Od wtorku 2 kwietnia w elektronicznym systemie sprzedaży Reso Europa Service w Panelu Agenta dostępne jest ochrona ryzyk w podróży. Ochrona przeznaczona dla wyjeżdżających na Białoruś i do Rosji. Towarzystwo zapowiada, że w ciągu najbliższych kilku miesięcy do elektronicznej sprzedaży w Panelu Agenta zostaną dodane kolejne produkty.
Przedmiotem ubezpieczenia jest zdrowie i życie ubezpieczonego, który wyjechał na terytorium Białorusi lub Rosji. Zakres ochrony obejmuje skutki zdarzeń, jakie mogą nastąpić podczas podróży: nagłe zachorowanie, zaostrzenie chronicznego zachorowania, nieszczęśliwy wypadek lub śmierć ubezpieczonego. Umowa może obowiązywać na okres jednej podróży (czas zaplanowany) lub podczas wielokrotnych podróży (3 miesiące, 6 miesięcy, 12 miesięcy. Dotyczy obu krajów – i dodatkowo 24 miesięcy w przypadku Rosji.
Osoby podróżujące do Rosji, mogą wybrać sumę 30 lub 50 tys. euro. Natomiast osoby wybierające się na Białoruś – 10 lub 20 tys. euro. Mateusz Bartosiewicz, starszy specjalista w departamencie sprzedaży Reso Europa Service wyjaśnia. „Sprzedaż ubezpieczeń turystycznych w Panelu Agenta przyspieszy pracę pośredników ubezpieczeniowych. Nasz system sprzedaży jest bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze. Poza tym posiada kilka istotnych udogodnień, takich jak na przykład automatyczne pobranie z baz danych klienta, o ile wcześniej zawierał już umowę ubezpieczenia”.
Ubezpieczenie ryzyk w podróży dla wyjeżdżających na terytorium Białorusi oraz Rosji to dwa spośród trzech ubezpieczeń turystycznych. Trzecim produktem jest ubezpieczenie cudzoziemców, które od początku było sprzedawane poprzez Panel Agenta.
Źródło: www.reso.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…