Uniqa.pl to nowy wspólny adres internetowy UNIQA i AXA. Strona łączy wszystkie dotychczasowe funkcjonalności, które do tej pory ubezpieczyciele oferowali klientom i pośrednikom, w tym nowoczesną platformę do zakupu ubezpieczeń. Prawne połączenie i zmiana marki na UNIQA planowane są przed końcem I półrocza 2021 roku.
Jak możemy przeczytać w komunikacie połączenie UNIQA i AXA przynosi pierwsze korzyści dla klientów obu firm. Już od teraz mogą oni korzystać z nowej strony internetowej, która łączy w sobie wszystkie funkcjonalności poprzednich adresów internetowych, w tym platformę do zakupu ubezpieczeń. Z jej pomocą Klienci mogą również zgłaszać szkody i roszczenia, logować się na swoje konta albo znaleźć kontakt do agenta. Jak to wygląda w praktyce? Wchodząc na stronę axa.pl lub axadirect.pl zostaniemy automatycznie przekierowani na nową, wspólną dla AXA i UNIQA stronę uniqa.pl.
Za uruchomieniem wspólnej strony www i infolinii przed prawnym połączeniem towarzystw, przemawiało to, by jak najszybciej uprościć i usprawnić kontakt z ubezpieczycielem. Dzięki temu zamiast trzech dotychczasowych stron (axa.pl, axadirect.pl, uniqa.pl) klienci obu firm będą mogli załatwić swoje sprawy pod adresem www.uniqa.pl.
– Połączenie UNIQA i AXA to duży projekt i fantastycznie jest widzieć już efekty pracy ostatnich miesięcy. Wspólna strona internetowa to pierwsze tak duże wdrożenie. Kolejne implementacje będziemy realizować już w czasie połączenia prawnego organizacji. Prezentujemy na niej wszystko to, co najlepsze w UNIQA i AXA. Klient będzie mógł zarówno kupić tu ubezpieczenia – tak jak na wcześniejszej stronie axadirect.pl – jak i łatwo znaleźć kontakt do agenta czy najbliższej placówki. Niebawem ruszamy z naszą kampanią reklamową, w której będziemy kierować już na nową stronę www – mówi Marcin Nedwidek, prezes połączonych spółek UNIQA i AXA (po uzyskaniu zgody KNF).
Nowa strona została zbudowana w oparciu o aktualne trendy i sprawdzone wytyczne w zakresie doświadczenia klientów i użytkowników (UX, CX). Z kolei platforma transakcyjna do zakupu ubezpieczeń i produktów inwestycyjnych jest stworzona na wzór nowoczesnych sklepów internetowych.
– Mając szeroką ofertę ubezpieczeniową, musimy zawsze pamiętać, jak różnią się klienci odwiedzający naszą stronę. Projektując ją, korzystaliśmy z naszych doświadczeń, badań na klientach i najnowszych trendów. Wszystko po to, by każdy szybko i prosto mógł załatwić swoją sprawę lub znaleźć potrzebną informację – nieważne czy robi to w domu przez komputer, tablet czy w smartfonie, siedząc w autobusie czy na spotkaniu ze swoim agentem – mówi Aldona Paciorek, dyrektor Departamentu Digital i E-Commerce po połączeniu UNIQA i AXA.
Z podanych informacji wynika, że strona będzie cały czas rozwijana z myślą o potrzebach klientów i pośredników. Dlatego też w drugim kwartale tego roku, kiedy dojdzie już do połączenia prawnego spółek UNIQA i AXA w Polsce, planowany jest kolejny ważny krok – zintegrowanie i uproszczenie obsługi polis.
Nowa odsłona strony internetowej to nie jedyna nowość, bowiem ubezpieczyciel uruchomił również jeden, wspólny numer infolinii dla klientów obu firm.
– UNIQA zachowuje swoje klientocentryczne podejście do prowadzenia biznesu. Stale badamy satysfakcję naszych klientów z obsługi i likwidacji szkód. Dzięki temu wiemy, jakie są ich problemy, potrzeby i oczekiwania. Najważniejsze jest to, aby proces połączenia sprawiał jak najmniej problemów, by kontakt z nami był jak najprostszy, likwidacja szkód uczciwa i sprawna, a komunikacja zrozumiała i szybka. Są to cele, które napędzają wszystko, co robimy – mówi Maciej Czyż, dyrektor zarządzający ds. wsparcia klienta w połączonych UNIQA i AXA.
Dla przypomnienia grupa UNIQA sfinalizowała przejęcie spółek AXA w Polsce, Czechach i Słowacji w październiku 2020 roku. Z kolei prawne połączenie spółek w Polsce planowane jest przed końcem I półrocza 2021 roku, i od tego momentu UNIQA i AXA będą działać, jako jedna firma pod marką UNIQA.
Źródło: UNIQA
Wg statystyk Policji w 2023 r. rany w wypadkach z udziałem rowerzystów odniosło 3 264 osoby – kierujący jednośladem i poszkodowani…
Rankomat.pl rozszerza współpracę z Vienna Insurance Group (VIG). Do oferty mulitporównywarki dołączyły polisy komunikacyjne Compensy, największego ubezpieczyciela w Grupie VIG…
Marzysz o nowym Audi, ale martwisz się formalnościami związanymi z zakupem? Niepotrzebnie! Salon Audi wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferując…
Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…
Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8…
W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…