Aktualności

Ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie – nowa unikalna oferta NN 

Nationale-Nederlanden wystartowało z nową kampanią, która promuje Ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie. Jest to pierwsza na rynku oferta, która łączy ubezpieczenie na życie i usługi medyczne. Co istotne, program działa już od momentu podejrzenia choroby i wspiera klienta w procesie leczenia. 

Unikalne rozwiązanie ubezpieczeniowe 

Z badania „Jak chorują Polacy”, które prezentuje dane dotyczące naszego zdrowia wynika, że blisko 60% respondentów obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Na uwagę zasługuje fakt, że prawie 40% ankietowanych nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby, a tylko 27% wyraża zadowolenie z systemu opieki zdrowotnej. 

Nowa oferta Nationale-Nederlanden stanowi unikalne rozwiązanie rynkowe, które może być uzupełnieniem dostępnych na rynku usług. Ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie działa już od chwili podejrzenia choroby i obejmuje m.in. szybki dostęp do specjalistycznych konsultacji zapewnianych przez partnera medycznego, leczenie operacyjne 177 różnych schorzeń, wsparcie Koordynatora Opieki Szpitalnej, jak również pomoc w sytuacji utraty samodzielności w wyniku problemów ze zdrowiem. W ramach ubezpieczenia ubezpieczyciel proponuje także wsparcie finansowe w przypadku podejrzenia poważnej choroby. Dzięki temu produkt, działa teraz i na dłuższą metę. 

Konkretne korzyści dla klienta 

Kampania została oparta na prostym przekazie, który łączy się z konkretnymi atrybutami nowej oferty: 

  • szybki dostęp do diagnostyki (wizyta ze skierowaniem w ciągu 3 dni roboczych), 
  • wypłata do 1 000 000 zł w razie diagnozy choroby, 
  • organizacja leczenia operacyjnego w warunkach komercyjnych w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych, 
  • stałe wsparcie doradcy ubezpieczeniowego, który odpowiada na pytania i rozwiewa wątpliwości klientów. 

Jak możemy przeczytać, głównym bohaterem kampanii, a zarazem przewodnikiem po programie, jest doradca ubezpieczeniowy. Rozwiewa on wątpliwości pozostałych bohaterów kampanii, które wyrażają się w pytaniach, które potencjalnie zadaje sobie każda osoba. 

– W tej kampanii chcieliśmy zwrócić uwagę na kompleksowość programu, który wspiera klienta w całej ścieżce powrotu do zdrowia już od chwili podejrzenia choroby.   Dlatego koncentrujemy się w niej na wartościach, które są ważne dla klientów: szybkim dostępie do diagnostyki, wypłacie pieniędzy w razie choroby, leczeniu operacyjnym lżejszych schorzeń w warunkach komercyjnych, ale też na roli doradcy, który jest dla klienta przewodnikiem po naszej ofercie – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden. 

Multikanałowa kampania w mediach 

Z opublikowanych informacji wynika, że kampania telewizyjna, która wystartowała 20 stycznia potrwa do 9 marca br. Istotnym elementem działań ubezpieczyciela są trwające od października akcje digitalowe i radiowe, takie jak mini-audycje radiowe oraz artykuły natywne, które podkreślają kluczową rolę doradców ubezpieczeniowych jako ekspertów i przewodników klientów po świecie ubezpieczeń. Ubezpieczyciel nawiązał również współpracę z rysownikami i influencerami. W ich kanałach społecznościowych, a także na stronach marki Nationale-Nederlanden, pojawią się treści promujące korzyści wynikające z Ubezpieczeniowego programu wsparcia w chorobie. 

Więcej informacji na temat produktu znajdziemy na stronie ubezpieczyciela. 

Źródło: Nationale-Nederlanden 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago