Play Ubezpieczenia- mobilny market ubezpieczeniowy dziś rozpoczął działalność i od razu ma do zaoferowania aż 31 produktów ubezpieczeniowych w 73 wariantach od największych Towarzystw Ubezpieczeniowych w Polsce. Czy to oznacza, że na rynku pojawił się nowy mocny gracz?
Z komunikatu firmy Play dowiadujemy się, że:
„To finał blisko 2 letniego projektu, który w swojej mobilnej odsłonie pozwala klientom, w czasie krótszym niż minuta, nabyć 'szyte na miarę’ ubezpieczenie m.in: dla ukochanego pupila, od kradzieży torebki czy roweru z ulicy lub nieautoryzowanych połączeń telefonicznych. Posiadacze smartfonów mogą już pobierać aplikację ze sklepów Google Play. Na czas startu projektu nowa aplikacja mobilna dostępna jest dla wszystkich korzystających z urządzenia z systemem Android, natomiast wersja na iOS, zostanie udostępniona jeszcze w tym roku”
Całość składa się z 6 kategorii i odpowiada najważniejszym potrzebom konsumenckim, takim jak: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. Członek zarządu Play Bartosz Dobrzyński powiedział, że:
„Sama idea stworzenia Play Ubezpieczenia jest bardzo prosta. Bazując na doświadczeniu w oferowaniu usług telekomunikacyjnych, postanowiliśmy wykorzystać naszą umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klientów i we współpracy z największymi towarzystwami ubezpieczeniowymi, proponujemy niespotykane dotychczas na rynku rozwiązanie oferujące ubezpieczenia na prostych zasadach i w atrakcyjnej cenie”
W markecie ubezpieczeniowym Play produkty ubezpieczeniowe będą dostarczane przez takie firmy jak:
Źródło: Play, www.money.pl
600 tysięcy złotych – tyle wynosi rekordowa kara, jaką Rzecznik Finansowy nałożył na DallBogg. Z…
Rosnąca popularność wyjazdów wymaga nowoczesnych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń. Colonnade odpowiada na te potrzeby, oferując…
Podróż samochodem to nie tylko przyjemność, ale też ryzyko nieoczekiwanych problemów na drodze. W takich…
Polski rynek ubezpieczeń cyfrowych zyskuje na znaczeniu. Trasti, insurtech działający głównie w Polsce, właśnie pozyskał…
Popularność rowerów, w tym tych z napędem elektrycznym, rośnie z każdym rokiem – podobnie jak…
Ponad 3 tysiące kierowców wzięło udział w kampanii LINK4 promującej bezpieczną jazdę. Teraz ruszyła kolejna…