Profil firmowy na Facebooku to coś więcej niż profil informacyjny. Mówi się, że jak nie ma Cię na Facebooku to nie istniejesz. Towarzystwa Ubezpieczeniowe coraz prężniej działają w social media. Sprawdziliśmy, które TU mają najwięcej „lajków”.
Pytanie wydaje się proste. Głównym założeniem fanpejdży na Facebooku jest przyciąganie i angażowanie użytkowników. W praktyce duże TU wdrażają przemyślane strategie. Wszystko po to, by dotrzeć do swojej określonej grupy docelowej, angażować użytkowników i prowadzić do obustronnej dyskusji.
Rozwój social media sprawił również, że fanpage na FB stał się dla ubezpieczycieli „miejscem pierwszego kontaktu” dla klientów. Coraz częściej użytkownicy wolą skontaktować się z daną firmą przez Messenger niż szukać numer infolinii i formularzy kontaktowych.
Sprawdziliśmy, które wiodące Towarzystwo Ubezpieczeniowe ma najwięcej fanów i jak prowadzi swoją komunikację na Facebooku. Wyniki i liczby na stan z dnia 12-13.08.2019.
Towarzystwa Ubezpieczeniowe traktują Facebook jako kanał komunikacji z klientami. Oprócz promowania głównych przesłań marki, wrzucane są interesujące grafiki, posty promujące dany produkt ubezpieczeniowy lub posty z „życia firmy”. Wszystko to często skrojone w określone kolory, loga i fonty związane na stałe z identyfikacją wizualną firmy. Ubezpieczyciele starają się, by fanpejdż służył także w obsłudze klienta. W tym celu uruchamiane są w aplikacji Messenger czat boty, które pomagają rozwiązywać proste sprawy, działają 24 godziny na dobę i starają się skrócić czas obsługi klienta do minimum.
Agenci Ubezpieczeniowi chcą być na bieżąco z najnowszymi aktualnościami z branży, nowymi przepisami oraz poradami, które przydatne są w codziennej pracy. Ogólnopolska Baza Agentów Ubezpieczeniowych oferuje wszystko to co powinno zainteresować każdego agenta. Sprawdź nasze najnowsze artykuły i wywiady:
Masz pytania dotyczące danego produktu ubezpieczeniowego, problemu z klientem lub chcesz zasięgnąć opinii doświadczonych agentów? Agenci Ubezpieczeniowi – forum wymiany opinii zrzesza ponad 4500 członków. To miejsce, w którym szybko znajdziesz odpowiedź na nurtujące Cię pytanie.
Chcesz zareklamować się na łamach Obau.pl? – Sprawdź ofertę reklamową
fot. Facebook, opracowanie własne na stan z dnia 12-13.08.19
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…