Nagłówki gazet krzyczą co raz częściej: „Roboty zastąpią ludzi”, „Sztuczna inteligencja zmieni rynek pracy”.
Zanim jednak Skynet przejmie kontrolę również nad naszym ubezpieczeniowym światem, może warto jest dobrze zrozumieć jak okiełznać technologię i jak czerpać korzyści z nowoczesnych zastosowań.
Sztuczną inteligencję w sprzedaży ubezpieczeń można zastosować na wiele sposobów.
O tym jak machine learning, analiza tekstu, obrazu czy video może pomóc w sprzedaży ubezpieczeń dowiemy się z jednej z prelekcji podczas Szczytu Ubezpieczeniowego 2018.
Już 22 listopada tego roku, Bogusz Pękalski (Polisa w Chmurze) opowie o sztucznej inteligencji w ubezpieczeniach.
Czy w dobie rozwoju sztucznej inteligencji będzie miejsce dla agentów ubezpieczeniowych? Czy można w pracy agenta wykorzystać narzędzia oparte o SI aby sprzedawać więcej?
Bogusz Pękalski to współtwórca i CEO aplikacji Polisa w Chmurze.
Jest programistą, specjalistą od nowych technologii i innowacji. Interesuje się technologią blockchain i sztuczną inteligencją. Podcaster i bloger w StartupMyWay.com.
Już 22 listopada 2018 w formule internetowej konferencji, odbędzie się kolejna edycja Szczytu Ubezpieczeniowego. Obecnie wśród potwierdzonych prelegentów znaleźli się dr Filip Przydróżny, Michał Hładki, Izabela Krejca-Pawski i Bogusz Pękalski.
W tym roku uczestnicy Szczytu Ubezpieczeniowego na pewno będą mogli dowiedzieć się, jak sprzedawać więcej ubezpieczeń dzięki Facebookowi, jak unikać błędów przy umawianiu spotkań przez telefon, jak zaoszczędzić czas w pracy agenta ubezpieczeniowego czy też jak wybrać program do obsługi agenta.
Bilety darmowe, warte 297 zł, pozwalające na obejrzenie wszystkich prelekcji przez 24 godziny od 22.11.2018 są już dostępne tutaj: szczytubezpieczeniowy.pl/darmowe-bilety-2018/
Ceny dostępu VIP, dającego dożywotnią możliwość oglądania prelekcji, będą rosły.
do 22.11: 97 zł
22.-29.11: 147 zł
30.11-10.12: 197 zł
od 11.12: 297 zł
Dostęp VIP można już wykupić na: szczytubezpieczeniowy.pl/sklep/
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…