Aktualności

Szybkie zgłaszanie szkód w aplikacji IKO 

PKO Bank Polski udostępnił swoim klientom nową funkcjonalność w aplikacji IKO. Umożliwia ona szybkie zgłaszanie szkód z ubezpieczeń PKO Dom oraz Autocasco w PKO Moto – bez telefonów, formularzy i zbędnych formalności. 

Zgłoszenie szkody w aplikacji IKO 

Z opublikowanych informacji wynika, że klienci PKO Banku Polskiego mogą od teraz zgłosić szkodę ubezpieczeniową w zaledwie kilka chwil – bezpośrednio w aplikacji IKO. Wystarczy się zalogować, przejść do sekcji „Moje produkty”, wybrać polisę PKO Dom lub PKO Moto, kliknąć „Zgłoś szkodę” i opisać sytuację. Dzięki automatycznemu uzupełnieniu danych z polisy i numeru konta do wypłaty, cały proces przebiega sprawnie i szybko. 

Możliwość zgłoszenia szkody bezpośrednio w aplikacji IKO łączy wygodę, prostotę i szybkość – tak ważne w nagłych sytuacjach losowych. Klient może natychmiast poinformować nas o zdarzeniu, a my możemy szybko podjąć działania, aby w jak najkrótszym czasie zlikwidować szkodę – mówi Anna Barańska, Dyrektor Departamentu Szkód i Świadczeń w PKO Ubezpieczenia. 

Wsparcie na wyciągnięcie ręki 

Nowa funkcja w IKO to przykład tego, jak technologia może realnie wspierać w trudnych momentach. Rozwiązanie nie tylko przyspiesza proces likwidacji szkód, ale daje klientom poczucie bezpieczeństwa i kontroli – wszystko mają „pod ręką”. 

– To innowacyjne rozwiązanie pokazuje, jak technologia może wspierać klientów w najtrudniejszych chwilach. Dzięki nowej usłudze, nasi klienci mogą czuć się jeszcze bardziej zaopiekowani, że w razie nagłej sytuacji skorzystają z rozwiązania, które jest w zasięgu ich ręki – dodaje Anna Barańska. 

Warto przypomnieć, że oprócz zgłaszania szkód, aplikacja IKO umożliwia także zakup polisy, sprawdzanie szczegółów ochrony czy zarządzanie umową. Z pewnością połączenie funkcji bankowych i ubezpieczeniowych w jednej aplikacji to rozwiązanie wyjątkowo wygodne dla użytkowników. 

PKO Ubezpieczenia stawia na rozwój 

PKO Ubezpieczenia – należące do Grupy PKO Banku Polskiego – obsługuje obecnie ponad 1,9 miliona polis. Firma działa w zgodzie ze strategią całej grupy, której celem jest umacnianie pozycji lidera bancassurance w Polsce i systematyczne zwiększanie udziałów rynkowych. Jak możemy przeczytać, dzięki ścisłej współpracy z PKO Bankiem Polskim, ubezpieczyciel planuje dalszy rozwój cyfrowych usług, takich jak właśnie wdrożone zgłaszanie szkód w aplikacji. To kolejny krok ku zintegrowanemu podejściu, które odpowiada na realne potrzeby klientów i zmienia sposób korzystania z produktów finansowych. 

Źródło: PKO Ubezpieczenia 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Ubezpieczenie na życie a długi zmarłego – jak chronić rodzinę przed zobowiązaniami? 

Śmierć bliskiej osoby to trudny czas, który niestety niesie ze sobą także wyzwania finansowe. Z…

1 dzień ago

Jak samodzielnie wycenić mieszkanie do ubezpieczenia? 

Każdy z nas powinien zdawać sobie sprawę, że rzetelna wycena mieszkania stanowi fundament dobrze dobranej…

1 dzień ago

Inwestowanie zaczyna się od oszczędzania – nowa perspektywa DFE PZU 

PTE PZU rozpoczyna nową kampanię edukacyjną. Firma przełamuje w niej stereotypy i pokazuje, że każdy…

1 dzień ago

Nie tylko kask – zadbaj o pełne bezpieczeństwo na rowerze 

Rower staje się coraz popularniejszym środkiem codziennego transportu. Wraz z jego rosnącą wartością i znaczeniem, wzrasta…

1 dzień ago

Czujnik gratis do ubezpieczenia mieszkania w TUW „TUW” 

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW“ rusza z nową promocją. Każdy, kto ubezpieczy dom lub mieszkanie w…

1 dzień ago

Bezpieczeństwo w podróży dzięki OC w życiu prywatnym 

Sezon wakacyjny to czas intensywnych wyjazdów, ale także okres zwiększonego ryzyka niespodziewanych sytuacji, które mogą…

2 dni ago