Firma PKO wdraża system do zarządzania gamą produktów ubezpieczeniowych, w tym definiowania produktów, administrowania polisami oraz zarządzania szkodami. Wdrożenie systemu było możliwie dziki współpracy z firmą TIA Technology i Sygnity S.A.
Wdrożenie platformy wymaga ścisłej współpracy i zaufania obu firm
Wdrożenie nowoczesnej platformy jest z jednym z najbardziej złożonych przedsięwzięć, a firmy nie podejmują ich z łatwością. W związku z tym wprowadzenie nowych technologii wymaga od obu stron nie tylko ścisłej współpracy i doświadczenia, ale również i zaufania.
Jak wyjaśnia Maciej Kloze, Członek Zarządu, Dyrektor Departamentu IT i Administracji PKO Ubezpieczenia: „Nasza decyzja o wdrożeniu systemu TIA była wynikiem starannej selekcji zarówno wśród lokalnych, jak i międzynarodowych dostawców rozwiązań”.
Marek Przybysz, odpowiadający za operacje TIA Technology w Europie Centralno-Wschodniej, działający na co dzień w Warszawie podkreśla, że od powodzenia nowych technologii zależy przede wszystkim ścisła współpraca i zaangażowanie obydwóch stron: „ Silne zaangażowanie ze strony producenta oprogramowania oraz ścisła współpraca pomiędzy PKO Ubezpieczenia, partnerem wdrażającym i TIA istotnie przyczyniły się do pomyślnego uruchomienia i realizacji projektu wdrożeniowego. Współpraca lokalna oraz z zespołami centrali poprzez Engagement Managera TIA będą kontynuowane po wdrożeniu”.
Co dają rozwiązania firmy TIA?
Dla PKO ubezpieczenia wprowadzenie platformy oznacza przede wszystkim: wspieranie strategii rozwoju PKO Banku Polskiego poprzez rozszerzenie istniejących relacji z klientami banku i osiągnięcie większego udziału w rynku produktów ubezpieczeniowych, skutecznie dostarczenie produktów ubezpieczeniowych zarówno niezależnie, jak i w ścisłej integracji z produktami bankowymi, oraz szybkie dostarczanie nowych produktów ubezpieczeniowych na rynek dzięki dużej elastyczności i wysokiej konfigurowalności produktów w TIA. Danuta Gołaszewska, Członek Zarządu odpowiedzialna m.in. za sprzedaż i rozwój produktów dodaje: „Sprostanie zmieniającym się wymaganiom klientów w oparciu o elastyczne produkty jest ważnym czynnikiem konkurencyjnym na dzisiejszym bezwzględnym rynku. TIA wspiera nasze strategiczne cele biznesowe w taki sposób, że będziemy w stanie dostarczyć nowe i innowacyjne produkty na rynek szybciej i w ścisłym powiązaniu z architekturą PKO Bank Polski oraz zgodnie z wymogami regulacyjnymi”.
Źródło: prnews.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…