Firma Reso Europa Service, oraz suwalska firma IP Cars podpisały umowę o współpracy, dzięki której agenci ubezpieczyciela będą mogli korzystać z nowego rozwiązania technologicznego. Już 15 czerwca rozpocznie się wdrażanie systemu Reso Personal Scanner, za pomocą którego sprzedaż polisy komunikacyjnej zajmie niespełna kilka minut.
Oszczędność czasu to podstawa
Dzięki aplikacji Reso Personal Scanner, agenci będą mogli sprzedawać polisy w niespełna kilka minut. Personal Scanner to przede wszystkim szybkość pracy, oszczędność czasu i mobilność – praca na telefonie komórkowym lub tablecie o każdej porze i w każdym możliwym miejscu, gdzie znajduje się dostęp do internetu, a także prosta obsługa i funkcjonalność, co powinno przyczynić się do wzrostu sprzedaży produktów ubezpieczeń komunikacyjnych BTA.
Jak działa aplikacja?
Aplikacja na smartfony i tablety umożliwia zeskanowanie kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu, a następnie przetwarza i eksportuje dane do Panelu Agenta. Agenci po jednym kliknięciu mają dostęp do danych i nie muszą ich każdorazowo ręcznie wprowadzać. Czas niezbędny do przeprowadzenia tej operacji to około 30 sekund. Narzędzie daje też pewność, że dane będą wygenerowane prawidłowo, bez pomyłek czy literówek, co może się zdarzyć, gdy są one wprowadzane ręcznie. Aplikacja umożliwia również wykonanie wszystkich wymaganych dla ubezpieczenia Auto Casco i Auto Szyby zdjęć, automatycznie przesyła je do Panelu Agenta i przyporządkowuje do danego pojazdu. Aplikacja jest intuicyjna i prosta w obsłudze, na każdym kroku podpowiada agentowi, co powinien w danej chwili zrobić. Aplikacja oparta jest na trzech głównych systemach operacyjnych: Android, Windows Phone oraz iOS.
Proces wdrożenia mobilnego asystenta sprzedaży rozpocznie się 15 czerwca. Od tego dnia możliwość korzystania z aplikacji będą mieli najlepsi agenci Reso Europa Service.
Źródło: www.reso.com.pl