Nie mówi się o tym podczas kursu dla agenta ubezpieczeniowego, ale …
71% profesjonalistów ubezpieczeniowych wskazuje umawianie spotkań z klientami i telemarketing jako największy problem w pracy agenta.
Natomiast trzy tematy – „umawianie spotkań”, „rozmowa z klientem przez telefon”, i „zimne telefony” są najczęściej poszukiwanymi zagadnieniami przez agentów na przykład na forach internetowych.
Jeżeli więc odczuwasz podobnie – jeżeli masz kurs na agenta ubezpieczeniowego za sobą i masz wrażenie, że zimne telefony są dla Ciebie wyzwaniem – jest dla Ciebie coś co Ci pomoże.
Jeżeli odczuwasz stres przy dzwonieniu do swoich potencjalnych klientów i chcesz mieć lepsze efekty umawiania spotkań przez telefon koniecznie sprawdź darmowy webinar.
Również agenci ubezpieczeniowi szukający przykładów i wzorów umawiania spotkań przez telefon odnajdą dobre dodatkowe źródło wiedzy.
Z tego webinaru dowiesz się:
W bezpłatnym webinarze pokazany będzie fragment kursu online „Mistrz Telemarketingu Ubezpieczeń”, wartego 999 zł.
Uczestnicy tego kursu online mogą poznać 38 przykładów rozmów w tym:
– 4 przykłady rozmów na zimno (zimne telefony ubezpieczeniowe)
– 3 przykłady telefonów ocieplonych
– 2 przykłady rozmów po wysłaniu emaila
– 5 przykładów rozmów na pozyskiwanie referencji
– 4 przykłady telefonów do klientów z referencji
Zarejestruj się już dziś. Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność rejestracji. Webinar poprowadzi Marcin Kowalik.
REJESTRACJA NA BEZPŁATNY WEBINAR
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…