Aktualności

PZU wyróżnione za kampanię „Taka praca ma sens”

W prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2021wyróżniono kampanię PZU “Taka praca ma sens”.  Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. Ubezpieczyciel otrzymał wyróżnienie w kategorii „Kampania online”.

Nagrody dla najlepszych projektów promujących markę pracodawcy

Budowanie marki pracodawcy wymaga kreatywności, znajomości trendów, najnowszych technologii i oczekiwań kandydatów. Dlatego jak możemy przeczytać, ideą konkursu Employer Branding Excellence Awards jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych projektów employerbrandingowych w ośmiu kategoriach konkursowych, zrealizowanych lub zakończonych w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

W tym roku do dziesiątej, jubileuszowej edycji konkursu wpłynęły 134 zgłoszenia.

Wyróżnienie dla PZU

W jubileuszowej, X edycji konkursu wyróżniono działania employer brandingowe pod hasłem „Taka praca ma sens”, które są realizowane w PZU od trzech lat. Projekt kampanii opiera się o formaty video, które zostały nagrane i opublikowane pierwszy raz pod koniec 2019 roku. Bohaterami  filmów są pracownicy ubezpieczyciela, którzy zwracają uwagę na możliwości rozwoju zawodowego i wartości, zgodnie,  z którymi działa firma.

Co ważne badania pokazały, że kampania spotkała się z bardzo dobrym odbiorem w grupie docelowej. Ubezpieczyciel zanotował wyraźny wzrost zainteresowania pracą w PZU, a także pozytywne reakcje pracowników Grupy.

Kampania „Taka praca ma sens”

Z opublikowanych przez PZU informacji wynika, że kampania „Taka praca ma sens” stawia przede wszystkim na autentyczność i otwartość, dlatego też na pierwszym planie znaleźli się pracownicy ubezpieczyciela. To oni pokazują, że PZU to atrakcyjny i pewny pracodawca, z którym warto związać się na lata.

Wyróżnienie, które otrzymaliśmy, jest potwierdzeniem, że nasze hasło „Taka praca ma sens” nie jest  pustym sloganem. Bardzo nam miło, że ta wyjątkowa dla nas kampania zyskała uznanie w oczach jury. Projekt zrealizowaliśmy dzięki zaangażowaniu pracowników PZU i to właśnie im dedykujemy to wyróżnienie. Dodatkowo komunikacja w kanałach online ma dziś szczególne znaczenie, więc tym bardziej cieszymy się, że nasze działania zostały dostrzeżone i docenione przez ekspertów z rynku – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami w  PZU.

Informacje na temat kampanii „Taka praca ma sens” wraz z aktualnymi ofertami pracy w PZU możemy znaleźć na stronie ubezpieczyciela.

Źródło: PZU SA

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

3 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

3 dni ago

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

4 dni ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

4 dni ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

7 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

7 dni ago