Aktualności

Sprawdziliśmy, które TU mają najwięcej „lajków” na Facebooku

Profil firmowy na Facebooku to coś więcej niż profil informacyjny. Mówi się, że jak nie ma Cię na Facebooku to nie istniejesz. Towarzystwa Ubezpieczeniowe coraz prężniej działają w social media. Sprawdziliśmy, które TU mają najwięcej „lajków”.

Jak prowadzić fanpage na Facebooku?

Pytanie wydaje się proste. Głównym założeniem fanpejdży na Facebooku jest przyciąganie i angażowanie użytkowników. W praktyce duże TU wdrażają przemyślane strategie. Wszystko po to, by dotrzeć do swojej określonej grupy docelowej, angażować użytkowników i prowadzić do obustronnej dyskusji.

Rozwój social media sprawił również, że fanpage na FB stał się dla ubezpieczycieli „miejscem pierwszego kontaktu” dla klientów. Coraz częściej użytkownicy wolą skontaktować się z daną firmą przez Messenger niż szukać numer infolinii i formularzy kontaktowych.

Kto ma najwięcej fanów na FB?

Sprawdziliśmy, które wiodące Towarzystwo Ubezpieczeniowe ma najwięcej fanów i jak prowadzi swoją komunikację na Facebooku. Wyniki i liczby na stan z dnia 12-13.08.2019.

Aegon – 12 870

AVIVA – 1 056 281

AXA Polska – 44 696

Balcia – 159

Compensa – 4766

Generali – 192 170

Grupa Europa – 12 588

ERGO Hestia – 305 135

InterRisk – 2722

LINK4 – 42 152

Nationale-Nederlanden – 630 571

Prudential – 101 511

PZU – 29 020

RESO Europa Service – 1002

TUZ Ubezpieczenia – 399

UNIQA – 2190

Warta – 7507

Wiener – 8764

You Can Drive – 19 875

Co się okazało?

Towarzystwa Ubezpieczeniowe traktują Facebook jako kanał komunikacji z klientami. Oprócz promowania głównych przesłań marki, wrzucane są interesujące grafiki, posty promujące dany produkt ubezpieczeniowy lub posty z „życia firmy”. Wszystko to często skrojone w określone kolory, loga i fonty związane na stałe z identyfikacją wizualną firmy. Ubezpieczyciele starają się, by fanpejdż służył także w obsłudze klienta. W tym celu uruchamiane są w aplikacji Messenger czat boty, które pomagają rozwiązywać proste sprawy, działają 24 godziny na dobę i starają się skrócić czas obsługi klienta do minimum.

Co warto śledzić na Facebooku?

Agenci Ubezpieczeniowi chcą być na bieżąco z najnowszymi aktualnościami z branży, nowymi przepisami oraz poradami, które przydatne są w codziennej pracy. Ogólnopolska Baza Agentów Ubezpieczeniowych oferuje wszystko to co powinno zainteresować każdego agenta. Sprawdź nasze najnowsze artykuły i wywiady:

Masz pytania dotyczące danego produktu ubezpieczeniowego, problemu z klientem lub chcesz zasięgnąć opinii doświadczonych agentów? Agenci Ubezpieczeniowi – forum wymiany opinii zrzesza ponad 4500 członków. To miejsce, w którym szybko znajdziesz odpowiedź na nurtujące Cię pytanie.

Chcesz zareklamować się na łamach Obau.pl? – Sprawdź ofertę reklamową

fot. Facebook, opracowanie własne na stan z dnia 12-13.08.19

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Jakie świadczenie w razie zachorowania na nowotwór złośliwy? 

W przypadku zachorowania na raka ogromne znaczenie ma szybka diagnoza i rozpoczęcie właściwego leczenia, które niestety…

16 godzin ago

Klienci Pekao mogą korzystać z nowego programu gwarancji 

Bank Pekao rozbudowuje swoją ofertę dla firm, które szukają możliwości sfinansowania inwestycji w zieloną transformację.…

16 godzin ago

Jak leczyliśmy się w 2024 roku ramach prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych? 

Analizy SALTUS Ubezpieczenia wskazują, że osoby posiadające prywatne ubezpieczenie zdrowotne korzystają średnio z 12,5 świadczeń…

16 godzin ago

Jak ubezpieczyć garaż? 

Ubezpieczenie garażu nie zawsze wydaje się oczywiste. Jednak warto zdawać sobie sprawę, że na rynku…

16 godzin ago

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

5 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

5 dni ago