UNIQA to kolejny ubezpieczyciel, który powołał instytucję Rzecznika Klienta. Od teraz klienci w spornych kwestiach będą mogli otrzymać dodatkowe wsparcie, bowiem Rzecznik zajmie się złożonymi sprawami i pomoże w ich rozwiązaniu. Jak podaje ubezpieczyciel funkcję Rzecznika Klienta UNIQA objął Marcin Pyka.
Jak podał ubezpieczyciel na stanowisko Rzecznika Klienta został powołany Marcin Pyka. Jego rolą będzie wspieranie klientów w kontakcie z ubezpieczycielem oraz pomoc w rozpatrywaniu najtrudniejszych spraw.
– Stawianie klienta na pierwszym planie jest naszym strategicznym celem. Wszystkie zmiany, które zachodzą w UNIQA w Polsce w ostatnim czasie podporządkowane są temu właśnie celowi. Wspieramy, słuchamy i doradzamy naszym klientom. Powołanie Rzecznika Klienta wpisuje się w naszą filozofię – mówi Jarosław Matusiewicz, prezes UNIQA w Polsce.
Rzecznik ma zajmować się spornymi sytuacjami między klientem a ubezpieczycielem, na przykład w momencie wydania decyzji do odwołania, która nie satysfakcjonuje klienta. Jego rolą będzie rozpatrywanie spraw i w będąc w stałym kontakcie z klientem, rozwiązywanie ich.
– Objęcie tej funkcji to dla mnie duże zobowiązanie, ponieważ klient w centrum to nasza strategiczna myśl. Wszystkie nasze działania skupiają się na tym, by lepiej rozumieć klienta i odpowiadać na jego potrzeby. Stworzenie funkcji Rzecznika jeszcze bardziej nas do niego przybliży – mówi Marcin Pyka.
Jak możemy przeczytać na stronie ubezpieczyciela Marcin Pyka pracuje w UNIQA od 10 lat. Ma doświadczenie w sprzedaży oraz ocenie ryzyka produktów ubezpieczeniowych – detalicznych i korporacyjnych. Od września 2019 roku pełni funkcje dyrektora ds. wsparcia klienta w pionie UNIQA dla Ciebie.
– Sprawy sporne pojawią się zawsze, to normalne. Powołanie jednak funkcji Rzecznika Klienta to jasny sygnał, że chcemy, by w procesie reklamacji klient czuł, że chcemy mu pomóc. Sporna sprawa to jeszcze nie konflikt, lecz szansa na lepsze rozwiązanie sytuacji i wyciągnięcie z niej wniosków na przyszłość – dodaje Marcin Pyka.
Klienci będą mogli skontaktować się z Rzecznikiem Klienta na kilka sposobów. Kontakt można zainicjować za pośrednictwem czat bota, z którego klienci korzystają na profilu UNIQA Polska na Facebooku. Również na stronie ubezpieczyciela znajduje się specjalna zakładka (https://www.uniqa.pl/rzecznik-klienta), na której można wypełnić formularz zgłoszeniowy lub skontaktować się z Rzecznikiem drogą mailową.
– W UNIQA mamy oddzielny pion, który zajmuje się tylko i wyłącznie wsparciem klienta. Powołanie Rzecznika Klienta było dla nas zatem naturalnym krokiem. Coraz bardziej upraszczamy nasze procesy, wprowadzamy automatyzację. Jednak są takie sprawy, do których trzeba podejść indywidualnie i ze szczególną troską o dobro klienta. Czasami musimy wyjść poza nasze procesy i zastosować niestandardowe rozwiązania. Chcemy być elastyczni, by móc zadowolić naszych klientów. Te wyjątkowe doświadczenia na pewno przełożą się później na poprawę naszej stałej obsługi – mówi Maciej Czyż, dyrektor zarządzający ds. wsparcia klienta UNIQA.
UNIQA to kolejny po Ergo Hestii, PZU i Link 4 ubezpieczyciel, który powołał u siebie instytucję Rzecznika Klienta. I jest to kolejne udogodnienie dla klientów ubezpieczyciela, bowiem niedawno UNIQA umożliwiła płatność BLIKIEM za polisy ubezpieczeniowe.
Źródło: UNIQA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…