Inwestorzy Indywidualni, którzy posiadają rachunki w Domu Maklerskim Banku Ochrony Środowiska mogą już przystępować do programu lojalnościowego Moje Akcje PZU. Na uczestników programu lojalnościowego czekają zniżki na produkty PZU.
Program lojalnościowy Moje Akcje PZU dostępny jest już dla inwestorów indywidualnych posiadających rachunki w Domu Maklerskim BOŚ.
– DM BOŚ to rozpoznawalna marka z tradycjami sięgającymi początków rozwoju polskiego rynku kapitałowego. Biorąc pod uwagę historię i skalę działania, nawiązanie współpracy w tym obszarze, oznacza dla nas możliwość wzmocnienia relacji z akcjonariuszami PZU, którzy są już klientami BOŚ, jak i nawiązania nowych kontaktów. Od startu programu będzie to już trzeci współpracujący z nami broker, przy czym pierwszy spoza Grupy PZU. Docelowo, chcielibyśmy by nasz program lojalnościowy dostępny był we wszystkich domach maklerskich w Polsce – mówi Magdalena Komaracka, CFA, Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich w PZU.
PZU był pierwszą instytucją finansową notowaną na polskiej giełdzie, która zaproponowała swoim akcjonariuszom program lojalnościowy – stało się to w 2021 roku. Inwestorzy posiadający akcje ubezpieczyciela na rachunkach jednego z trzech domów maklerskich (BOŚ, Alior, Pekao,) mogą m.in. skorzystać ze zniżek na flagowe produkty ubezpieczeniowe, pozwalające na ubezpieczenie auta, domu czy podróży. Warto dodać, że benefity zostają aktywowane po osiągnięciu progu 100 akcji PZU (według stanu weryfikacji na pierwszy i piętnasty dzień miesiąca).
– Znakiem rozpoznawczym DM BOŚ jest mocna pozycja w obsłudze klientów indywidualnych. Zapewnienie Klientom jak najlepszych rozwiązań jest naszym priorytetem. Stale poszerzamy ofertę i rozwijamy funkcjonalności aplikacji inwestycyjnych oraz umożliwiamy udział w programach partnerskich. Program Moje Akcje PZU to kolejny tego typu projekt, w który się angażujemy. To jedna z form aktywizacji i zatrzymania inwestorów na rynku kapitałowym – powiedział Radosław Olszewski, Prezes Zarządu DM BOŚ.
– Jednym z benefitów Programu jest dostęp do specjalistycznej bazy wiedzy, webinariów i szkoleń. Ten edukacyjny aspekt Programu wpisuje się zarówno w strategię DM BOŚ, jak i w jeden z celów Strategii Rozwoju Rynku Kapitałowego popularyzacji rynku kapitałowego. Wierzę, że program spotka się z zainteresowaniem inwestorów – dodaje Radosław Olszewski.
Jak już wyżej wspominaliśmy Program Moje Akcje PZU daje inwestorom indywidualnym atrakcyjny pakiet zniżek na flagowe ubezpieczenia PZU. Premiowane jest zarówno samo przystąpienie, jak i staż w programie. Po spełnieniu określonych warunków, akcjonariusze mogą kupić ubezpieczenia z rabatem 10%, a po roku uczestnictwa – aż 20% taniej. Zniżki obejmują ubezpieczenie PZU Auto: AC, OC, NNW Max, ubezpieczenie PZU Gospodarstwo Rolne: Budynki Obowiązkowe, OC Obowiązkowe Rolnika, Mienie, NNW, ubezpieczenie PZU Dom, ubezpieczenie PZU NNW oraz ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer.
– PZU wszedł na giełdę w 2010 roku. Od tego czasu stale pracujemy nad rozwojem dobrych relacji z naszymi akcjonariuszami indywidualnymi, którzy na koniec 2022 roku posiadali blisko 11% akcji PZU. Jednym z tych działań jest właśnie rozwój oferowanego dla nich programu lojalnościowego. Chcemy promować model inwestora-klienta, czyli inwestora będącego zarówno akcjonariuszem, jak i klientem spółki i wzmacniać w ten sposób stabilny i długoterminowy akcjonariat indywidualny PZU. Akcjonariusze doceniają nasze działania – w tym roku zajęliśmy pierwsze miejsce w badaniu opinii inwestorów indywidualnych przeprowadzonej przez redakcję Parkietu – dodaje Magdalena Komaracka, CFA, Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich PZU.
Warto dodać, że patronem merytorycznym programu jest Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Ta największa organizacja inwestorska w Polsce zrzesza obecnie 18 tysięcy inwestorów i funkcjonuje nieprzerwanie od 2000 roku. Uczestnicy programu Moje Akcje PZU otrzymują jednorazowo bezpłatne roczne członkostwo w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych (pakiet podstawowy) lub jednorazową 50 proc. zniżkę na roczne członkostwo rozszerzone. Istotne jest to, że w ramach członkostwa uczestnicy programu zyskują również dostęp do specjalistycznej bazy wiedzy, webinariów i szkoleń.
Źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…