Aktualności

Proama: Świat ubezpieczeń w bajkowej oprawie

Proama wydała komiks, w którym opisane są losy rodziny Proamowskich, spotykającej się z różnymi życiowymi sytuacjami. Kolejne odcinki komiksu dotyczą różnych wydarzeń, w których z pomocą przychodzi odpowiednie ubezpieczenie.
 
Celem akcji jest przybliżenie świata ubezpieczeń w lekkiej rysunkowej formie
 
Taki zabieg  w efekcie ma poszerzyć  wiedzę Klientów nie tylko o ofercie Proama, marki Generali, ale przede wszystkim pokazanie ich od ludzkiej, praktycznej strony. Autor tekstów do komiksu, Marek Wojciechowski* wyjaśnia na czym polega idea stworzenia komiksu: „ Jeśli chcemy sprzedać auto –pokazujemy Klientowi kilka modeli. Odcień lakieru, opływowy kształt. Ale co najważniejsze Klient może sam sprawdzić czy wygodnie siedzi się za kierownicą i jak auto przyspiesza. Gdy sprzedajemy ubezpieczenie to rozmawiamy z Klientem o białej kartce papieru o nazwie polisa. Kartce, która jest obietnicą, że gdy zdarzy się coś złego Klient nie zostanie sam. To obietnica oparta na zaufaniu. Obietnica, od której zależy to, czy Klient dostanie pomoc i wsparcie, gdy utraci dorobek całego życi”.
Najlepszym sposobem, aby wytłumaczyć Klientowi, co oznacza dla niego wybór tej polisy jest zobrazowanie mu tego co kupuje. Dlatego Proama postanowiła pokazać ubezpieczenia w formie komiksu: jak działa polisa w konkretnej sytuacji życiowej.
 
Obecnie zostały wydane już odcinki dotyczące ubezpieczenia domu, ubezpieczenia turystycznego oraz ubezpieczenia małych i średnich firm
 
W planach są kolejne odcinki  dotyczące ubezpieczeń komunikacyjnych, NNW szkolnego oraz ponownie ubezpieczenia mieszkania. „Ubezpieczenia to nie tylko suche zapisy Ogólnych Warunków Ubezpieczeń, klauzul i opcji dodatkowych. Ubezpieczenia to przede wszystkim  życie, bo ubezpieczenia są dla ludzi. Zachęcamy do podglądania przygód  rodziny Proamowskich. Zachęcamy do spojrzenia na świat ubezpieczeń z zupełnie innej strony niż dotychczas” – dodaje Marek Wojciechowski.
 
*Autor tekstów to jeden z pracowników Generali, właściciela marki Proama – Marek Wojciechowski, Zastępca Dyrektora Departamentu Ubezpieczeń Majątkowych i Komunikacyjnych a nadzór nad pracami graficznymi sprawowała Aleksandra Więch z Departamentu Marketingu Generali.
Źródło: www.proama.pl
 

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

1 dzień ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

1 dzień ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

2 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

2 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

3 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

3 dni ago