LINK4 wprowadza szybką ścieżkę likwidacji szkód z NNW. Wprowadzone przez ubezpieczyciela narzędzia sprawiły, że średni czas od zgłoszenia zdarzenia do wypłaty odszkodowania skrócił się z ośmiu do zaledwie dwóch dni.
LINK4 znacząco skrócił czas likwidacji szkód z NNW. Dzięki nowym narzędziom, już w momencie zgłoszenia szkody, klient otrzymuje aktywny link do aplikacji dostępnej online. Co istotne, nie wymaga ona instalowania niczego na komputerze, ani na telefonie. Ubezpieczyciel zaznacza jednak, że dla klientów preferujących tradycyjne rozwiązania, wciąż jest też dostępna dotychczasowa ścieżka likwidacji szkody z NNW.
– Mając do czynienia z człowiekiem i jego cierpieniem, nie da się i nie należy wszystkiego automatyzować. Na szczęście jednak jest bardzo wiele drobniejszych zdarzeń, które możemy w prosty i szybki sposób przeprocesować i błyskawicznie przekazać odszkodowanie, na czym przecież klientom zależy najbardziej – podkreśla Patrycja Kotecka, członek zarządu LINK4.
Jak możemy przeczytać, aplikacja do szybkiej likwidacji szkód z NNW jest prosta i intuicyjna – prowadzi klienta przez cały proces krok po kroku.
– Po wypełnieniu krótkiego formularza, wskazaniu z listy doznanego obrażenia i załączeniu niezbędnych dokumentów medycznych, szkoda trafia do likwidatora, który najczęściej jeszcze tego samego dnia roboczego podejmuje decyzję o wypłacie odszkodowania – mówi Marek Wasilewski, dyrektor Pionu Szkód w LINK4.
Klienci, którą preferują telefoniczne zgłoszenie szkody wciąż mają taką możliwość. W takim przypadku formularz wypełnia za niego konsultant. Wszystkie formalności można załatwić podczas jednej rozmowy telefonicznej lub jednorazowego użycia aplikacji.
– Dzięki nowym narzędziom średni czas od zgłoszenia zdarzenia do wypłaty odszkodowania skrócił się z 8 do zaledwie 2 dni. A to tylko dane uśrednione. W bardzo wielu przypadkach wypłata to wręcz kwestia godzin, a nie dni – zaznacza Marek Wasilewski, dyrektor Pionu Szkód w LINK4.
Ubezpieczyciel wskazuje, że z szybkiej ścieżki likwidacji szkód z polis NNW klienci LINK4 mogą korzystać już od końca września. Co więcej, ubezpieczyciel rozpoczął prace nad kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem – zautomatyzowanym narzędziem wykorzystującym sztuczną inteligencję do analizy dokumentacji medycznej w czasie rzeczywistym. Firma chce, aby w drugiej połowie 2023 r. to rozwiązanie już na stałe wspierało likwidatorów LINK4. Co to oznacza dla klientów? Zgodnie z zapowiedziami przełożyć się to na jeszcze krótszy czas wypłaty odszkodowania z tytułu NNW – już niedługo może to być nawet kwestia minut.
Źródło: LINK4
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…