Aktualności

Czy Play odniesie sukces w ubezpieczeniach?

Play Ubezpieczenia- mobilny market ubezpieczeniowy dziś rozpoczął działalność i od razu ma do zaoferowania aż 31 produktów ubezpieczeniowych w 73 wariantach od największych Towarzystw Ubezpieczeniowych w Polsce. Czy to oznacza, że na rynku pojawił się nowy mocny gracz?


Z komunikatu firmy Play dowiadujemy się, że:

„To finał blisko 2 letniego projektu, który w swojej mobilnej odsłonie pozwala klientom, w czasie krótszym niż minuta, nabyć 'szyte na miarę’ ubezpieczenie m.in: dla ukochanego pupila, od kradzieży torebki czy roweru z ulicy lub nieautoryzowanych połączeń telefonicznych. Posiadacze smartfonów mogą już pobierać aplikację ze sklepów Google Play. Na czas startu projektu nowa aplikacja mobilna dostępna jest dla wszystkich korzystających z urządzenia z systemem Android, natomiast wersja na iOS, zostanie udostępniona jeszcze w tym roku”

Co oferuje Play Ubezpieczenia?

Całość składa się z 6 kategorii i odpowiada najważniejszym potrzebom konsumenckim, takim jak: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. Członek zarządu Play Bartosz Dobrzyński powiedział, że:

„Sama idea stworzenia Play Ubezpieczenia jest bardzo prosta. Bazując na doświadczeniu w oferowaniu usług telekomunikacyjnych, postanowiliśmy wykorzystać naszą umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klientów i we współpracy z największymi towarzystwami ubezpieczeniowymi, proponujemy niespotykane dotychczas na rynku rozwiązanie oferujące ubezpieczenia na prostych zasadach i w atrakcyjnej cenie”

Kto będzie dostarczał produkty Ubezpieczeniowe do Play?

W markecie ubezpieczeniowym Play produkty ubezpieczeniowe będą dostarczane przez takie firmy jak:

  • Allianz, BNP Paribas Cardif, Compensa, Gothaer, InterRisk, Nationale-Nederlanden, Oney, Uniqa. Partnerem technologiczno-wdrożeniowym Play Ubezpieczenia jest firma Protect.me.

Źródło: Play, www.money.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

14 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

14 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago