Firma będzie bliżej współpracowała z należącym do niej w połowie towarzystwem życiowym Open Life. Obie firmy, mając wspólnych członków zarządów, chcą stworzyć również wspólne zaplecze administracyjne. Struktury sprzedażowe i produktowe mają pozostać rozdzielne.
Szef TU Europa Marat Nevretdinov zapowiada zmiany. Jak mówi gazecie „PB”(z dn.15.11.15), jego firma chce: „od zera zbudować kompletnie nowy rynek w branży”. Prezes tłumaczy również, że obecnie ze względu na rzadkie kontakty ubezpieczyciele mają zbyt małą wiedzę na temat klientów. Aby tę wiedzę pogłębić, ubezpieczyciel chce współpracować z firmami, które wiedzą prawie wszystko na temat odbiorców swoich produktów czy usług. Mając taką wiedzę, sprzedaż produktów może być bardziej spersonalizowania, co ma z kolei przełożyć się na wyniki sprzedaży. Dlatego zakład będzie szukał partnerów z branży e-commerce, oraz nowych pracowników do zespołu dedykowanego temu projektowi. Osoby te odpowiedzialne mają być z dobre kontakty z klientami. Firma ma również być aktywna w portalach społecznościowych.
Nevretdinov nadal wierzy w potencjał bancassurance, który był dotychczas kołem zamachowym Europy, oraz w polisy inwestycyjne. Polisy te jednak mają funkcjonować w zmienionej formie, która nie będzie wiązała się z dużymi obciążeniami dla klientów.
Patrząc na plany TU Europa Michał Trochimczuk, dyrektor zarządzający Sollers Consulting, przestrzega, że nowi partnerzy towarzystwa mogą postąpić podobnie jak kilka lat temu banki: najpierw będą żywić niechęć do ubezpieczeń (wynikającą z braku wiedzy na ich temat), po ujrzeniu korzyści stawiać coraz wyższe wymagania np. w zakresie prowizji, a na końcu stworzą własne zakłady.
TU Europa od ponad 20 lat tworzy nowatorskie ubezpieczenia dostosowane do potrzeb klientów i partnerów biznesowych. Ochroną ubezpieczeniową obejmuje ponad milion osób w Polsce.
Źródło: www.pulsbiznesu.pb.pl
Dzieci i młodzież do 16. roku życia mają obowiązkowo jeździć w kaskach – i to…
Niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą pokrzyżować nawet najlepiej zaplanowane wakacje. Jednak nie każdy wie, że dzięki…
Coraz więcej Polaków wyrusza na wakacyjne trasy motocyklem. Jednak zanim wsiądziemy na dwa kółka i…
PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…
Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…
Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…