InterRisk w oparciu o nowe technologie odświeżył swoją ofertę produktową. NNW odNOWA to ubezpieczenie skierowanej zarówno dla klienta indywidualnego, jak i pośredników obsługujących ubezpieczenia grupowe. Z kolei ubezpieczenie Puls Pracownika adresowane jest do pracodawców i pracowników oraz organizacji.
Odświeżone ubezpieczenie NNW odNOWA to produkt, który w pełni spełnia oczekiwania klientów w zakresie ochrony zdrowia związanej z różnymi zdarzeniami losowymi. Ubezpieczyciel znacząco rozszerzył podstawowy zakres ubezpieczenia w obszarze ryzyka następstw nieszczęśliwego wypadku, takich jak śmierć, uszczerbek na zdrowiu w modelu progresywnym, stałych sum lub w modelu ustalanym na bazie tabel norm oceny procentowej, poważne urazy – pow. 30 proc. uszczerbku, wyroby medyczne, przekwalifikowanie zawodowe czy zakup wózka inwalidzkiego. Produkt oferuje także e-rehabilitację, czyli samodzielną, interaktywną rehabilitację w domu. Klienci, którzy posiadają polisę z tą opcją, po wypadku mogą wybrać model klasyczny, czyli rehabilitację pod osobistym nadzorem i zgodnie z zaleceniami fizjoterapeuty lub rehabilitację w domu, pod zdalnym nadzorem fizjoterapeuty za pośrednictwem systemów teleinformatycznych. Co ważne, w tym przypadku użytkownik nie potrzebuje specjalistycznego sprzętu – wystarczy komputer lub tablet z kamerą internetową.
Ubezpieczenie NNW odNOWA to także, Asystent zdrowotny po wypadku komunikacyjnym, który umożliwia skorzystanie z pomocy wykwalifikowanego personelu w trakcie leczenia np. internisty czy pediatry oraz szerokiej listy specjalistów. Ponadto wsparcie obejmuje również terapię psychologiczną (10 sesji) oraz pokrycie kosztów zabiegów ambulatoryjnych, badań diagnostycznych i laboratoryjnych, rehabilitacji (do 30 zabiegów), a także niezbędnego transportu medycznego, po wskazaniu przez lekarza prowadzącego leczenie.
Warto podkreślić, że opcje Telemedycyny i Asystenta zdrowotnego po wypadku komunikacyjnym, realizowane są przez InterRisk przy współpracy z Telemedi. Jest to dynamicznie rozwijającym się firma technologiczna działają na polskim rynku również jako podmiot medyczny. Telemedi realizuje dwa najczęstsze typy wizyt wirtualnych: konsultacje asynchroniczne i synchroniczne. A w ramach opcji Asystent zdrowotny po wypadku komunikacyjnym obsługuje również konsultacje stacjonarne. Co więcej, przyjazny interfejs pozwala klientom na szybkie umawianie wizyt, pobieranie e-recept oraz daje dostęp do historii medycznej. Platforma umożliwia także integrację urządzeń medycznych i zdalny monitoring. Pacjenci mogą skorzystać również z obszernej bazy informacji i artykułów dotyczących tematów zdrowotnych. Warto dodać, że konsultacje online z lekarzami stały się w ostatnim czasie pierwszym wyborem pacjentów. Ta szybka forma kontaktu doskonale uzupełnia się z wizytami stacjonarnymi, badaniami laboratoryjnymi – tworząc efektywniejszą, z uwagi na czas, ścieżkę ochrony zdrowia.
– Ubezpieczyciele nadający tempo w obszarze digitalizacji ochrony zdrowia, wdrażają do swojej oferty produkty zawierające kolejne usprawnienia dla pacjentów. Należą do nich między innymi optymalny portal pacjenta z dostępem do dokumentacji medycznej czy wygodne umawianie usług medycznych online w zakresie telemedycyny, wizyt stacjonarnych, jak i badań. Cieszymy się, że od wielu lat wspólnie z InterRisk troszczymy się o zdrowie naszych młodszych i starszych pacjentów – mówi Paweł Sieczkiewicz, Prezes Zarządu Telemedi.
Należy podkreślić, że ubezpieczenie NNW odNOWA to nie tylko klasyczne ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, ale także dodatkowa ochrona w zakresie Pakietu ONKO i Pakietu Medycznego. InterRisk również i te opcje realizuje we współpracy z partnerem medycznym.
– W Pakiecie ONKO oferujemy pomoc w przypadku rozpoznania u naszego klienta tak poważnych chorób jak nowotwór złośliwy, cukrzyca typu I, niewydolność serca, niewydolność nerek, choroba autoimmunologiczna czy zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych. Oferujemy dostęp do drugiej opinii lekarskiej krajowej oraz telekonsultację z lekarzami specjalistami – tłumaczy Katarzyna Rudzka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych
i Zdrowotnych InterRisk.
Ubezpieczyciel podobne rozwiązania zastosował w ubezpieczeniu Puls Pracownika, które skierowane jest do pracodawców i pracowników, a także organizacji (związków zawodowych, stowarzyszeń, fundacji) i ich członków. Puls Pracownika jest jednym z 5 produktów (Puls Zdrowia, Puls Majątku, Puls Firmy i Puls Przewoźnika) dostępnych dla sprzedawców w specjalnie dedykowanej platformie PULS. Rozwiązania wdrożone przez InterRisk, usprawniają komunikację na linii klient-ubezpieczyciel oraz umożliwiają szybsze, zdalne korzystanie z opcji zastosowanych w produkcie. Jak to działa w praktyce? Ubezpieczający w swojej umowie grupowej wprowadza zmiany wśród pracowników czy członków organizacji w dedykowanym dla niego module. Może tam także monitorować swoje płatności, kontaktować się z ubezpieczycielem czy dokonywać płatności za pośrednictwem platformy transakcyjnej. Natomiast w Pulsie Zdrowia za pośrednictwem platformy można kierować pracowników na badania medycyny pracy oraz otrzymywać przypomnienia o dacie ich ważności. Również w tym produkcie ma zastosowanie sztuczna inteligencja w formie przyjaznego Wirtualnego Lekarza, który pomaga klientom wybrać właściwego lekarza, skontaktować się z nim czy otrzymać e-receptę lub e-skierowanie.
– Projektując nasze produkty ubezpieczeniowe, wspieramy również partnerów technologicznych z ciekawymi rozwiązaniami, ale przede wszystkich zwiększamy wartość dla naszych klientów. Zachęcamy do współpracy w obszarze ubezpieczeń osobowych i zdrowotnych. Lista naszych wysokiej klasy ekspertów w dziedzinie zdrowia (regionalni koordynatorzy zdrowotni) znajduje się w zakładce: Kontakt i pomoc na naszej stronie internetowej – wyjaśnia Katarzyna Rudzka, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Osobowych i Zdrowotnych InterRisk.
Więcej informacji na temat oferty ubezpieczeniowej InterRisk można znaleźć na stronie ubezpieczyciela.
Źródło: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group http://www.interrisk.pl/
Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…
Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do…
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…