W ramach czterdziestej akcji krwiodawczej przez cały listopad honorowi krwiodawcy Grupy Ergo Hestia angażują agentów w całej Polsce od oddawania krwi. Pracownicy firmy oddają krew nieprzerwanie od 10 lat.
Akcję koordynuje dyrektor Biura Likwidacji Szkód Filip Nerc, który jest jednocześnie pomysłodawcą programu. Skąd pomysł na zbieranie krwi? Nerc odpowiada: „Kiedyś w centrum Gdańska zwróciłem uwagę na czerwony autobus do poboru krwi i kolejkę osób ustawioną przed nim. Pomyślałem, że taki pomysł moglibyśmy zrealizować również w naszej firmie. Pracownicy Centrum Krwiodawstwa byli dość sceptyczni i twierdzili, że to raczej nie spotka się z wielkim entuzjazmem wśród pracowników korporacji finansowej. Dziś, gdy świętujemy już czterdziestą akcję krwiodawczą, jestem dumny, widząc pod oknami Ergo Hestii ten sam autobus i kolejkę krwiodawców – zarówno nowych, jak też stałych bywalców”.
Do tej pory pracownicy Ergo Hestii zebrali 657,9 litrów, czyli 2193 jednostki krwi. Co ważne – jedna jednostka może pomóc nawet trzem osobom,. Oznacza to, że przez 10 lat krwiodawcy Ergo Hestii pomogli 6579 osobom. Pracownicy Grupy aktywnie uczestniczą w zbiórkach krwi od 2005 roku – dwa razy na kwartał, pod biurowiec firmy przyjeżdża specjalny autobus medyczny.
Z okazji jubileuszu firma stworzyła specjalne infografiki, dedykowane akcji: „w ramach Hestyjnego Centrum Wolontariatu zaangażowaliśmy się w stworzenie infografik dotyczących krwiodawstwa oraz nakręcenie krótkiego filmu z udziałem krwiodawców. Mamy nadzieję, że to przekona kolejne osoby przynajmniej do podjęcia próby oddania krwi – dodaje Nerc.
Film na temat oddawani krwi można obejrzeć tutaj:
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…