Dziennik „Puls Biznesu” wybrał najbardziej etyczne firmy w Polsce. Wśród laureatów 9. edycji konkursu znalazła się UNIQA, która została doceniona za sprawnie funkcjonujący system Compliance oraz swoje zaangażowanie społeczne.
W 9. edycji konkursu Etyczna Firma, który jest organizowany przez dziennik „Puls Biznesu” UNIQA została doceniona za sprawnie funkcjonujący system Compliance oraz zaangażowanie społeczne firmy. Ubezpieczyciel podkreśla, że wszystkie krajowe spółki należące do Grupy UNIQA kładą duży nacisk na zagadnienia etyczne oraz sprawnie funkcjonujący system Compliance. Składa się on z wielu połączonych ze sobą obszarów organizacji – pracowników, przedstawicieli i partnerów biznesowych.
Z opublikowanych informacji wynika, że w tegorocznej edycji konkursu doceniono projekt „Masz moc na hejt” oraz organizowany wspólnie z Instytutem Lema program „Ogarnij Hejt”. W imieniu firmy nagrodę odebrał Paweł Roszkowski, dyrektor Departamentu Zgodności i Standardów (Compliance).
– Kształtowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach to kierunek, który zdecydowanie jest bliski naszym sercom. Bardzo cieszę się, że jest to zauważalne. Dla mnie to duży zaszczyt i doskonałe potwierdzenie, że należy i warto reprezentować najlepsze praktyki uczciwego prowadzenia działalności. To inwestycja długoterminowa – Paweł Roszkowski, dyrektor Departamentu Zgodności i Standardów w UNIQA.
Warto przypomnieć, że konkurs Etyczna Firma organizowany jest przez Puls Biznesu, a partnerami tego wydarzenia jest Kancelaria PwC Legal i Bonnier Business. Organizatorzy konkursu podkreślają, że znalezienie się w gronie etycznych firm jest możliwie dopiero po spełnienia wielu rygorystycznych kryteriów. Jak możemy przeczytać, pierwszym etapem konkursu jest wypełnienie szczegółowej ankiety. Zawiera ona pytania dotyczące procedur, kodeksów i regulaminów obowiązujących w firmie. Ocenianie jest również podejście do ekologii, działalności prospołecznej i szkoleń dla pracowników. Do kolejnego etapu przechodzą tylko te firmy, które przekroczą wymagany próg punktowy. Z kolei drugi etap polega na weryfikacji zgromadzonych informacji i wywiadzie w siedzibie organizacji. Informacje te są weryfikowane i oceniane na podstawie kryteriów przygotowanych przez partnera merytorycznego konkursu – ekspertów kancelarii PwC Legal.
Źródło: UNIQA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…