PKO Bank Polski udostępnił swoim klientom nową funkcjonalność w aplikacji IKO. Umożliwia ona szybkie zgłaszanie szkód z ubezpieczeń PKO Dom oraz Autocasco w PKO Moto – bez telefonów, formularzy i zbędnych formalności.
Z opublikowanych informacji wynika, że klienci PKO Banku Polskiego mogą od teraz zgłosić szkodę ubezpieczeniową w zaledwie kilka chwil – bezpośrednio w aplikacji IKO. Wystarczy się zalogować, przejść do sekcji „Moje produkty”, wybrać polisę PKO Dom lub PKO Moto, kliknąć „Zgłoś szkodę” i opisać sytuację. Dzięki automatycznemu uzupełnieniu danych z polisy i numeru konta do wypłaty, cały proces przebiega sprawnie i szybko.
– Możliwość zgłoszenia szkody bezpośrednio w aplikacji IKO łączy wygodę, prostotę i szybkość – tak ważne w nagłych sytuacjach losowych. Klient może natychmiast poinformować nas o zdarzeniu, a my możemy szybko podjąć działania, aby w jak najkrótszym czasie zlikwidować szkodę – mówi Anna Barańska, Dyrektor Departamentu Szkód i Świadczeń w PKO Ubezpieczenia.
Nowa funkcja w IKO to przykład tego, jak technologia może realnie wspierać w trudnych momentach. Rozwiązanie nie tylko przyspiesza proces likwidacji szkód, ale daje klientom poczucie bezpieczeństwa i kontroli – wszystko mają „pod ręką”.
– To innowacyjne rozwiązanie pokazuje, jak technologia może wspierać klientów w najtrudniejszych chwilach. Dzięki nowej usłudze, nasi klienci mogą czuć się jeszcze bardziej zaopiekowani, że w razie nagłej sytuacji skorzystają z rozwiązania, które jest w zasięgu ich ręki – dodaje Anna Barańska.
Warto przypomnieć, że oprócz zgłaszania szkód, aplikacja IKO umożliwia także zakup polisy, sprawdzanie szczegółów ochrony czy zarządzanie umową. Z pewnością połączenie funkcji bankowych i ubezpieczeniowych w jednej aplikacji to rozwiązanie wyjątkowo wygodne dla użytkowników.
PKO Ubezpieczenia – należące do Grupy PKO Banku Polskiego – obsługuje obecnie ponad 1,9 miliona polis. Firma działa w zgodzie ze strategią całej grupy, której celem jest umacnianie pozycji lidera bancassurance w Polsce i systematyczne zwiększanie udziałów rynkowych. Jak możemy przeczytać, dzięki ścisłej współpracy z PKO Bankiem Polskim, ubezpieczyciel planuje dalszy rozwój cyfrowych usług, takich jak właśnie wdrożone zgłaszanie szkód w aplikacji. To kolejny krok ku zintegrowanemu podejściu, które odpowiada na realne potrzeby klientów i zmienia sposób korzystania z produktów finansowych.
Źródło: PKO Ubezpieczenia
Codzienne życie seniora może nieść ze sobą niespodziewane wyzwania, takie jak niezrozumiała umowa, spór z…
Pomimo tego, że coraz więcej Polaków ubezpiecza się przed wyjazdem za granicę, to wciąż co…
W branży budowlanej rocznie dochodzi do kilku tysięcy wypadków przy pracy. W zeszłym roku w…
Wzrost płacy minimalnej w 2026 roku powyżej 5 000 zł to nie tylko większe wynagrodzenie –…
Świadomość ubezpieczeniowa Polaków rośnie – z danych PZU wynika, że coraz więcej osób decyduje się…
Wakacje to czas odpoczynku, radości i podróży – ale także moment, kiedy powinniśmy szczególnie zadbać…