Co czwarty Polak spytany przez Havas Media Group stwierdził, że nie kupuje polisy turystycznej ponieważ szkoda mu pieniędzy. Czy pomimo wzrostu świadomości ubezpieczeniowej chętniej kupujemy odpowiednią ochronę podczas zagranicznych wyjazdów? Havas Media Group przeprowadziło badanie kiedy i dlaczego kupujemy polisę.
Z przeprowadzanego badania wynika, że ponad połowa pytanych kupuje ubezpieczenie turystyczne podczas zagranicznych wyjazdów. 29% kupuje polisę podczas każdego wyjazdu, a 24% tylko na niektóre podróże. 16% ankietowanych stwierdziło, że jest przeciwna kupowania ubezpieczenia podróżnego.
Badanie pokazuje również, że 34,3% pytanych znacznie częściej ubezpiecza się niż wcześniej. Sama świadomość dotycząca ubezpieczania się wciąż rośnie. 41,1% ankietowanych przyznało, że korzystają z karty EKUZ i dodatkowo pamiętają o ubezpieczeniu turystycznym. Natomiast 23,6% podczas wyjazdów posiada tylko EKUZ, a 18% wykupuje tylko ubezpieczenie turystyczne.
Okazuje się, że Polacy nie decydują się na zakup polisy turystycznej z powodu ceny oraz krótkiego czasu trwania zagranicznego wyjazdu.
W gronie najpopularniejszych Towarzystw Ubezpieczeniowych oferujących polisy turystyczne znalazły się:
Badanie zostało przeprowadzone przez Intelligence Team, zespół badań Havas Media Group, w lipcu 2019 r., na próbie n=1113.
O tym dlaczego warto posiadać polisę turystyczną warto przeczytać:
źródło: wirtualnemedia.pl, Havas Media Group
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…