Warta rozszerzyła zakres ubezpieczenia dla osób wyjeżdżających za granicę. Produkt Warta Travel w nowej odsłonie to między innymi pokrycie kosztów leczenia aż do sumy 2 mln zł, ochrona przed skutkami pandemii i działania żywiołów, szersze ubezpieczenie komunikacyjne podczas wyjazdu, a także ochrona mienia pozostawionego w domu.
Analizy pokazują, że zainteresowanie podróżami zagranicznymi wraca do poziomu sprzed pandemii. Trend ten widoczny jest zarówno w statystykach wyszukiwania lotów, noclegów w Google czy we wzroście liczby ubezpieczeń turystycznych sprzedawanych przez Wartę. Firma już w maju odnotowała istotny wzrost sprzedaży tego typu produktów. Dla przykładu liczba osób wyjeżdżających do Chorwacji i Egiptu wzrosła odpowiednio o 39 i 46 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. W przypadku Grecji czy Turcji ten wzrost osiągną nawet ponad 100% wzrostu.
Właśnie wraz z rosnącym zainteresowaniem ubezpieczeniami turystycznymi, ubezpieczyciel wprowadził praktyczne nowości i zmiany w swoim produkcie dla osób podróżujących za granicę.
– Wraz ze zmieniającymi się realiami naszego życia, pojawianiem się nieoczekiwanych zdarzeń naturalnych czy epidemii obserwujemy zmieniające się potrzeby klientów, którzy w sposób naturalny oczekują ubezpieczenia „od wszystkiego”. To znaczy takiego, które jest dalekowzroczne i gwarantuje szeroki zakres podstawowy ochrony. Nasze rozwiązanie wyróżnia m.in. kompleksowy, dopasowany do potrzeb wszystkich turystów zakres usług assistance, a także możliwość wyboru sumy ubezpieczenia kosztów leczenia aż do 2 mln zł – mówi Dorota Dziubałko, menedżer produktu w Departamencie Masowych Ubezpieczeń Majątkowych w Warcie.
Ubezpieczyciel wskazuje, że w produkt zawiera użyteczne opcje dodatkowe, takie jak ubezpieczenie udziału własnego w wypożyczonym pojeździe, koszty leczenia powypadkowego w RP oraz ubezpieczenie mienia pozostawionego w miejscu zamieszkania w Polsce na czas wyjazdu zagranicznego.
– W ramach naszych polis uwzględniliśmy także konsekwencje nagłych zjawisk przyrodniczych, możliwość dojechania do lekarza na koszt Warty czy wsparcie asystenta domowego – dodaje Dorota Dziubałko.
Co więcej, do ubezpieczenia wprowadzono nową, maksymalną sumę ubezpieczenia w przypadku kosztów leczenia – może ona wynosić nawet 2 mln zł. Jest to najwyższa suma ubezpieczenia oferowana na rynku uwzględniająca również leczenie następstw chorób przewlekłych.
Ubezpieczenie turystyczne Warta Travel zostało poszerzone również o szereg nowych usług assistance bez dodatkowej składki. Wśród tych świadczeń znalazł się:
Warta wskazuje, że korzystne zmiany pojawiły się również w zakresie dodatkowym Warta Travel. Do wykazu pojazdów objętych ochroną ubezpieczyciel dodano kampery. Ochrona została przy tym rozszerzona o częste w podróży szkody parkingowe (takie jak rysy i otarcia karoserii, wgniecenie drzwi lub błotnika, uszkodzenie lusterka bocznego czy zbicie reflektora) ze zniesieniem udziału własnego w wynajętym pojeździe.
Co ważne, wprowadzone przez ubezpieczyciela nowości zapewniają podróżującym poczucie pełnego bezpieczeństwa także, jeśli chodzi o ich mienie pozostawione w Polsce na czas wyjazdu – chroni je, bowiem Pakiet Bezpieczny Dom. Teraz klient może zadbać również o rzeczy, które pozostawia w domu lub mieszkaniu na czas wyjazdu. Z opublikowanych informacji wynika, że obejmuje on ochroną ruchomości domowe na wypadek kradzieży z włamaniem, m.in.: sprzęt elektroniczny i komputerowy, AGD, instrumenty muzyczne, meble, elementy dekoracji wnętrz, odzież, obuwie, artykuły gospodarstwa domowego.
– W okresie podróży wakacyjnych dochodzi niestety do kradzieży z włamaniem. Chcemy, by nasz klient nie musiał się o to martwić na wyjeździe, dlatego możemy objąć ubezpieczeniem Warta Travel jego ruchomości w domu lub mieszkaniu, w tym wszelki sprzęt elektroniczny czy elementy dekoracyjne. Zakładamy, że jest to szczególnie praktyczne rozwiązanie dla osób wynajmujących mieszania, które nie mogą ubezpieczyć swoich ruchomości w ramach tradycyjnej polisy mieszkaniowej – dodaje Dorota Dziubałko z Warty.
Źródło: Warta
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…