PZU rozszerza ofertę ubezpieczeń dla podróżnych. Pasażerowie lecący za granicę na pokładzie samolotów LOT będą mogli ubezpieczyć się na wypadek nagłego zachorowania na COVID-19. Polisa dotyczy wyjazdów, które nie przekraczają 30 dni i udziela ochrony ubezpieczeniowej przed wszystkimi mutacjami choroby.
Nowa oferta PZU zapewnia ochronę ubezpieczeniową pasażerom LOT-u już od momentu ich wyjścia z domu, aż do powrotu. W przypadku zachorowania na COVID-19 ubezpieczyciel pokryje koszty leczenia oraz wypłaci świadczenie za pobyt w szpitalu. Ochroną objęty jest także bagaż, który do tej pory w takich sytuacjach często pozostawiany był bez opieki na lotnisku lub w hotelu.
Co więcej polisa zadziała również, gdy podróżny będzie zmuszony odwołać swój lot z powodu zachorowania na COVID-19 lub konieczności odbycia kwarantanny. W takiej sytuacji ubezpieczyciel pokryje poniesione już koszty związane z planowaną podróżą.
– Zaufanie, jakim się cieszymy, to nie tylko powód do dumy, ale także zobowiązanie. W PZU nieustannie pracujemy nad tym, by sprostać zmieniającym się oczekiwaniom naszych klientów. Ochrona na wypadek zachorowania na koronawirusa lub odwołania podróży spowodowanego infekcją COVID-19 lub kwarantanną, jest naszą odpowiedzią na potrzeby podróżnych LOT-u w obecnej sytuacji pandemicznej – mówi Małgorzata Sadurska, członek zarządu PZU.
Jak możemy przeczytać, dzięki współpracy z PZU pasażerowie LOT-u mogą korzystać z trzech wariantów ubezpieczenia. W zależności od wybranego zakresu ochrony, polisa zapewni między innymi:
Z uwagi na rodzaj ubezpieczenia, ubezpieczyciel może udzielać ochrony do momentu rozpoczęcia podróży (w ubezpieczeniu anulowania podróży) lub od wyjścia z domu do czasu powrotu do domu z podróży (w ubezpieczeniu podróżnym bez anulowania podróży). Istnieje także możliwość wykupienia polisy, która będzie zapewniała kompleksową ochronę w zakresie wszystkich wymienionych zdarzeń.
– Ubezpieczenie obejmujące nagłe zachorowanie na COVID-19 zapewnia pasażerom leczenie w razie podróży. W przypadku ubezpieczenia anulowania podróży obejmuje odwołanie podróży z powodu zachorowania na COVID-19 lub obowiązku poddania się kwarantannie Z myślą o naszych pasażerach konsekwentnie poszerzamy naszą ofertę, także w zakresie ubezpieczeń. Dzięki strategicznej współpracy z naszymi partnerami możemy zaoferować pasażerom ubezpieczenie dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań – mówi Michał Fijoł, członek zarządu ds. handlowych LOT.
Z opublikowanych informacji wynika, że ubezpieczenie obejmujące nagłe zachorowania na COVID-19 lub obowiązek poddania się kwarantannie jest dostępne w ramach wszystkich połączeń w ofercie LOT-u. Wyłączone są tylko te kierunki, które w wyniku sytuacji epidemicznej zostaną wskazane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych jako niewskazane do podróżowania – za wyjątkiem niezbędnych przypadków.
Klienci zainteresowani tego typu ochroną mogą zakupić ubezpieczenie razem z biletem lotniczym lub zarządzając rezerwacją biletu na stronie lot.com.
Źródło: PZU SA
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…