Aktualności

Proama: Świat ubezpieczeń w bajkowej oprawie

Proama wydała komiks, w którym opisane są losy rodziny Proamowskich, spotykającej się z różnymi życiowymi sytuacjami. Kolejne odcinki komiksu dotyczą różnych wydarzeń, w których z pomocą przychodzi odpowiednie ubezpieczenie.
 
Celem akcji jest przybliżenie świata ubezpieczeń w lekkiej rysunkowej formie
 
Taki zabieg  w efekcie ma poszerzyć  wiedzę Klientów nie tylko o ofercie Proama, marki Generali, ale przede wszystkim pokazanie ich od ludzkiej, praktycznej strony. Autor tekstów do komiksu, Marek Wojciechowski* wyjaśnia na czym polega idea stworzenia komiksu: „ Jeśli chcemy sprzedać auto –pokazujemy Klientowi kilka modeli. Odcień lakieru, opływowy kształt. Ale co najważniejsze Klient może sam sprawdzić czy wygodnie siedzi się za kierownicą i jak auto przyspiesza. Gdy sprzedajemy ubezpieczenie to rozmawiamy z Klientem o białej kartce papieru o nazwie polisa. Kartce, która jest obietnicą, że gdy zdarzy się coś złego Klient nie zostanie sam. To obietnica oparta na zaufaniu. Obietnica, od której zależy to, czy Klient dostanie pomoc i wsparcie, gdy utraci dorobek całego życi”.
Najlepszym sposobem, aby wytłumaczyć Klientowi, co oznacza dla niego wybór tej polisy jest zobrazowanie mu tego co kupuje. Dlatego Proama postanowiła pokazać ubezpieczenia w formie komiksu: jak działa polisa w konkretnej sytuacji życiowej.
 
Obecnie zostały wydane już odcinki dotyczące ubezpieczenia domu, ubezpieczenia turystycznego oraz ubezpieczenia małych i średnich firm
 
W planach są kolejne odcinki  dotyczące ubezpieczeń komunikacyjnych, NNW szkolnego oraz ponownie ubezpieczenia mieszkania. „Ubezpieczenia to nie tylko suche zapisy Ogólnych Warunków Ubezpieczeń, klauzul i opcji dodatkowych. Ubezpieczenia to przede wszystkim  życie, bo ubezpieczenia są dla ludzi. Zachęcamy do podglądania przygód  rodziny Proamowskich. Zachęcamy do spojrzenia na świat ubezpieczeń z zupełnie innej strony niż dotychczas” – dodaje Marek Wojciechowski.
 
*Autor tekstów to jeden z pracowników Generali, właściciela marki Proama – Marek Wojciechowski, Zastępca Dyrektora Departamentu Ubezpieczeń Majątkowych i Komunikacyjnych a nadzór nad pracami graficznymi sprawowała Aleksandra Więch z Departamentu Marketingu Generali.
Źródło: www.proama.pl
 

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Sejm daje zielone światło dla e-Stłuczki 

9 lipca 2025 roku Sejm przyjął nowelizację ustawy dotyczącej aplikacji mObywatel oraz przepisów dotyczących ubezpieczeń…

2 dni ago

Strategiczne partnerstwo Arval i ARC Europe Polska 

Arval Service Lease Polska i ARC Europe Polska połączyły siły w zakresie kompleksowego wsparcia assistance…

2 dni ago

Bezpieczne podróże i letnie nagrody z AGRO Ubezpieczenia 

AGRO Ubezpieczenia ruszają z wakacyjną promocją, w której każdy klient może połączyć troskę o bezpieczeństwo…

3 dni ago

Rząd reaguje na wzrost stawek ubezpieczeń po powodzi 

Po fali powodzi, która dotknęła południową Polskę, mieszkańcy i samorządy muszą mierzyć się z kolejnym…

3 dni ago

PZU zadba o bezpieczeństwo na trasie Tour de Pologne 

W tym roku PZU ponownie zaangażował się w największe kolarskie wydarzenie w Polsce, jakim jest Tour de…

3 dni ago

Bezpieczeństwo w podróży zaczyna się w domu 

Wakacyjny wyjazd to doskonała okazja do odpoczynku – ale też moment, gdy dom bez opieki…

3 dni ago