“Ubezpiecz więcej niż cztery ściany” to hasło nowej kampanii PZU, która ma za zadanie promować ubezpieczenie PZU DOM. Ubezpieczyciel podkreśla w niej, że warto zadbać o odpowiednią ochronę swojego mienia tak, by w przypadku nieprzewidzianych sytuacji uniknąć niepotrzebnego stresu.
W swojej nowej kampanii PZU ponownie zachęca klientów do tego, by realnie szacowali wartość swojego domu i jego wyposażenia. Dzięki temu w przypadku nieprzewidzianego zdarzenia, będzie można przywrócić dom czy mieszkanie do poprzedniego stanu. Dlatego tak niezwykle istotne jest to, by właściwie określić sumy ubezpieczenia – pozwolą one otrzymać pomoc adekwatną do rozmiaru szkody. Szacując wartość majątku, warto wziąć pod uwagę wszystko, co ważne. Nie tylko mury, instalacje czy elewację, ale również tzw. ruchomości domowe, takie jak meble, elektronika, a nawet zawartość garderoby i sprzęt sportowy.
– W PZU zależy nam, żeby klienci posiadali odpowiednią ochronę, dlatego zwracamy szczególną uwagę na ustalenie wartości mienia oraz dobranie zakresu ubezpieczenia do ich potrzeb. Poczucie bezpieczeństwa jest jedną z kluczowych wartości w naszym życiu, dlatego klienci szukają ubezpieczenia nieruchomości oraz wyposażenia, i chętnie wybierają wariant ochrony Od Wszystkich Ryzyk. Chroni on majątek zarówno od typowych zdarzeń, np. pożaru, huraganu czy zalania, jak również od tych niespodziewanych sytuacji, np. gdy ptaki zniszczą elewację domu. Oczywiście należy pamiętać, że są zdarzenia, gdzie nasza odpowiedzialność jest ograniczona – mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.
Ubezpieczyciel podkreśla, że ważne jest określanie wartości posiadanych ruchomości i nieruchomości według aktualnych cen. I to nawet wówczas, gdy zostały one nabyte dawno temu za cenę niższą niż obecnie. Takie podejście pozwoli na określenie odpowiedniej sumy ubezpieczenia, dzięki czemu wypłacone z polisy pieniądze pozwolą przywrócić dom czy mieszkanie do stanu sprzed zdarzenia.
PZU zebrał również informacje na temat przeglądów technicznych, które należy wykonywać w domu i stworzył przewodnik dla klientów. Można w nim znaleźć podpowiedzi, co i kiedy należy kontrolować w domach, a także kto może się tego podjąć.
– Temat kontroli technicznych jest niezwykle ważny dla bezpieczeństwa oraz zdrowia mieszkańców domów. Dlatego dzięki przewodnikowi chcemy przypominać i edukować, że systematyczne kontrole są obowiązkowe i mogą one uchronić przed niebezpiecznymi zdarzeniami – mówi Łukasz Turkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji.
Nowa kampania marketingowa ubezpieczenia PZU Dom ma potrwać do 31 rama. W jej ramach będą realizowane szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Jak możemy przeczytać, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.
Ubezpieczyciel przypomina także, że ubezpieczenie PZU Dom można kupić zdalnie za pomocą serwisu mojePZU, przez infolinię, u agenta lub w oddziałach PZU. Doświadczenie i wiedza ekspertów PZU z pewnością ułatwi oszacowanie wartości mienia i wybór najlepszej oferty.
źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…