Categories: Aktualności

PZU startuje z ofertą abonamentów sportowych

PZU wprowadza na rynek abonamenty PZU Sport. W ramach produktu można korzystać z oferty ponad 2700 obiektów na terenie całej Polski. Warto przypomnieć, że PZU Sport to benefit pracowniczy oferowany firmom zatrudniających co najmniej 10 osób.

Debiut PZU w branży fitness

Z opublikowanych na stronie PZU informacji wynika, że ubezpieczyciel od lat angażuje się w promocję aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia wśród Polaków. A projekt abonamentów sportowo-rekreacyjnych, który dziś jest szeroko wdrażany, był przygotowywany od dwóch lat w PZU Pomoc. Jak możemy przeczytać, PZU Sport ma już umowy z ponad 2700 obiektów na terenie całej Polski. Są wśród nich zarówno siłownie, kluby fitness i gimnastyczne, jak i baseny, szkoły tańca, kluby sztuk walki, studia jogi, parki linowe, lodowiska, obiekty ze ściankami wspinaczkowymi, sauny i wiele innych. Ubezpieczyciel zapewnia, że liczba obiektów stale się zwiększa – tylko w minionym miesiącu zakontraktowano kolejnych 100.

– To kolejny krok w kierunku tworzenia kompleksowych ekosystemów produktowych i usługowych, co zakłada nowa strategia Grupy PZU. Wykorzystamy nasze możliwości, pomysły i know-how we wszystkich segmentach, w których działamy, by dostarczyć całościowe rozwiązania określonym grupom klientów, np. biznesowi, seniorom czy młodym, chcącym żyć zdrowo i aktywnie. Abonamenty sportowo-rekreacyjne PZU Sport będą naturalnym dopełnieniem oferowanego pracodawcom systemu pozapłacowych benefitów pracowniczych, który obejmuje m.in. pakiety ubezpieczeniowe, opiekę medyczną, tanie pożyczki dla pracowników w portalu PZU Cash. Nasz debiut w segmencie fitness już spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów korporacyjnych. Będziemy systematycznie wzbogacać PZU Sport o nowe funkcje i możliwości – mówi prezes PZU dr Beata Kozłowska-Chyła.

Benefity pracownicze od PZU

Obecnie PZU Sport to benefit, który finansują lub współfinansują swoim pracownikom pracodawcy. Oferta jest konkurencyjna cenowo, a koszt abonamentu dla pracownika jest zależny od wielkości firmy oraz poziomu dofinansowania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Pracodawcy mają do wyboru dwa warianty – karnet open, dający wstęp na wszystkie obiekty i rodzaje zajęć, albo pakiet ekonomiczny, który można dowolnie konfigurować pod względem liczby wejść, rodzajów zajęć lub lokalizacji wybranych obiektów. Co ważne pracownicy mogą wykupić tego typu usługi także dla osoby towarzyszącej i dzieci. Warto zauważyć, że w dobie pandemii, ubezpieczyciel umożliwił również zawieszenie opłat w przypadku wprowadzenia lockdownu.

PZU Sport – intuicyjny system obsługi

Okazuje się, że korzystanie z obiektów i zajęć w ramach PZU Sport jest wyjątkowo łatwe i wygodne. Wynika to z tego, że cały proces jest w pełni cyfrowy – nie trzeba mieć fizycznej karty. Jak to wygląda w praktyce?  Aplikacja mojePZU, która zawiera między innymi rozbudowany moduł sportowy, umożliwia wybór interesującej nas aktywności i miejsca, a system automatycznie generuje kod, który musimy okazać przy wejściu do obiektu sportowego. Co ważne w aplikacji umieszczone będzie także zdjęcie użytkownika, dzięki czemu nie trzeba okazywać dowodu tożsamości w recepcji obiektu.

– Wiemy jak klienci cenią swój czas i czego oczekują, dlatego postawiliśmy na maksymalnie proste narzędzie i intuicyjny system obsługi, zarówno dla pracodawców, jak i użytkowników PZU Sport. Cała komunikacja odbywa się online, co nie jest dziś standardem na rynku.  Firmom oferujemy pełne wsparcie we wdrożeniu narzędzia i administrowaniu nim – wskazuje Grzegorz Goluch, prezes PZU Pomoc, które jest operatorem PZU Sport.

Jak podaje PZU, użytkownicy abonamentu PZU Sport będą mieć także dostęp do ofert partnerów ubezpieczyciela, między innymi takich jak zniżki na sprzęt i odzież sportową, produkty i usługi dietetyczne oraz inne.

Źródło: PZU SA

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago