Aktualności

PKO Ubezpieczenia wdraża nowe technologie

Firma PKO wdraża system do zarządzania gamą produktów ubezpieczeniowych, w tym definiowania produktów, administrowania polisami oraz zarządzania szkodami. Wdrożenie systemu było możliwie dziki współpracy z firmą TIA Technology i Sygnity S.A.

Wdrożenie platformy wymaga ścisłej współpracy i zaufania obu firm
 
Wdrożenie nowoczesnej platformy jest z jednym z najbardziej złożonych przedsięwzięć, a firmy nie podejmują ich z łatwością. W związku z tym wprowadzenie nowych technologii wymaga od obu stron nie tylko ścisłej współpracy i doświadczenia, ale również i zaufania.
 
Jak wyjaśnia Maciej Kloze, Członek Zarządu, Dyrektor Departamentu IT i Administracji PKO Ubezpieczenia: „Nasza decyzja o wdrożeniu systemu TIA była wynikiem starannej selekcji zarówno wśród lokalnych, jak i międzynarodowych dostawców rozwiązań”.
 
Marek Przybysz, odpowiadający za operacje TIA Technology w Europie Centralno-Wschodniej, działający na co dzień w Warszawie podkreśla, że od powodzenia nowych technologii zależy przede wszystkim ścisła współpraca i zaangażowanie obydwóch stron: „ Silne zaangażowanie ze strony producenta oprogramowania oraz ścisła współpraca pomiędzy PKO Ubezpieczenia, partnerem wdrażającym i TIA istotnie przyczyniły się do pomyślnego uruchomienia i realizacji projektu wdrożeniowego. Współpraca lokalna oraz z zespołami centrali poprzez Engagement Managera TIA będą kontynuowane po wdrożeniu”.
 
Co dają rozwiązania firmy TIA?
 
Dla PKO ubezpieczenia wprowadzenie platformy oznacza przede wszystkim: wspieranie strategii rozwoju PKO Banku Polskiego poprzez rozszerzenie istniejących relacji z klientami banku i osiągnięcie większego udziału w rynku produktów ubezpieczeniowych, skutecznie dostarczenie produktów ubezpieczeniowych zarówno niezależnie, jak i w ścisłej integracji z produktami bankowymi, oraz szybkie dostarczanie nowych produktów ubezpieczeniowych na rynek dzięki dużej elastyczności i wysokiej konfigurowalności produktów w TIA. Danuta Gołaszewska, Członek Zarządu odpowiedzialna m.in. za sprzedaż i rozwój produktów dodaje: „Sprostanie zmieniającym się wymaganiom klientów w oparciu o elastyczne produkty jest ważnym czynnikiem konkurencyjnym na dzisiejszym bezwzględnym rynku. TIA wspiera nasze strategiczne cele biznesowe w taki sposób, że będziemy w stanie dostarczyć nowe i innowacyjne produkty na rynek szybciej i w ścisłym powiązaniu z architekturą PKO Bank Polski oraz zgodnie z wymogami regulacyjnymi”.
 Źródło: prnews.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

3 dni ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

3 dni ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

4 dni ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

4 dni ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

4 dni ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

4 dni ago