Nagłówki gazet krzyczą co raz częściej: „Roboty zastąpią ludzi”, „Sztuczna inteligencja zmieni rynek pracy”.
Zanim jednak Skynet przejmie kontrolę również nad naszym ubezpieczeniowym światem, może warto jest dobrze zrozumieć jak okiełznać technologię i jak czerpać korzyści z nowoczesnych zastosowań.
Sztuczną inteligencję w sprzedaży ubezpieczeń można zastosować na wiele sposobów.
O tym jak machine learning, analiza tekstu, obrazu czy video może pomóc w sprzedaży ubezpieczeń dowiemy się z jednej z prelekcji podczas Szczytu Ubezpieczeniowego 2018.
Już 22 listopada tego roku, Bogusz Pękalski (Polisa w Chmurze) opowie o sztucznej inteligencji w ubezpieczeniach.
Czy w dobie rozwoju sztucznej inteligencji będzie miejsce dla agentów ubezpieczeniowych? Czy można w pracy agenta wykorzystać narzędzia oparte o SI aby sprzedawać więcej?
Bogusz Pękalski to współtwórca i CEO aplikacji Polisa w Chmurze.
Jest programistą, specjalistą od nowych technologii i innowacji. Interesuje się technologią blockchain i sztuczną inteligencją. Podcaster i bloger w StartupMyWay.com.
Już 22 listopada 2018 w formule internetowej konferencji, odbędzie się kolejna edycja Szczytu Ubezpieczeniowego. Obecnie wśród potwierdzonych prelegentów znaleźli się dr Filip Przydróżny, Michał Hładki, Izabela Krejca-Pawski i Bogusz Pękalski.
W tym roku uczestnicy Szczytu Ubezpieczeniowego na pewno będą mogli dowiedzieć się, jak sprzedawać więcej ubezpieczeń dzięki Facebookowi, jak unikać błędów przy umawianiu spotkań przez telefon, jak zaoszczędzić czas w pracy agenta ubezpieczeniowego czy też jak wybrać program do obsługi agenta.
Bilety darmowe, warte 297 zł, pozwalające na obejrzenie wszystkich prelekcji przez 24 godziny od 22.11.2018 są już dostępne tutaj: szczytubezpieczeniowy.pl/darmowe-bilety-2018/
Ceny dostępu VIP, dającego dożywotnią możliwość oglądania prelekcji, będą rosły.
do 22.11: 97 zł
22.-29.11: 147 zł
30.11-10.12: 197 zł
od 11.12: 297 zł
Dostęp VIP można już wykupić na: szczytubezpieczeniowy.pl/sklep/
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…