Warta ponownie została nagrodzona przez klientów za jakość obsługi. W badaniu przeprowadzonym w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi ubezpieczyciel otrzymał tytuł – „Gwiazda Jakości Obsługi 2021”. To kolejne już wyróżnienie przyznane Warcie w tym roku.
Jak możemy przeczytać Polski Program Jakości Obsługi to jedno z największych badań opinii publicznej, które dotyczy jakości obsługi klientów i jest realizowane już 14 rok z rzędu. Jak się je przeprowadza? Składa się ono z dwóch etapów. Pierwszy to analiza opinii zbieranych przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl. Drugi etap to badanie ankietowe metodą CAWI na reprezentatywnej próbie respondentów, odzwierciedlającej rozprzestrzenienie konsumentów w Polsce. Co więcej obok oceny jakości obsługi, dla każdej marki zbadano także wskaźnik NPS tj. prawdopodobieństwo rekomendacji firmy na 2021 rok. Organizator projektu podkreśla, że znak „Gwiazda Jakości Obsługi” rozpoznawany jest już przez 10 milionów Polaków.
Z opublikowanych informacji wynika, że Warta otrzymała to wyróżnienie już po raz 6. z rzędu. Co więcej wskaźnik jakości obsługi osiągnął w przypadku ubezpieczyciela poziom równy 83, co w porównaniu do poprzedniego badania przeprowadzonego w 2019 roku, daje wynik wyższy o prawie 10 punktów procentowych. Przewyższa on także wskaźnik krajowy o prawie 5 punktów procentowych.
“Wynik jest tym bardziej imponujący, ze względu na skok ogólnego wskaźnika jakości obsługi dla Polski, który pierwszy raz od wielu lat odnotował wzrost” – informuje organizator projektu.
H2 Lider pod względem jakości obsługi
„Gwiazda Jakości Obsługi 2021” to kolejne prestiżowe wyróżnienie, jakie ubezpieczyciel otrzymał w ostatnim czasie. Przypominamy, że serwis mojebankowanie.pl przyznał firmie tytuł „Instytucja Roku 2021 – jakość obsługi w placówce”. Ponadto pozycję Warty, jako lidera rynku pod względem jakości obsługi klienta – zarówno w kategorii ubezpieczeń majątkowych jak i komunikacyjnych, wskazuje sprawozdanie Rzecznika Finansowego z działalności za 2020 rok.
– Gwiazda Jakości Obsługi jest już kolejnym wyróżnieniem przyznanym Warcie w tym roku, które podkreśla, jak ważny jest dla nas klient i jego zadowolenie ze świadczonych usług i oferowanych produktów. Od dłuższego czasu wprowadzamy rozwiązania, które mają usprawniać, przyśpieszać realizację usług. Sprawiać, że nasz klient jest obsłużony w przyjazny sposób zarówno przez naszych pracowników jak i innowacyjne technologie stosowane przez Wartę. Nasz zespół realizuje kolejne projekty, które będą jeszcze mocniej podnosić poziom obsługi klienta. Zakładam, że dzięki nim otrzymamy to wyjątkowe wyróżnienie także w przyszłym roku – podkreśla Dawid Korszeń, rzecznik prasowy w Warcie.
Źródło: Warta
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…