Categories: Aktualności

UNIQA rozwija projekt „Masz moc na hejt”

Od maja UNIQA rozpoczęła współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. Ubezpieczyciel w ten sposób rozwija projekt „Masz moc na hejt”, który dotyczy hejtu w Internecie. Tym samym firma kontynuuje działania edukacyjne skierowane do uczniów, nauczycieli i rodziców. 

UNIQA współpracuje z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę 

W maju tego roku UNIQA rozpoczęła współpracę z kolejnym partnerem – Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. Ubezpieczyciel przekaże na rzecz Fundacji złotówkę z każdej sprzedanej polisy indywidualnego ubezpieczenia szkolnego. To wszystko w ramach projektu „Masz moc na hejt”. Firma kontynuuje w ten sposób swoje zaangażowanie społeczne w ochronę najmłodszych – wyraża to także w sposobie myślenia o produkcie. 

– UNIQA od lat pokazuje, że ubezpieczenie szkolne to coś więcej niż tylko ochrona w razie nieszczęśliwego wypadku w szkole czy na zajęciach pozaszkolnych. Najpierw wprowadziliśmy możliwość rozszerzenia ochrony ubezpieczeniowej na wypadek hejtu w Internecie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby dzieci, które coraz więcej czasu spędzają w świecie wirtualnym. Teraz przekażemy złotówkę z każdej sprzedanej polisy ubezpieczenia szkolnego na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, aby nasze wsparcie trafiało do dzieci w kryzysie, doświadczających trudności i problemów, które szukają pomocy w 116 111 – telefonie zaufania dla dzieci i młodzieży, prowadzonym przez FDDS – mówi Agnieszka Durst–Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w UNIQA. 

Rozszerzenie projektu „Masz moc na hejt” 

Współpraca z Fundacją umożliwia ubezpieczycielowi zwiększenie swojego zaangażowania. Partnerstwo to pozwala także na rozszerzenie dotychczasowych działań edukacyjnych i profilaktycznych o wsparcie skierowane do dzieci, które już sytuacji kryzysowych, w tym hejtu w Internecie, doświadczyły. Konsultanci telefonu zaufania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, którzy odbierają telefony przez całą dobę, siedem dni w tygodniu służą im pomocą. UNIQA podkreśla, że będzie wspierać nieprzerwane działanie 116 111, tak by każde dziecko szukające pomocy, taką pomoc otrzymało. 

– Telefon zaufania 116 111 od 14 lat wspiera dzieci, które znajdują się w trudnej sytuacji lub potrzebują rozmowy o ważnych dla siebie sprawach. Nasze konsultantki i konsultanci odbierają telefony od dzieci, odpisują na wiadomości od nich, a kiedy jest to potrzebne – podejmują interwencje dla ratowania ich zdrowia i życia. Nie byłoby to możliwe bez wsparcia, które otrzymujemy od swoich partnerów. Jesteśmy za nie bardzo wdzięczni, bo sprawia ono, że dzieci zawsze mogą liczyć na naszą pomoc – mówi dr Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. 

Realna pomoc w obliczu sytuacji kryzysowych 

Należy dodać, że ubezpieczyciel od kliku lat angażuje się w działania komunikacyjne i edukacyjne związane z problemem cyberprzemocy. Projekt „Masz moc na hejt” to działania skierowane głównie do rodziców, aby jak najlepiej wspierać ich w trudnych chwilach, które przeżywają razem ze swoimi dziećmi. Od ubiegłego roku UNIQA współpracuje także z Instytutem Lema – finansuje warsztaty dotyczące cyberprzemocy dla uczniów, nauczycieli i rodziców. Do tej pory wzięło w nich udział ponad 6000 osób. 

– Dotychczas w projekcie „Masz moc na hejt” prowadziliśmy przede wszystkim działania edukacyjne i prewencyjne, mające zapobiegać hejtowi w Internecie wśród dzieci. I te działania kontynuujemy, bo jako ubezpieczyciel doskonale wiemy, jak ważna jest prewencja. Ale zdajemy sobie także sprawę ze skali tego zjawiska, z tego jak mocno dotyka ono dzieci i odbija się na ich psychice. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z kolejnym partnerem, który niesie realną pomoc. Wierzymy, że razem damy dzieciom siłę, by przezwyciężyły trudności, z którymi się borykają – mówi Karolina Rosińska, liderka projektu „Masz moc na hejt” w UNIQA. 

Przypominamy, że ubezpieczenie szkolne UNIQA umożliwia rozszerzenie ochrony ubezpieczeniowej na wypadek hejtu w Internecie. Jeżeli osoba ubezpieczona zostanie w Internecie pomówiona, znieważona lub bezprawnie zostaną ujawnione informacje na temat jej życia prywatnego, będzie mogła skorzystać z pomocy prawnej, mającej na celu ochronę jej interesów. Dodatkowo ubezpieczyciel umożliwia zorganizowanie i opłacenie specjalisty IT, który podejmie działania zmierzające do usunięcia lub zatrzymania dostępu do negatywnych lub bezprawnie udostępnionych informacji. Co więcej, w ramach ochrony możliwe jest zorganizowanie i pokrycie kosztów konsultacji z psychologiem w formie 10 wizyt stacjonarnych oraz telekonsultacji. 

Oferta dostępna jest u agentów, multiagentów oraz na stronie ubezpieczyciela. 

Źródło: UNIQA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

19 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

19 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

22 godziny ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago