PZU otrzymał godło oraz Nagrodę Specjalną „Friendly Workplace 2021”, przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl. Ubezpieczyciela doceniono za działania w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników, a także za działalność prospołeczną i działania edukacyjne prowadzone przez firmę na rynku pracy.
Jak możemy przeczytać na stronie PZU, firma ta cieszy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i stanowi jedną z największych w Europie Środkowo-Wschodniej instytucji ubezpieczeniowych. Jej pracownicy to wysokiej klasy specjaliści w każdej dziedzinie ubezpieczeń, między innymi sprzedaży, obsłudze klienta, szkód i świadczeń czy produktów. Jednak PZU to więcej niż ubezpieczenia – w firmie pracują także specjaliści IT, finansów, analizy biznesowej, marketingu, administracji, nieruchomości, prawa, HR i wielu innych.
Otrzymane przez ubezpieczyciela wyróżnienie jest uhonorowaniem działalności firmy w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników. PZU wprowadza liczne programy wspierające pracowników i oferuje szeroką gamę benefitów pozapłacowych. Dodatkowo angażuje się w budowanie relacji z pracownikami, wsłuchując się w ich głos oraz dbając o ich rozwój i komfort. To wszystko przekłada się na to, że PZU jest miejscem pracy z dobrą, przyjazną atmosferą.
– Przyznaliśmy PZU maksymalną liczbę punktów – 25/25. Jest to fantastyczny wynik – niewiele firm może pochwalić się podobnym rezultatem. Szczególnie wysoko oceniliśmy kulturę organizacyjną firmy budowaną na otwartych relacjach z pracownikami, szacunku i odpowiedzialności – w imieniu kolegium redakcji poinformował Michał Biały, szef portalu MarkaPracodawcy.pl i CSRwPolsce.pl
– Doceniamy aktywność na rzecz tworzenia inkluzywnego, innowacyjnego i angażującego środowiska pracy. Podoba nam się prorozwojowe nastawienie PZU oraz szeroki wachlarz ciekawych i wartościowych programów, z których szczególnie pragniemy wyróżnić inicjatywy #TyTworzyszPrzyszłosć oraz „Klik na rozwój” – dodał Michał Biały.
Z opublikowanych informacji wynika, że dokonując oceny redakcja zwróciła uwagę także na troskę PZU o zdrowie pracowników oraz poszanowanie idei work-life balance, uwzględniając zaangażowanie firmy w działania edukacyjne, charytatywne i prospołeczne realizowane z udziałem pracowników. Przypominamy, że ubezpieczyciel prowadzi wiele programów rozwojowych w zakresie efektywności osobistej. Oferuje również swoim pracownikom szkolenia rozwijające uniwersalne kompetencje i umożliwiające im realizowanie dodatkowych pasji. Firma bierze także udział w akcji „Dwie godziny dla Rodziny”, dzięki czemu pracownicy PZU każdego roku mogą wykorzystać dodatkowe 2 godziny wolnego od pracy i spędzić ten czas z bliskimi.
– Potrzeba i prawo każdego z nas do zachowania równowagi między życiem prywatnym i zawodowym są silnie zakorzenione w naszej kulturze organizacyjnej. W PZU tworzymy atmosferę, w której szeroko rozumiany dobrostan jest niezwykle istotny. Zapewniamy pracownikom dostęp do wiedzy i narzędzi, które służą jego budowie na różnych poziomach – mówi Anna Wardecka, dyrektor zarządzający ds. HR w Grupie PZU. Obecnie wdrażamy także Nowy Model Pracy, który jest dla naszej organizacji bardzo dużą zmianą. Dotyczy pracy hybrydowej, którą na stałe planujemy wdrożyć po ustaniu pandemii, a także nowych narzędzi do pracy grupowej – dodaje Anna Wardecka.
Warto dodać, że „Friendly Workplace” to wyróżnienie redakcji MarkaPracodawcy.pl przyznawane dla firm, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników. Są w nim nagradzane firmy, które szanują i wspierają model równowagi pomiędzy pracą, a życiem prywatnym, tworzą zdrowe i przyjazne środowisko pracy, stawiają na otwarte i partnerskie relacje z pracownikami, a także inwestują w rozwój ich kompetencji zawodowych oraz zainteresowań.
Źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…