Profil firmowy na Facebooku to coś więcej niż profil informacyjny. Mówi się, że jak nie ma Cię na Facebooku to nie istniejesz. Towarzystwa Ubezpieczeniowe coraz prężniej działają w social media. Sprawdziliśmy, które TU mają najwięcej „lajków”.
Pytanie wydaje się proste. Głównym założeniem fanpejdży na Facebooku jest przyciąganie i angażowanie użytkowników. W praktyce duże TU wdrażają przemyślane strategie. Wszystko po to, by dotrzeć do swojej określonej grupy docelowej, angażować użytkowników i prowadzić do obustronnej dyskusji.
Rozwój social media sprawił również, że fanpage na FB stał się dla ubezpieczycieli „miejscem pierwszego kontaktu” dla klientów. Coraz częściej użytkownicy wolą skontaktować się z daną firmą przez Messenger niż szukać numer infolinii i formularzy kontaktowych.
Sprawdziliśmy, które wiodące Towarzystwo Ubezpieczeniowe ma najwięcej fanów i jak prowadzi swoją komunikację na Facebooku. Wyniki i liczby na stan z dnia 12-13.08.2019.
Towarzystwa Ubezpieczeniowe traktują Facebook jako kanał komunikacji z klientami. Oprócz promowania głównych przesłań marki, wrzucane są interesujące grafiki, posty promujące dany produkt ubezpieczeniowy lub posty z „życia firmy”. Wszystko to często skrojone w określone kolory, loga i fonty związane na stałe z identyfikacją wizualną firmy. Ubezpieczyciele starają się, by fanpejdż służył także w obsłudze klienta. W tym celu uruchamiane są w aplikacji Messenger czat boty, które pomagają rozwiązywać proste sprawy, działają 24 godziny na dobę i starają się skrócić czas obsługi klienta do minimum.
Agenci Ubezpieczeniowi chcą być na bieżąco z najnowszymi aktualnościami z branży, nowymi przepisami oraz poradami, które przydatne są w codziennej pracy. Ogólnopolska Baza Agentów Ubezpieczeniowych oferuje wszystko to co powinno zainteresować każdego agenta. Sprawdź nasze najnowsze artykuły i wywiady:
Masz pytania dotyczące danego produktu ubezpieczeniowego, problemu z klientem lub chcesz zasięgnąć opinii doświadczonych agentów? Agenci Ubezpieczeniowi – forum wymiany opinii zrzesza ponad 4500 członków. To miejsce, w którym szybko znajdziesz odpowiedź na nurtujące Cię pytanie.
Chcesz zareklamować się na łamach Obau.pl? – Sprawdź ofertę reklamową
fot. Facebook, opracowanie własne na stan z dnia 12-13.08.19
PZU wystartował z nową kampanią w ramach, której zachęca kierowców do kompleksowego ubezpieczania samochodu. Ubezpieczyciel…
Doświadczenie pokazuje, że w obecnych czasach ubezpieczenie grupowe dla firm stanowi nie tylko standard w większych organizacjach, ale również skuteczne…
Część z nas z dużym wyprzedzeniem rezerwuje wyjazdy turystyczne na urlop. Niestety na długo przed…
Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób to produkt, który gwarantuje nam wypłatę pieniędzy np. na leczenie…
Już po raz trzeci ochotnicy z Europ Assistance Polska brali udział w akcji Operacja Czysta…
Każdego dnia jesteśmy narażeni na różne wyzwania i zagrożenia. Niestety do nieszczęśliwego wypadku może dojść…