaną podróżą.
– Zaufanie, jakim się cieszymy, to nie tylko powód do dumy, ale także zobowiązanie. W PZU nieustannie pracujemy nad tym, by sprostać zmieniającym się oczekiwaniom naszych klientów. Ochrona na wypadek zachorowania na koronawirusa lub odwołania podróży spowodowanego infekcją COVID-19 lub kwarantanną, jest naszą odpowiedzią na potrzeby podróżnych LOT-u w obecnej sytuacji pandemicznej – mówi Małgorzata Sadurska, członek zarządu PZU.
Jak możemy przeczytać, dzięki współpracy z PZU pasażerowie LOT-u mogą korzystać z trzech wariantów ubezpieczenia. W zależności od wybranego zakresu ochrony, polisa zapewni między innymi:
Z uwagi na rodzaj ubezpieczenia, ubezpieczyciel może udzielać ochrony do momentu rozpoczęcia podróży (w ubezpieczeniu anulowania podróży) lub od wyjścia z domu do czasu powrotu do domu z podróży (w ubezpieczeniu podróżnym bez anulowania podróży). Istnieje także możliwość wykupienia polisy, która będzie zapewniała kompleksową ochronę w zakresie wszystkich wymienionych zdarzeń.
– Ubezpieczenie obejmujące nagłe zachorowanie na COVID-19 zapewnia pasażerom leczenie w razie podróży. W przypadku ubezpieczenia anulowania podróży obejmuje odwołanie podróży z powodu zachorowania na COVID-19 lub obowiązku poddania się kwarantannie Z myślą o naszych pasażerach konsekwentnie poszerzamy naszą ofertę, także w zakresie ubezpieczeń. Dzięki strategicznej współpracy z naszymi partnerami możemy zaoferować pasażerom ubezpieczenie dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań – mówi Michał Fijoł, członek zarządu ds. handlowych LOT.
Z opublikowanych informacji wynika, że ubezpieczenie obejmujące nagłe zachorowania na COVID-19 lub obowiązek poddania się kwarantannie jest dostępne w ramach wszystkich połączeń w ofercie LOT-u. Wyłączone są tylko te kierunki, które w wyniku sytuacji epidemicznej zostaną wskazane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych jako niewskazane do podróżowania – za wyjątkiem niezbędnych przypadków.
Klienci zainteresowani tego typu ochroną mogą zakupić ubezpieczenie razem z biletem lotniczym lub zarządzając rezerwacją biletu na stronie lot.com.
Źródło: PZU SA
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…