PZU zaangażował się w Wielką Wyprawę Maluchów dla Dzieci. Celem tego charytatywnego projektu jest zebranie 1 miliona euro. W ramach Wyprawy 5 lipca wyruszyła w podróż z Warszawy do Monte Cassino kolumna 80 fiatów 126p. Ubezpieczyciel w ten sposób chce również poszerzać społeczną wiedzę o zasadach bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
PZU zaangażował się w największy motoryzacyjny projekt charytatywny w Polsce – Wielką Wyprawę Maluchów dla Dzieci. W jego ramach 5 lipca kolumna 80 fiatów 126p (potocznie zwanych maluchami), w tym samochód PZU, ruszyła w podróż spod Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, by 12 lipca dotrzeć do Monte Cassino. Uczestnicy Wyprawy mają o pokona ponad 3 tysiące kilometrów. A oficjalne zakończenie Wyprawy zaplanowano na 19 lipca na Rynku w Krakowie.
Celem tego projektu jest zebranie środków na:
Warto dodać, że w ubiegłym roku dzięki Wyprawie udało się zebrać ponad 2 miliony złotych. W tym roku celem jest 1 milion euro.
Jak możemy przeczytać, w projekt, jako uczestnicy i ambasadorzy Wyprawy, zaangażowali się giganci motorsportu: Longin Bielak, Sobiesław Zasada, Maciej Wisławski, Rafał Sonik, Kajetan Kajetanowicz i Bartosz Ostałowski. Dołączyli do nich też znani influencerzy, w tym jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych Remigiusz „Rezi” Wierzgoń wraz ze swoim Thunder Crew.
Na starcie Wyprawy ubezpieczyciel przygotował wiele atrakcji. Osoby odwiedzający strefę PZU, mogły zaprojektować własną unikalną koszulkę z fiatem 126p z hasłami prewencyjnymi, które w humorystyczny sposób przypominały o zachowaniu zasad bezpieczeństwa i odpowiedzialności na drodze. PZU przygotował też zajęcia z udzielania pierwszej pomocy, podczas których dzieci mogły nauczyć się opatrywać i bandażować rany. Ponadto goście strefy mogli sprawdzić swoją wiedzę o zasadach bezpieczeństwa na drodze w quizie z nagrodami.
– Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci to świetna, niezwykle potrzebna inicjatywa, której jesteśmy partnerem. Jako PZU od lat działamy w obszarze prewencji, dlatego naturalnym krokiem dla nas jest wsparcie projektu, który ma ogromne znaczenie dla budowania powszechnej świadomości na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym i może pomóc wielu poszkodowanym dzieciom. Dzięki wspólnym działaniom możemy sprawić, że bezpieczeństwo na polskich drogach i przejściach dla pieszych będzie się systematycznie poprawiać – mówi Rafał Kałęcki, dyrektor Biura Prewencji w PZU.
Należy przypomnieć, że to już kolejny raz kiedy PZU zaangażował się w działania prewencyjne. W ramach Wyprawy ubezpieczyciel skupia się na poprawie bezpieczeństwa w ruchu drogowym przez propagowanie bezpiecznych zachowań, m.in. uważności, widoczności i odpowiedzialności. Swoje działania kieruje do wszystkich uczestników ruchu drogowego ze szczególnym uwzględnieniem dzieci.
Co istotne, zaangażowanie w Wielką Wyprawę Maluchów dla Dzieci odbywa się z poziomu Grupy PZU – poza PZU partnerami projektu są także Bank Pekao S.A. oraz Alior Leasing. A wszystkie firmy, poza udziałem w wyprawie fiatów 126p ze swoim brandingiem, będą prowadzić działania edukacyjne na rzecz bezpieczeństwa na drogach.
Źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…