Według PZU idealny kandydat do wykonywania zawodu agenta ubezpieczeniowego to osoba, która zna się na ludziach i lubi z nimi pracować. Dodatkowo powinna cenić sobie niezależność, wysokie standardy pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie. Właśnie do takich osób swoją ofertę pracy kieruje ubezpieczyciel, który posiada największą w Polsce sieć agentów wyłącznych.

PZU szuka agentów ubezpieczeniowych

Z opublikowanych przez PZU informacji wynika, że kampania, której celem jest promowanie zawodu agenta ubezpieczeniowego skierowana jest zarówno do osób poszukujących aktualnie pracy, jak i przedsiębiorców, którzy chcą otworzyć nowy biznes lub rozwinąć obecny. Jak możemy przeczytać ubezpieczyciel oferuje kandydatom atrakcyjny system wynagrodzeń, cykliczny udział w szkoleniach, jasną ścieżkę kariery, program wsparcia motywacyjnego z dodatkowymi premiami, oferty rabatowe u partnerów PZU oraz wiele innych benefitów.

Do współpracy z PZU zachęcają agenci ubezpieczyciela

W kampanii biorą udział agenci ubezpieczeniowi, którzy od lat współpracują z PZU. W rozmowach wskazują miedzy innymi zalety pracy na rynku ubezpieczeniowym.

– W pracy agenta ubezpieczeniowego ważna jest wytrwałość, systematyczność oraz otwartość na ludzi i zmiany na rynku ubezpieczeniowym. Myślę, że trzeba też ciągle się rozwijać, szukać dobrych rozwiązań, wyznaczać sobie cele i mieć pozytywne nastawienie – mówi współpracująca z PZU od 10 lat agentka Karolina Kielch-Kłoczko.

Warto dodać, że agenci cenią sobie również elastyczny czas pracy, ponieważ to od nich zależy czy będą pracowali w biurze, z domu lub w terenie. To również po ich stronie leży decyzja, w jakich godzinach pracują, dzięki czemu bez problemu łączyć obowiązki zawodowe z życiem prywatnym. Właśnie o tym opowiada w wywiadzie dla mamopracuj.pl Monika Nozderka, agentka PZU i jedna z bohaterek kampanii promocyjnej.

Będąc na urlopie macierzyńskim trafiłam na ogłoszenie, że jest organizowane szkolenie dla agentów. Przy dwójce małych dzieci, gdy perspektywa powrotu do pracy na etacie była bardzo odległa, nie miałam nic do stracenia. Wiedziałam, że własna działalność i praca w roli agenta pozwoli mi na takie dopasowanie czasu pracy, by moje dzieci, dom i rodzina na tym nie ucierpiały – mówi Monika Nozderka.

 – Rynek pracy nieustannie się zmienia, coraz częściej akcentowane są potrzeby takie jak elastyczny czas pracy, work-life balance, czy niezależność, a jednocześnie poczucie stabilności i możliwości rozwoju. To wszystko zapewnia zawód agenta ubezpieczeniowego. Współpracują z nami agenci, którzy prowadzą biznes pod marką PZU, mają po kilka własnych biur, zatrudniają pracowników. Dla innych to praca dodatkowa, czy połączenie już istniejących biznesów, jak biura nieruchomości, księgowe, czy warsztaty samochodowe. To bardzo elastyczny zawód, który daje wiele możliwości, dlatego właśnie w jednym z haseł kampanii mówimy: „pracuj jak Ci wygodnie” – dodaje Jakub Gorayski, kierownik Zespołu Rozwoju Sieci Wyłącznej.

Kampania promująca zawód agenta ubezpieczeniowego

Kampania, która promuje zawód agenta w PZU ma potrwać do końca października. Będzie prowadzona online, w social mediach oraz na portalach branżowych i platformach z ofertami pracy (m.in. OLX, pracuj.pl, praca.pl). Co więcej, powstała też specjalna strona, która jest poświęcona kampanii i można na niej obejrzeć krótkie filmy i spoty reklamowe, opowiadające o pracy agenta. Ubezpieczyciel zaznacza także, że kontynuacją głównego spotu będą filmy z czterema agentami: Moniką Nozderką, Agatą Smolarek, Piotrem Kłyszem i Sławomirem Szczepaniakiem. To oni opowiedzą o tym, co liczy się dla nich nie tylko w pracy agenta, ale też przy współpracy z PZU.

Źródło: PZU SA